Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Madwe

    nagyúr

    válasz chosa91 #68284 üzenetére

    Első lépésként változtasd meg a sony fiókod jelzavát azon nyomban.

    Második körben nézd meg a profilodnál valóban szerepel e a purchase historyban a vásárlás - ha igen vedd fel a sonyval a kapcsolatot refund ügyében - bár ők ilyen esetben nem annyira segítőkészek...:( lehet jobban jársz ha a bankodnál intézkedsz h tegyenek valamit az ügy érdekében... :(

    Bankkártya vagy paypal fizetés volt amugy, mi van a profilodhoz rendelve?

    ui: Az email címeket lehet maszkolni, ezért az nem biztos pont ha csak abból indulsz ki.

    Ha esetleg lenne a szövegben olyan rész h változtasd meg a jelszavad ha nem te voltál, akkor arra semmiképp ne kattints (ilyet nem írnak bele sima vásárlósba) ilyenkor mindig érdemes rendes vonalon elnavigálni oda!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák