- Steam Deck
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Milyen széket vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
iceQ!
addikt
válasz bul07 #199282 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy Mágusnak már volt ilyennel tapasztalata, neki majdnem egy ilyen miatt égett le az autó vagy mi volt?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Faby
senior tag
válasz bul07 #199282 üzenetére
Kb fél éve használok egy hasonló kapcsolót Toledo IV-ben (KG3).
Ugyan nem Amazonos, hanem Alis beszerzés, de szerintem a termék ugyanaz.
Itt érdeklődtem róla korábban: [link]Tapasztalatok, pro és kontra:
Pro:
Stabilan működik (a lentebb leírt hiányossággokkal, de azokkal stabilan 😊 )
Jó a coming home, leaving home funkciója
Indításnál lekapcsolja a fényszórót, majd motor beindulása után vissza
Hirtelen váltásokra pl alagút jól, gyorsan reagál
Beszerelése tényleg nem több, mint 5 percKontra:
Az én ízlésemnek túl későn kapcsol, szürkületben én már kapcsolnék világítást, de az automatika még nem, és sajnos nem állítható (próbálom átlátszó-áttetsző ragszalagokkal „tuningolni”, még nincs meg az optimum)
Tájolása nem passzol az autóhoz, kb 20 fokkal el van fordulva (igaz, a leírásban nem szerepelt a Toledo, csak a VW típusok)
Nem teljesen úgy működik, mint a gyári kapcsoló, helyzetjelzőre kapcsolva nem kapcsol le a nappali menetfény
Esőben ugyanúgy kézzel kell kapcsolni világítást. (Ez valahol oké)
Néha, még nem jöttem rá, hogy miért, kiüti a világítás 5A biztosítékját, ilyenkor nincs se helyzetjelző se tompított.Konklúzió: alapvetően nem rossz, szeretném, és tök jó ötlet lenne, ami miatt valszeg visszarakom a gyári kapcsolót az az első és utolsó pontokban említett hibák.
[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bul07 #199288 üzenetére
G4-ben volt egy beépített relé, ami indítás után 15 másodperccel felkapcsolta a tompítottat. Addig minden szép volt, míg nem egy téli délutánon zárlatos lett a relé és mivel valaki már buherálta a tompított biztosítékát, hamarebb égett el a kábelköteg, mint a biztosíték. A fehér füst a műszerfal alól az indián szótár szerint azt jelenti, hogy a lószerszám rossz oldalára kerültem...
[ Szerkesztve ]
-
laabom
tag
válasz bul07 #199389 üzenetére
Köszi szépen mindenkinek. Egy próbát megér hátha sikerül gariztatni. Kedden hívom is a Zeg-i márkaszervizt, hogy mikor tudnak majd fogadni, igaz én leközelebb csak 13-án vagy 16.-án tudok menni.
Ilyenkor ha így viszek be egy garis járművet, hogy nem működik a klíma a hibakeresésre számolnak fel díjat?
Remélem sikerrel járok. Majd jelzek mi lett a vége.
-
veterán
válasz bul07 #199411 üzenetére
Várható volt, de azért meglepődtem, hogy ilyen hamar meglépték.*
Villanyszerelő kollégám építette ki nálam, a 3x16-ból az egyik 16-t hoztuk le, megfelelően méretezett vezetékkel. Teljesen legális.
A gyári töltők (EVSE) maximum 13 Amperesek.* Következő lépés, hogy jövedéki adót fizetsz a töltőállomáson vételezett áram után.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bul07 #199414 üzenetére
Papír nincs. Biztosítás van. 🤷♂️🤗 Társasházi közgyűlésen előre bejelentettem, kifogást nem emelt senki (normális emberek, nem a másiknak akarnak keresztbe tenni). Amúgy nem mélygarázs, földszinti.
Így marad; esetleg ha elkerülhetetlen az elektromos, akkor 32 Amperre fejlesztem. Aztán igény szerint mehet mellé töltőállomás, nem a világ vége, 200 ezerből kijön.
Megint más kérdés, hogy a városi / falusi elektromos hálózat mit szól hozzá, hogy mindenki tölteni szeretne esténként.
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #199786 üzenetére
Nekem 1.9 PDTDI (52 kW) AJM van, 160k-ért cseréltek vezérlést és vízpunkát Szegeden 4 éve. Muszáj volt, ott fosta össze magát a vízpumpa, valószínűleg a korábbi szerelő lusta volt cserélni az előző vezérléscsere alkalmával.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Szada85
aktív tag
válasz bul07 #199852 üzenetére
Hidd el, van a vármegyék, föispánok földjén túl is élet, és pl. a német pályán, ahol adott esetben 130-150-röl sem árt, ha tudsz még gyorsítani úgy, hogy ne legyél forgalmi akadály, ott jól jönnek a tartalék lovak és nyúlmókusok..
Illetve egy idealizált világban, ahol mondjuk (akár városon kívül-belül, de pályán is gyakori) elözésnél nem kezd 10 emberböl 8 rágyorsításba ("mer´ engem aztán nem hagysz le ktsög"), ott biztosan müködik, amit leírtál, ezzel ellentétben sajnos a mai rögvalóságban pedig sokszor igenis kell a plusz power, hogy az ilyen magukat viccesnek gondoló gombáknak ne jöjjön össze a gyilkossági kísérlet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bul07 #199852 üzenetére
Az azért életszerű, hogy valaki nem úgy akar közlekedni, hogy EGYSZER 3 perc alatt eléri a 130-at és azt tartja amíg oda nem ér a céljához, hanem ahogy a forgalom megkívánja pár másodperc alatt 100-ról 150-re fel kell gyorsítania néha.
Mi van a Challenge-dzsel? Full kamu? Nem ástam bele magam, sokan pakolásszák fel milyen sokat fogytak vele.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
grizlisandor
addikt
válasz bul07 #200126 üzenetére
Ha ennyire félsz, hogy nem csinálják meg rendesen, miért nem olyan helyre viszed, ahol bizonyítottan megcsinálják a kocsit?
(#200129) bul07:
Attól nem félek, mivel mindig normális helyen van tankolva, sosincs üresre járatva a tank, se 2000-ért tankolva, üzemanyagszűrő is 2-3 olajcserével/évente cserélve volt. -
bul07
nagyúr
válasz bul07 #200146 üzenetére
Mostanra visszalát a alapjárati fogyasztás jelzés 0.5l-re, bár néha fel el billen 0.6l-re
Itt vannak a képek a kiszerelt alkatrészekről ömlesztve
6év és olyan 70e Km van bennük
Én a szíjakon nem látok olyan nagy kopást, de tudom hogy előjel nélkül hirtelen is történhet bármi
Egyedül talán a vízpumpa hangja olyan susogósabb, a görgő és a feszítő teljesen hangtalan így kézzel megtekerveVisszanéztem a kamera felvételeit
8:40-kor ált be a műhelybe, utána első indítás 13:09percnél, majd volt egy olyan 5perces próbaút, és ennyi
100e Ft-ot fizetem vezérlés csere, meg hosszbordás szíj is cserélve lettNem tudom megítélni hogy ez sok vagy kevés
Azt tudom hogy vannak itt a falukban szerelők akik akár olcsóbban is szerelnek de hallani rémtörténeteket(szerelés közben eltörte a szíjfeszítőt úgy megfeszítette), meg ki tudja van e rendes vezérlés fixáló cuccuk az én kocsimhoz
De egy biztos következő vezérléscsere már nem nála fog megtörténni, mert azt mondta hogy kb még két évig gondolja vinni a műhelyt, ha hamarabb megy el az embere akkor lehet hamarabb lehúzza a rolót
Már nyugdíjas 200€ nyugdíja lett Romániában, 40éve csinálja a műhelyt (Persze nem kell sajnálni több háza is van Magyarországon is)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Zizmand
aktív tag
válasz bul07 #200258 üzenetére
Szerintem is reális a 100k, nekem tavaly 1.9 PD Passaton volt 70k a vezérlés, vízpumpa, görgők, összes szíj + munkadíj. INA volt benne, INA is került bele. Fényképek alapján nekem is hasonló állapotban voltak, annyi, hogy nekem 120 ezer kmt lefutotta a vezérlés.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz bul07 #200318 üzenetére
Na ja, örök téma. De amikor dupla áron adják az anyagot és a munkát, az lehúzás. Az ujautok ára 30%-al ment feljebb, szóval még a finanszírozási problémákat sem okolhatják. Mindegy, hosszú vita lenne, ennyi az annyi, és kész. Többször már nem kell vinnem, 1 év múlva lejar a gari, az utolsó pár hétre már felesleges a gyári szerviz. Itt kint amúgy hirdetik, hogy 4 év felett olcsón javítják a VW-ket a markaszervizek. Vajon miért...
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #200393 üzenetére
...anno nekem is nyikorgott egy kicsit, majd kicseréltem egy NISSENS-re, az meg kb. egy év után remegett-morgott. Így került bele gyári 120k-ért. Na, az csendben van. Időközben a szerelőm szétszedte a régi gyárit és kapott valami kencét, azt mondta, h tökéletes. Ha kell, és el tudsz jönni érte, vagy megoldod a logisztikát szívesen neked adom, itt csak áll a polcon. Milyen a tied, kézi vagy automata vezérlésű??
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bul07 #200393 üzenetére
Én leszedtem a motort és ventit együtt a műanyag fedélről, és mindkét persely kapott olajat (tengely függőlegesen, pár csepp rá, egy éjszaka alatt kb be is szivárgott), illetve a másik fontos zaj forrás a szénkefék tudnak lenni - kommutátor csiszolópapírral érdesítve, szénkefe felületéhez talán tűreszelővel fértek hozzá, és annak az éleit is lekerekítettem.
-
-
válasz bul07 #200536 üzenetére
Na meg vakítani a szembe jövőt
Egyáltalán nem
Mondjuk egy rugózáskor még pillanatra se vakítsa el a szembe jövőt.
Ezt viszont rohadtul. A saját autómra legszívesebben rárefiztem volna. Legszarabb a Hyundai, BMW, Merci LED lámpák, későn lát, ha mögötted van külső sávban akkor már tolja a refit az egyik oldalra és bizony fényerőben meglátszik. VW néha késik, már többször villogtak rám. Te nagyon jól látsz vele, de sokszor sajnálom a szembejövőt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bul07 #200609 üzenetére
Éééés akkor most ne használjam az automata fényszórót, vagy mi a javaslatod?
Nem ez a két funkciója van hogy fölkapcsol meg lekapcsol. Kitakarja a szembejövőt, kitakarja az előttem menőt, miközben oldalirányban mindenhova irtózatos fényárt biztosít.
Kb azóta látok nem pedig átok sötétben vezetni mióta ez a kocsim van, az addigiakat csak gyertyafénynél oroszrulettnek hívnám.
A kikapcsolás nem olyan egyszerű, előre-hátra kell rángatni a fényszóró kart, és sosem emlékszem a sorrendre. Vagy fél év volt mire rájöttem, addig azt hittem csak a gyújtással kapcsol le. Mire rájövök, már rég lekapcsolt magától is.
Naponta 10 ilyen automata lámpás autó biztosan jön vele szemben. Persze könnyebb elkönyvelnie, hogy minden VW meg Audi sofőr barom, minthogy rájöjjön, hogy ezt nem ők csinálják.
Másrészt úgy beszélnek az emberek a xenon/led vakításról, mintha valaki szándékosan ezer fokra hevítené a retinájukat és a koponyájuk hátuljáig kiégne/elpárologna minden, ami a fejükben van. A valóságban meg szigorú hatérértékek vannak, jó esetben 30%-kal lehet erősebb a fénye mint egy hibátlan halogénnek.
De ha ennyire borasztó káros hogy egy pontból ekkora fény jön az ember szemébe, akkor meg miért nem oldják meg a nagy fényárt több lámpával? Ha nem 2 hanem 4 lámpa lenne elöl, akkor ha darabjából csak 2/3 fényerő jönne ki (ami ezek szerint még nem sok) akkor összességében meg másfélszer annyi fény lenne. Valami szuperautón jobbra-balra 4-4 darab projektor van, nem tudom már melyik az, ilyen kis kocka alakú projektorok.
Közben keresgélek neten, és azt látom, az Arteonnak pont így 2-2 darab bixenon van elöl, nagyon jó lehet.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz bul07 #200622 üzenetére
Most azért nem arról van szó, hogy annyira fertelmesen működne, de ténylegesen látnia kell a fényforrást, hogy lekapcsoljon, tehát megelőzni nem tudom, hogy megtörténjen.
Mikor egy kanyarba bevilágít a szembejövő azt még nem észleli mint szembejövő, vagy ha nagyon tré/rosszul beállított lámpája van aminek gyengébb a fénye, akkor gondolkodik egy picit.
Az érzékenységén lehetne kicsit javítani/növelni, ennyi.Egyébként hallottam olyat, hogy berakják a B8 kameráját a B7-be ami sokkal jobb valamiben, nem tudom már miben, mert nem tudom melyik kamerára hallottam ezt, meg azt sem hogy hány van, mert van ugye az emblémában egy, meg a tükörnél is, nem tudom melyik funkcióért melyik felel (sávtartó, távolságtartó, automata fényszóró, automata ablaktörlő, automata beparkolás, táblafelismerő, stb)
https://tinyurl.com/rasoapro
-
raziel01
veterán
-
Daikini.hu
újonc
-
Faby
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobil flották
- Melyik tápegységet vegyem?
- Óvodások homokozója
- Steam topic
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen