Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz janos666 #36150 üzenetére

    Amúgy személyesen nem vagyok elégedett a Panasonic-al.

    Az a része OK, hogy az első 42G30-am tele volt zöld foltokkal és pár óra után előpattanó pixelhibákkal, mert ezeket megoldotta pár nap múlva egy készülékcsere.

    Viszont mindkét, és a boltban kibontott bemutatókészüléken, illetve más fórumozókén is egyformán volt (és gondolom egyformán van azóta is) egy enyhén zajos felső sáv. Így akkoriban nem tudtam tovább cseréltetni (legjobb tudomásunk szerint az akkori raktérkészletből mind ilyen volt).
    Viszont, mikor eldőlt, hogy idén mégsem cserélem le (kezdettől tervben volt 50"-os GT50-re, ez a 42-es átmeneti TV-nek volt szánva), akkor írtam a Panasonic-nak. Kértek és küldtem róla fényképeket (nem hamisakat, de olyanokat, hogy minél durvábbnak tűnjön a dolog, hogy lássanak belőle valamit, mert amúgy lágy, nagyon ritkán veszem észre csak azért, mert tudom, hogy ott van), és úgy 2 hónap átfutással azt mondták hívjam ki a szervizt.

    És itt jön az, amit fájlalok. Kihívtam a szervizt, de nem jöttek, mert...

    ... kiderült, hogy épp kívül esem a Budapesti szerviz hatótávolságán, így a Kecskeméti céggel kell beszélnem.
    Írtam nekik E-mailt, csatolva a korábbi levelezést. Hetekig nem válaszoltak, pedig megadtam a telefonszámomat is.
    Ma felhívtam őket, és azt mondták lehetőleg nekem kéne elvinnem a TV-t Kecskemétre, vagy begyűjtik ők, aztán a szervizükben kb. egy héten belül megvizsgálják, hogy javítható-e.

    Mivel épp nincs itthon másik használható kijelzőm, csak egy laptopom, így nincs kedvem határozatlan időre megválni a TV-től egy olyan apróság miatt, amiért valószínűleg nem lesznek hajlandók alkatrészt cserélni. Főleg így, hogy egyedül vizsgálják meg, esélyem sincs bemutatni nekik, hogy mikor válik zavaróvá ez a zaj, ami általában elveszik a képen. Illetve elképzelhető, hogy ha minden egyes alkatrészt kicserélnének kétszer, akkor is ott maradna a zajos sáv, mert sok G30-on ott van.

    Hihetetlen, hogy nem képesek kijönni, megnézni, aztán vagy visszajönni cserealkatrész(ekkel) és itt beszerelni (mint Budapesten teszik a Panasonic TV-kkel, vagy itt vidéken is a Samsung TV-kkel), vagy itt eldönteni, hogy érdemes lenne-e elvinniük, vagy eleve nem akarnak belenyúlni, úgyhogy kár meghurcolni.

    Szóval ez most már így marad. Majd ha lesz másik 50"-os TV-m, akkor elvitetem velük mielőtt meghirdetem eladni.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák