Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • karmaresz

    senior tag

    válasz DM-Fan #60888 üzenetére

    Új tévénél azért még van valami lehetőséged a forgalmazó, vagy a gyártói képviselet irányába. Ha nincs más megoldás és kapnak egy ügyvédi felszólítást, általában azért lépni szoktak, mert nem hiányzik senkinek egy per.

    Nemrég írta valaki az e-digitalos történetét. Ilyen esetben nem tudnak arra játszani, hogy az online vásárlás után letelt a nyolc nap, ha a vásárló már a másodikon jelezted a problémát, de ők nem léptek időben. Legfeljebb megpróbálják, mert sokan nem tudják, hogy jelentkezésüktől -ha ennek nyoma van- már az eladó felelőssége a dolog. Nem e-digital, de tavaly így jártunk egy hűtőgéppel, ami brutál hangos volt. Harmadik napon jeleztük. Ők a tizedik napon reagáltak, de el kellett hogy vigyék és visszakaptuk a pénzt. Ezért jó írásban kommunikálni minden ilyen esetben is.

    Az észrevételed másik része jogos, a használt tévék között ott van az a kör is, ahol még van garancia, de sejtésem szerint azért ez max 10-20%.

    Once, I thought I was wrong but I was mistaken

Új hozzászólás Aktív témák