Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
Hirdetés
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
-
Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
ma Nem tesz csodát az aktív zajzárral is elérhető AirPods 4, de úgy szól, mint egy AirPods és tompítja a zajokat.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabee86
senior tag
válasz L_ajos #142065 üzenetére
Pont szombaton írtam le szomorú tapasztalatomat velük. Bemásolom ide is neked.
"Sziasztok.
Szeretném megosztani veletek ezt a történetet. Szerdán vásároltam konzolokszervizétől digitálisan Rainbow six Siege Year 3 Passt. Digitális vásárlás, azonnal kifizettem. A weboldalon ugyebár az olvasható, hogy fizetés után már kapod is a kódot. Eltelt egy kis idő, de nem kaptam kódot. Felhívtam őket, azt válaszolták, hogy az automata küldőrendszer meghibásodott, holnap küldik a kódot. Napközben dolgoztam, este mikor ránéztem sehol a kód. Tegnap hívtam őket, azt mondták küldjek e-mailt. Megtettem. Ma reggel azt a választ kaptam, hogy hamarosan küldik a kódot. Most hívtam őket és az volt a válasz, hogy az automata küldő rendszer meghibásodása miatt ma már nem tudják küldeni. Nagyon kedvesen felajánlotta, hogy visszautalják az összeget.
Kérdem én. Ez mi? Ezek nevezik magukat szolgáltatónak? Ez volt az utolsó, hogy tőlük vásároltam.
Valaki nem menne be hozzájuk és írna be a panaszkönyvbe a nevemben?"
Az oldaluk elmondása szerint azonnal meg kell kapnod a kódot. Gondolom majd az automata küldő rendszer meghibásodására fogják ha még nem kaptad meg a kódot. Ilyen esetben a kolléga (sosem az beszél aki ezt intézi) manuálisan küldi ki a kódokat de mivel annyi kódot vettek ez eltart egy ideig.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen