Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- TCL LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Mozgásban a Dynasty Warriors Origins
gp A franchise legújabb része a tervek szerint januárban érkezik.
-
Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
ma Máris a Snapdragon 8 Gen 5-ről pletykálnak, ami minden eddigi szettnél komolyabb teljesítményt hozhat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Az az 1.6 nem tudja azt amit az 1.9 pd, mert sokkal hosszabb alatta a váltó, emiatt érződik lomhábbnak. A 2.0-val ugyan ez a helyzet. Az az 1.6 ahhoz a váltóhoz tényleg gyenge.
Ck. Miért lenne öngyilkosság a 3.0?. Oylan vegyen ilyen autót, akinek van banánra is. Ha a naftára is sajnálja, akkor nem az ő autója. 2.0 szerintem kevéske abba a bódéba. A 3.0-nál tényleg váltó le, lendkerék le, és úgy lehet hozzáférni a 4 lánchoz hátul. Persze elől is van vezérmű szíj, ami a magasnyomásút hajtja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A láncra nincs csere intervallumm, amint van hangja, cserélni kell. kb 250 000km körül szokott előjönni.
Csak tisztításra, nem cserére. 1100-as fordulaton fojtogatta, és igen a dízel ilyen. El lehet b@szni hamar. Ha beszorul csak 1 lapát is a 11-ből, már akad a reguláció. Az a gond, hogy 1,5 bart nyom 1 bar helyett, amit csak 4 mésodpercig tolerál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #96998 üzenetére
Maga a készlet elég drága, de nem hiszem, hogy 1000 eurót legombolnak csak alkatrészre és még a munka sehol. Valami itt nem stimmel nekem. Mi mindent kell cserélni? Jó lenne pontosan tudni, mert abból már lehet következtetni az anyag árára. pl a teljes vezérlés készlet hozzáférhető a neten 200 euró körül. 1000 euróból felújíthatnál egy 2.5 TDI-t is.
-
Mágus2
Közösségépítő
Elől 12 méter szíj, hátul meg majdnem ennyi lánc. Egy álom ez a motor.
bitpork Dícsérem, egy álom.
E klíma és gyéb segéd szíjaknak nincs periódusa, ellenőrzés van, ha repedezettek akkor csere. Egyedül a magasnyomású pumpa és a
balfbal vezérmű tengely között lévő fogas szíjra van periódus. De ahhoz be kellene kapcsolnom a másik gépem, ami lefújja a búrám, annyira zúg. Elhalálozott a veni, szóval az elsa server most beteg. Az árát mindjárt kiderítem.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #97012 üzenetére
120 000km vagy 5-6 év után illik cserélni a fogas szíjat, ami az üzemanyag szivattyút hajtja. Ha szakad a szíj, nem történik semmi, csak megáll a motor. Nem szakad össze semmi, csak a szivattyú áll le. 80 euró a szíj a fezsítővel és a vezető görgővel.
A klíma és egyéb szíjakat nem néztem.
Más: a jégesőt nézem az ablakból. A verda persze a szabad ég alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
De ez nem a gyári. Láttad mennyire kell szétszedni? Konkrétan ki kell venni a motort a váltóval, bölcsővel és a két gólyalábbal, szétbontani a váltót a motortól, levenni a lendkereket és lehet kezdeni a láncok cseréjét.
Ha valami lekvárt veszel, ami kinyúlik 1 éven belül, másodszorra biztosan felgyújtod a csere helyett.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #97027 üzenetére
Ha márkaszerviz, akkor van nekik raktáron, vagy tudnak rendelni. Olyan nincs, hogy darabonként ők valakitől árajánlatot kérnek. Az árajánlatot ők szokták adni a
looserjúzernek.Papír sok mindent elbír. Kollégám citigo nevű ipari hulladékán papíron kicserélték a kormányművet, mert kopogott, mondom papíron, mert utána is kopogott. Mindezt 9000km futás után. Az autó szinte új volt. Persze nem cserélték, mikor kiderült a turpisság, amint rápillantottunk a kormányműre, perrel fenyegetőzött a kolléga, erre visszavették az autót és visszaadták az árát.
Kérdés, hogy ténleg volt-e cserélve, vagy csak számla van róla, ők meg csak a feszítőt cseréltek rajta, ami ideig-óráig elodázza a lánc cserét.
Kíváncsi vagyok a tételes listára az árakkal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #97030 üzenetére
Ennyiből már a márkaszerviz is átvághatna. Miért szívassuk magunkat maszekkal?
Node akkor öntsünk tiszta a pofánkba. Audi szerviz cserélte a láncot vagy nem? A hivatalos audi szerviz a márkaszerviz, a megbízható maszek, ahol beírták a cserét, az nem márkaszerviz, vagy mégis?
VR6-Fan Semmi tartalék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #97035 üzenetére
Amikor a foshra felkerül a szarh? A piroskát kérem a háttérből.
Ck. :Mindegyik szériás 2.0CR passat a PD alát kapta. A jó fajta pumpával és hatszögletű tengelyével, ami mint tudjuk a lekvár állagát megközelítő szakító szilárdsággal bír. Ez még nem is lenne baj, de a két kiegyenlítő tengely is ott van.
A golf és octavia 2010 után kapott jobbat ettől. A CFH motor családban nincs kiegyenlítő tengely, nincs olajpumpának hatszögletű tengelye, azt olajban futó szíj hajtja. Az a motor lényegében olyan, mint a régi 1.9 volt a sok cullong nélkül, csak ez 16 szelepes és nem veszi el a naftát 4500 fordulatnál.
Akinek van zsetonja ilyenre, vagy vegye CFH családod, akkor superb és passat kilőve, vagy megvétel után a tengelyeket és a pumpát küldje el javításra, utána sokáig jó lesz. Érdemes ezzel kezdeni, hogy ne kelljen a turbót és a vezérmű tengelyeket i utána küldeni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #97096 üzenetére
Van valóság alapja, de kérdem én, mindenki tud turbós autót vezetni? Hová való ez a motor? csak mert városban minden turbós szenved. Mármint nem a teljesítmény hiányától, hanem az állandó kigyorsítástól sokat kap a turbó, lendkerék, ü.a rendszer, kipufogó. Lehet hogy nem megfelelően használták az említett motort? Hány százalék lehet a valós gyári hiba és mennyi a user error?
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokan meg nem rendelkeznek olajhőmérővel és nem tudják, hogy 200km pálya után félgázon, 150-160-al azt eredményezi, hogy 120 fok körül lesz az olaj hőmérséklete, lazább krúzolásnál meg 100 fok alatt van.
Azt is kevesen tudják, hogy motorfékkel gyorsan visszahűthető az olaj. Pl. itt nem ritka az 5-6 km lejtő, ahol 8-10 fokot hűl az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #97121 üzenetére
Gyári megoldásokról folyik a vita. A tuzing során érdemes vele foglalkozni, de itt nem erről van szó. A gyárinak is bírnia kell a gyári teljesítményt...egy darabig, mindennek van határa, na de ezt a határt nem mellékelik az autóhoz, mert megkötéseket senki nem szereti és olyan márkát választanának, ahol nincs megkötés.
Nem arról szólt a vita tárgya, hogy a húzott téjesik eszik az olajat.
Ezek nem verseny autók, nem verseny motorok, az emberek mégis arra használják. Mennek 5-600km-t pályán, majd a feszültség levezetéseként elkezdenek versenyezni, és csodálkoznak, hogy megadja magát a turbó, eszi az olajat, szétkopik a motor. Itt-ott meghajtod, nem lesz baja, de ha túlzásba viszi az ember, akkor bajok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #97126 üzenetére
Akinek nincs technikai érzéke, vagy nem érdekli, az nem fog utána járni, hogyan kell ezeket vezetni, hogy holnap is menjenek. Régen nem volt minden motoron turbó.
Kezeket fel, aki olvasott már turbós autóhoz gyári használati útmutatót. Találtatok benne érdekes dolgokat? Az 2.0TDi-m használatijában benne van, hogy ha lehet, ne használják az autót rövidebb távon, mint 4km.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #97144 üzenetére
Remeg 2000 alatt, vagy csak morog?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #97222 üzenetére
2015-04-30 11:23:47 Már itt szóltam.
Már akkor is biztos volt. Én mindenképp megyek, bitpork is ott lesz, meg van egy pár oszlopos tag, a többiek, meg ha nem jönnek, így jártak, de ez az utolsó találkozó, amit szervezek, mert ennyi igénynek nem lehet megfelelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #97333 üzenetére
Nem a topikgazda szereppel van a bajom. Eleve az egész fórum hangulata megváltozott, a keménymag nagy része már be sem néz, mert unják a dolgot. Semmi köze a topikgazda rendszerhez, időmet rabolja, és sok értelmét nem látom annak, hogy tovább folytassam. Az értelmes kérdés ritka az értelmes válasz meg még ritkább.
ADAM1337 Melyik motor pontosan? AGR vagy ALH? Nem mindegy mert az AGR euro 2, nincs benne változó geometriás turbó, az ALH meg euro 3, azonos turbóval szerelve, mint a 81kw-os verzió. Lendkerékre, turbóra, váltóra, futóműre kell vigyázni, mint mindegyik TDI-nél.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Akinek kérdése van, itt a fórum, felteheti. Nem kell nekem küldeni mindent privátban. Akkor a többiek is tanulnának valamit. Így csak elfoglalják a helyet az ültetett rotor felnis autók, csak hogy legyen valami a topikban.
Mától, akinek kérdése van, itt felteheti, mint ahogy eddig is megtehette, de inkább privátban írt mindenki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
- Gmail
- Eredeti játékok OFF topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- PlayStation 5
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- Overwatch 2
- Elektromos autók - motorok
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen