- ZIDOO médialejátszók
- Mini-ITX
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz MunezXBK #211660 üzenetére
Elolvasni az említéseket utáni hozzászólásokat és ott vannak az infók.
2 híresen rossz konstrukció nálad is működött!(#211661) Snooker:
10 évet élt motorcsalád példánya, amivel 13 éve nem szereltek új autót, nincs itt újdonság.
Siemens PD elemeket szokták hibának írni, de ilyen futásteljesítménynél valószínűleg cserélték már Boschra, ha már vesz az ember, a gyári Bosch elemekkel szerelt a fix megoldás.
Van a hatszögtengely, amit futásteljesítménynél valószínűleg cseréltek vagy raktak rá egy 1.9PDTDIről egy olajpumpát.
DSGben az olajcserét nem elhanyagolni 60 ezer kilométerenként, ha megveszed én a felújítás miatt lecserélném kilométerfüggetlen.
Amúgy a szokásos dízel dolgok, meg a motor is kérni fog egy kis törödést. -
grizlisandor
addikt
válasz K Norbi #211743 üzenetére
Ezt akartam én is linkelni!
Más:
Haver vett egy Golf 7 típusú gépjárművel, CHPA motorkóddal.
Magyar nyelvű kezelésivel nem találkozott valaki? FB csoportokban kerestem sikertelenül.A szervizintervallumokon lenne a hangsúly.
A lényeg a vezérléscsere lenne, az eladó (autószerelő) szerint 210 ezer kilométernél ráér.
Szerintem meg időszerű lenne, mert tuti van rá évben megkötés, csak 10 éves a vezérműszíjról beszélünk, amúgy jelenleg ~180 ezer kilométer van a kocsiban. -
grizlisandor
addikt
(#211746) zoo8800 & (#211747) MunezXBK:
Én is ezt mondom, de haver különleges állatfaj, hátha hivatalos dokumentumokkal meg tudnám értetni vele, hogy cseréltesse le.
-
grizlisandor
addikt
REDPOWER AKADÉMIA S1E2: BOSCH CP4 működése
Igaz egy BMW motoron mutatja meg, de gondolom a VAG motoron is ezek érvényesek.Meg lehet ezt előzni?
1. Gázolajszűrő!
Mágus is már csepegtett információkat róla.
2. Arol 2T olajat a gázolajba!? Jenő szerint a DPF nélküliekhez mehet.
Volt itt többször is téma, adagolós technikához igen, Mágus írta, hogy se a CR rendszerhez se a DPF nem díjazza! -
grizlisandor
addikt
válasz fesii #211991 üzenetére
Téma összefoglaló:
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/teljesítményt!(#211993) imyourfriend:
Át kell gondolni, hogy mikor kell már vele foglalkozni ár/érték arányban.
2 kis fémreszelék még nem a világ, injektort tudják takarítani, ami sikerül vagy nem, Bosch felújítható, a Piezo kristályos csak csere. Utóbbi miatt lehet nem odáznám el annyira a dolgokat.
Maradék részeit az üzemanyagrendszernek(tank, csövek, rail csövek) most vagy nekiáll kitakarítani a szerelő, ami miatt hosszabb időre kiesik az autó, mintha cserélné.(#211996) nrb263:
Gumi és felni topikban kaptál rá ajánlást. -
grizlisandor
addikt
válasz TrollBalint #211998 üzenetére
Hidegen taposás mióta autó az autó nem tesz jót neki!
Egy elektronyosnál lehet neki taposni, csak a hideg a gumi nehogy megtréfáljon valakit.Nem tudom milyen autóról van szó, ha DSG, akkor a garancia lejárta után meg kell íratattni.
Gyárilag a környezetkímélésre optimalizálták a DSG-t, ami meg nem tesz jót a motornak.Haver is M47 motorkódú BMW-ről váltott Golf 7 1.4 TSI-re, utóbbival vitt egy karikát. Rákérdeztem, hogy tesám te mit csinálsz, erőlködik a motor, ránézek a fordulatszámmérőre, 1200-as fordulaton erőlteti. Ráérsz 2000-nél visszaváltani, hidegen 2500-3000 között felváltasz. Hát de a műszerfalon a kocsi kéri, hogy váltsak feljebb.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #203484 üzenetére
Na eddig bírta(egy évet se) a jobb első ajtózár, becsukás után ismét véletlenszerűen bezárja a kocsit.
Majd hétfőn zaklaton vele a szerelőt.
Szerintetek lesz még erre garancia vagy vehethetek bele újat?[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz gyulaszu #212289 üzenetére
Bosch Aerotwin ablaktörlő lapáttal elégedett vagyok, gyári beszállító.
Bosch katalógus a cikkszámhoz.2+ éve használom, még nincs panaszom rá; ha tudom, hogy használni fogom, mert koszos az ablak, akkor ha tehetem elindulás előtt mindig lelocsolom kulacsból, hogy ne szárazon töröljön. Remélem ér is valamit a technikám.
-
grizlisandor
addikt
válasz kisza25 #212316 üzenetére
Neked nem éri meg lecserélni az i30-at ezt már megbeszéltük.
Német autó túl van értékelve, ez is igaz.Mindenkinek a neki megfelelő autózási élményhez és fenntartáshoz megfelelő autót kell vennie.
Fogyasztásokat tekintve 5000 ezer kilométeres mintában az O3 6,09, az i30 7,26 átlagot rögzítettek spiritmonitor.de-n.
-
-
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
Szegezdi Szabolcs és a jobb életre vágyó Golf, hát mind1 lett volna, ha marad a kereskedésben.
900 Eurós autóra hogyan verj el 1,2M és még mindig sz@r.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Asbee #212429 üzenetére
Nem szép dolog ok, de Szabi tett is pofonért, sőt pofonokért, azért már elég szép story kerekedett a Golfból.
Vásárolt egy szar építést, felmerültek problémák, mit csinálok, nem megbeszélem az emberrel, aki csinálta, hogy figyu már ez meg ez gáz, hanem ignorálom az embert és elviszem máshoz tűzoltásra. 4-5 helyen járt a Golf és még mindig nem közlekedésképes. Játszom a fejem, hogy nem is tudom mi legyen az autóval, mert az asszony már nem ad rá pénzt.
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #212575 üzenetére
NSZAutoszerviz a videóiban emlegeti, hogy VAG gépeknél az elektronikus szerviz könyvbe is rögzítik a javításokat.
-
grizlisandor
addikt
válasz ArthurShelby #212581 üzenetére
Tényleg, ők is, de biztos van még az országban ilyen szerviz.
-
grizlisandor
addikt
válasz K Norbi #212812 üzenetére
Mágus az EGR cseredarabra múltkor a gyári vagy Pierburg terméket említett.Szerk.: hűtő, nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Marchello19 #213058 üzenetére
Golf6 alapok 2014 áprilisig, utána már Golf7 alapok.
G6 alapon 1.4 Tsi-vel 122 ló, CAXA motorkód, láncos vezérléssel.
G7 alapon veheted bármelyik benzines motorral, azok gen3 Tsi motorok, szíjas vezérléssel. -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz IntelKiller7 #213157 üzenetére
Cseréljük el a Passatot az Alteámra 1:1-be, abba elég a hagyományos akku!
Kell bele az AGM akku meg fel kell taníttatni. -
grizlisandor
addikt
válasz jozefgucci1 #213229 üzenetére
-
grizlisandor
addikt
válasz IntelKiller7 #213370 üzenetére
Valamelyik nap várakozott a szomszédban egy PDTDI Polo, szerintem ki volt keze, lába.
Mire elhatároztam magam, hogy jó akkor most szólok, hogy takarodjon el(10 perc) egész tűrhetővé vált a motor járása. -
grizlisandor
addikt
válasz IntelKiller7 #213376 üzenetére
Ez még régi Polo volt, szerintem 1.4 PD, 3hengeres csoda.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz syIex #214216 üzenetére
Hiába írtál LE-t, én benzines motorban gondolkoztam.
NSZAutoszervíz szerint 2017-től már jobbak a hajtókarcsapágyak, de érdemes ellenőrizni azoknál is, mert kitudja, hogy cserélgették a motorolajat.
Az olajpumpa meghajtó fogasszijra meg nincs hivatalos csereperiódus, de ők minden vezérléscserénél ajánlják, vagy 10 évente legkésőbb. -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz Corsa02 #214408 üzenetére
MeyleHD csinálhatna azt is igazán.
Futóműalkatrészek már mennek. -
grizlisandor
addikt
Most nézem, Meylét: MEYLE PD: Advanced performance and design.
Piroshoz van pollenszűrő(hepa), féket találtam PD-set.
-
grizlisandor
addikt
válasz Szada85 #214459 üzenetére
A kettős befecskendezéssel is kokszolódik, csak valamennyivel kevésbé.
"A módosítások mindkét motornál elsősorban a fogyasztás és a káros anyagok kibocsátásának csökkentését célozták" -
grizlisandor
addikt
válasz Dadpool #214506 üzenetére
ATE, TRW, Bosch, Zimmermann, de minimum Textar az általános márkaajánlás.
A csomagtartóban kell lennie egy PR kódmatricának, az tartalmaz 3 karakteres kódokat a felszereltségre vonatkozóan, a fékre is! Így a fent említett gyártók katalógusából ki lehet keresni mivel szerelték az autót.
Vagy bemész a környékbeli márkaszervizbe, írsz nekik, esetleg a Porsche Hungariának, de lehet egy Bárdi, Unix boltban is tudnak segíteni.
Nem tudom mikor volt cserélve fékfolyadék, amit két évente illik cserélni, érdemes lehet összekötni a fékcserés művelettel.
-
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #203285 üzenetére
HEPU P999-G12, ha a következő vezérléscseréig meglenne az autó.
-
grizlisandor
addikt
Múltkor olajcserekor néztük kicsit szorul a jobb hátsó fék Piroson.
Múlt héten éreztem megállás után fura égett szagot a jobb hátsó keréktől.Ma hibafeltárás, a munkahenger automata része döglött, nem megy vissza és a ráadás az ATE fékbetét megégett, így az is csere.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #214711 üzenetére
38 anyag + 20 munkadíj lett a végén itt falun.
Majd rákérdezek, hogy jött ki ez a matek, de nekem anyagra kicsit soknak tűnik, mert ~15k az ATE fékbetét hátra, és az a kis dugattyú, ha jót nézek az meg ~8k.
-
grizlisandor
addikt
válasz =WiNTeR= #214744 üzenetére
Anyagok hozzá egy helyről, focvis ajánlásából nem olyan régről, + (deszt víz az öblítéshez?) és a munkadíj.(gondolom nem légteleníti le magát a gép)
Ha nem felejtem el, rákérdezek kb mennyi időbe telik egy ilyen mutatvány.
-
grizlisandor
addikt
Golf 7 1.4 TSI CHPA
Tavaly vettük havernak, vásárlás után pár héttel dobott neki egy check enginet, lambdaszondahibára.
Elvileg kicserélte neki a szerelője, de ugyanúgy visszajött; majd gondolt egyet haver és az OMV helyett Orlenen tankolt és másnap nem dobta fel neki a hibát, sima 95-öt tankolt.Kicsit hihetetlen nekem a story, haver nem egy műszaki ember, a szerelő se egy szent. Forgalmas mindkét kút.
-
grizlisandor
addikt
A hibajelzésen kívül más problémáról nem számolt be.
Suzuki SX4 1.6(új szondával) és Renault Thalia 1.4 esetén láttam, hogy ki kellett járni a puruttya E10 nyálat a tankból és százas nyálat tankolni, mentünk vele pár kilométert, leállítottad és a következő indításnál eltűnt a lámpás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen