- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Samsung LCD és LED TV-k
- Androidos fejegységek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Táp ventilátor csere
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Projektor topic
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179444 üzenetére
Benne maradt a logban sajna a régi turbó is. Utólag vettem észre.
Holnap elkezdem vadászni a vákuum lyukat Mágus javaslatára.
Nem tudja valaki, mekkora méretűek a vákuum csövek?Mágus
Értem. Azt hol látom, h bezárt az enyém?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179567 üzenetére
Ahogy látom Te is ugyan azzal küzdesz mint én. 1800rpm alatt nem tölt rendesen a turbó. Én is kicserélgettem a vákuumcsöveket, cseréltem az EGR-en a turbócsövet is. Ezenk kívül látszólag más problémát nem látni ... de valamiért 4-ben 50-ről gyorsítva padlón ilyen lassan épül fel a nyomás: [link] [link]
Valaki okos meg tudná mondani, hogy mitől van ez? 1800 alatt van csak ilyen gond ... magasabb fordulaton szépen felépül.
Van még tavalyi benzinem, lelocsolom ...
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179646 üzenetére
Ezzel mire gyanakszol? Illetve mit tudok így kizárni?
Mágus
Felujított igen. Próbàljam meg a feszítest allítani?
Indításnàl jól gondolom, hogy nagyon lassan húzza be a geot?Szerk: Megvan igen. De tudod... pènz beszél.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179655 üzenetére
Hm... mikor direktbe kötöttem a turbó geot a vakuumpumpàhoz, akkor az N75ről lejövő csövet csak simán lehúztam. Ezzel akkor viszont az egr vezérlése is vesztett vákuumot nem? Mert akkor lehet ez jàtszott közre direktbe kötésnél.
Szerk:
Az enyémnek szinte semmi hangja nincs. A bagoly nem rosszul centrizett közèptől van?rob
Szurkolok, h ne legyen szívàs. Èn szoktam csak ràbaszarintani... de àltalàban mindig.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179672 üzenetére
Igen, ha a kar megfelelően be van lőve. Csak nekem ez a jelölés kissé gyanús. Kb 1/4 menettel mintha vissza lenne csavarva jelölés után.
c00per
Örülök, h a nyomorommal meghoztam a kedved.magus
1800rpmnél nálam se nincs már ilyen lag. Csak 1800 alatt épül ilyen lustán. De igen... ha tényleg a turbo kaka, akkor írok a cégnek. 1 év garit vállaltak.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179676 üzenetére
A labda új rajta, illetve szemre a kar is. A turbós cégek is meg szokták festeni a gari miatt, ezen meg másik megfestés nincs. Ma állítok rajta, aztán meglátom... vesztenivalóm nincs.
c00per
Sokszor ez a kitartás átmegy aztán az "ott bssza meg a ...", miután nem kevés pénzt rálocsoltál./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179937 üzenetére
Most azt parkoló pályára raktam. A geo kart visszatekertem eredeti helyzetébe, ahogy kaptam. Most a váltó lesz a kérdés, hogy azzal mi van. (Bár ma se produkált hibát).
Amúgy a cég azt írta, Melett-et raknak. Így nem
kínai. Illetve azt kérték, ha visszaküldöm, előtte csekkoljam alacsony illetve magas fordulaton a vakuumot a labdánál. Alacsonyon -0,7, magason -0,2nek kellene lennie. Viszont ezt ahogy nézem álló helyzetben nem tudom megvizsgálni.A hőgombát kicserélem hétvégén, lehet az is közrejátszik valamit. Olvastam, hogy fel tud tőle pörögni a motor.
doki
Ezt nem láttam, hogy saját cégese. Akkor nincs kérdés...molnarpeter
Van tapasztalatom céges autókkal (négykarika). Ő had ne meséljek, ahogy használják az emberek... illetve gondolom ezek a gyári ajánlásos szerviz ciklust kapják. Ha az 30k, akkor bizony előbb nem kap friss olajat.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180320 üzenetére
A videoban a srác mondja, hogy bölcsőt nem kell cserélni, mert lehet kapni tartóbakot ami jó hozzá. Csak nem tudom mi a cikkszáma.
Mi a különbség az 5v6 között? Nem tudsz valakit, aki elvállalna egy ilyen átalakítast?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180322 üzenetére
Nem tudom mi legyen ... lassan legszívesebben felgyújtanám a francba az egészet. Úgy volt, hogy kap új olajat tegnap. Erre leengedésnél kaptam az ajándékot, mégpedig reszelékes az olaj. Illetve szép szürke. Ment is vissza bele... 4-500kért álltak volna neki, mondtam köszönöm nem kérem. Most keresem a megoldást. Ami fura, hogy szépen váltogat, semmi tünet. De valami morzsolódik ott bent..
Itt ment el a kedvem az automatázástól. 60k-val
ezelőtt volt szétborítva ez a szarkupac. Erre megint befosik, nálam, aki szinte minden szarra odafigyel.Video alapján nem olyan vészes az átépítés. Ha lenne itthon emelőm még neki is állnék. Viszont aminek utána kell járnom, az a papírozás. Mert ahogy olvasom itt lehet szívni a jó magyar bürokráciában.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180328 üzenetére
Én is a manual átalakítás irányába mennék el, de a gondom, hogy nem tudom ki vállalná el itt a környéken. A szerelőmet kérdeztem, ő nem. Én sajna nem tudom itthon megoldani, mert nincs hozzá emelő.
focvis
A váltós ajánlotta kifejezetten, hogy ne rakjunk bele új olajat. Korrekt fickó, így hiszek neki. 1 órát ott volt az emelőn az autó, de 1Ft-ot nem kért. Azt mondta mivel nem tudjuk mi járja az utolsókat, azért veszélyes az új olaj a nagyobb nyomás miatt. Találkozott olyannal, h feltöltötték újjal, majd szét is ment a váltó pár km után./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180375 üzenetére
Neo azt mondta 40ből rak rá chipet ha akarom. De ez legyen a legnagyobb gond.
Még ezt a számlás bontott váltót kell valahogy lebeszénem az nkh-val, mert ezt kissé erősnek érzem. Nem tudom melyik bontós fog tételes számlát adni nekem az alkatrészekre. Meg egyáltalán nem is értem minek a számla... nem az apeh. Hogy milyen alkatrész az meg rajta lesz ... mivel gyári.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
J&P
tag
válasz Csabadi #180402 üzenetére
Igen, nem volt akkora érvágás mint ha automata lett volna, de tudtam volna másra is költeni azt a pénzt. Ez van, ha a majom kéri a banánt, akkor azt etetni is kell.
Bátyám viszont beszopta a 2001-es Audi A6 V6 Tdi-vel,multitronic váltóval voltak gondok, (meg mással is) nem kis pénzt elvitt. -
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180402 üzenetére
Egy kérdés feléd vagy Mágushoz. Az AWX kuplungja + kettőstömegűje más mint az AVF-é? Ugye Superb AVF nem kapott manuális váltót gyárilag, csak automatát. Passat B5.5 AVFről nézek cikkszámot kettőstömegűhez. Az rámegy a Superb AVF-re?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180516 üzenetére
Tegnap beszéltem egy kollégával, aki B5.5öt épített már át többet. Azt mondta a 240es kuplung csak 6os váltóval megy fel. A 228as megy fel az 5össel. A 6os váltóhoz nem kell bölcsőt sem cserélni, viszont az 5höz igen. Viszont mondott valamit... sajnos sok átépített szekér nem megy át a vizsgán és nála landol bontásra. Így azt mondta, jól gondoljam meg...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180518 üzenetére
feljegyzem.
Gondolkodom rajta erősen... illetve számolgatok. Ha új kettőstömegűvel + kuplunggal rakom össze, akkor a mutatvány kb 300ból fog megállni. Ha bontott kéttömegűt kap, akkor kb 200. Viszont ott lehet benéz a ló később az ablakon.Lehet mégis megjavíttatom kb 200ból az automatát, aztán megy a piacra garanciás váltóval. Majd veszek helyette egy 100as Swiftet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
-
Zizmand
aktív tag
válasz Csabadi #180835 üzenetére
Szia
Te még nálam is jobban benne vagy a Passatok lelkivilágában.
Ez a vízhőfok jeladó okozhat meleg indítási problémát? Tehát a hiba, hogy az autó üzemihőfokon könnyen indul, de van úgy, hogy indítás után egyből leejti az autó a fordultot és lefullad, mintha el sem kapnám az alapjáratot.
Ha el is kapja a forulatot, 1-2 másodpercig gondolkozik és utána áll be alapjáratra. Vízhőfok jeladó csatlakozóját lehúzva egyből jól indul.
B5.5 Passat 1.9 PD AVF -
Zizmand
aktív tag
válasz Csabadi #180838 üzenetére
Sajnos VCDS-em nincsen, így nem tudok élőadatokot nézni. Annyival tudok többet, hogy volt itthon egy régebbi vízhőfok jeladó, amit kb. 3 éve cseréltem egy újra. (A tömítésnél eresztett, így egyszerűbb volt jeladóval együtt cserélni egy újra.) A tegnap beraktam és a régi jeladóval hidegen-melegen gondolkodás nélkül egyből indult. Csak az alapjárati fogyasztás lett majdnem 2x annyi.
Amúgy köszi a segítséget. -
-
zsolt19900
őstag
válasz Csabadi #181300 üzenetére
engem pár éve megviccelt az autó nem tudom ránéztél-e a váltótartókra is
Megesett velem, hogy (ugye ott van az alsó motortakaró és váltótakaró, ami ezek szerint olyan "biztonsági" szereppel is bír, hogy a kilazult csavarokat/anyákat ne tudd elhagyni) rázott az autó gyorsításkor.... ugye egyből cseréltem a féltengelyeket, hát még mindig ráz
Ezek után kezdtem el tovább nézelődni és az egyik váltótartó csavarja teljesen fel volt lazulva, de a műanyag takaró alulról tartotta és így a csavarja meg volt.... na ezt meghúztam és jó lett a végeredmény
Persze nálad másak a tünetek, de hát ha
Amúgy azóta nem bántam meg, hogy kicseréltem a féltengelyeket, de akkor ott rosszul érintett, hogy nem is gondoltam arra, hogy a baknak a csavarja is fellazulhat, amit nem rég cseréltek éppen akkor rajtaFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Csabadi #181308 üzenetére
komplett csere és skfek mentek bele (ha jól emlékszem, azt lehet/lehetett kapni hozzá akkoriban a bárdinál volt ismerősöm)
MunezXBK:Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Csabadi #181314 üzenetére
sikerült valahonnan értelmes áron találnod tartóbakot? ha igen merrefelé?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen