- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung LCD és LED TV-k
- Google Chromecast topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #24917 üzenetére
Ami a képen a 8-as jeladó az a hőgomba. 2 külön álló hőmérővel, egyik az ECU-t a másik az óracsoportot látja el infóval. Nem hinném, h ezzel lenne a gond, neked a szintjelző vacakol, mai még kérdéses, h hol va a motoron. Diagnosztikán meg lehet nézni a két hőmérő értékét. ha az egyiken 80 fokos a motor a másikon meg -40 fokos, akkor ez lesz a gond, Hibakódot csak akkor dob, ha kikötöd. Szóval mérni kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #24917 üzenetére
Ja, még egy apró észrevétel, ha a hőgomba az ECU felé hibás lenne, mondjuk sokkal kevesebbet mutatna, mint a reális érték, reggel, kb 20 másodpercig izzítana. Ha a másik fele lenne hibás akkor a vízhőfokmutató ugrálna. Én ezt kizárnám, de a diagnosztika többet fog mondani.