- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #47959 üzenetére
Igen, en is arra gondolok, meg irtad is korabban, ugyhogy mar nezelodtem is atalakitast illetoen fixre. Vannak ezzel tapasztalatok? Azt latom, hogy kellemetlen rezgeseket kelt, ami elobb-utobb kifejti a hatasat hosszu tavon. Egyesek viszont azt irjak, hogy megvaltas a kettostomegu utan es semmi gondjuk nincs vele. Nem akarok hulyeseget csinalni, viszont allitolag a chipet sem szereti a kettostomegu (emiatt gyakrabban kell cserelni es hat nem olcso..).
Kettostomegu para eseten amugy lehet az auto fulladekonyabb (pl. hatramenetben vagy klimaval eliulasnal)?
bitpork: mire gondolsz?
Munez: why?
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #47977 üzenetére
Én semmihez, egytömegű szett: "ám két hátránya van. Egyrészt közel sem képes ellátni azt a rezgéscsillapító szerepet, amelyet kéttömegű társa. Másrészt egy későbbi kuplungjavításnál megfelelő szettet sok esetben nem találunk hozzá, így meg kell vásárolnunk újra a teljes, lendkereket is tartalmazó garnitúrát."
Give them hell Ukraine!
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #47989 üzenetére
Nem tudok róla, legalábbis velem nem történt ilyen. Bár amíg őrizetlenül pihen a parkolóban, bármi megtörténhet sajnos...
"Mindkét veninek mennie kell, ha megy a klíma. Ha nem érkezne lekapcsolni, elengedné a gázt, nehogy valami elrepedjen a nyomástól."
A második mondatot nem igazán értem, gondolom telóról írtad és belejavított.
-
Balupapa
senior tag
-
Ace owner
addikt
-
-
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #48392 üzenetére
Ez igen. Ilyen rendes, segítőkész topikban is rég jártam.
Természetesen mind a kettőt cserés.
Mint eddig mindent próbáltam megadni neki. Szinte lassan minden ki van cserélve szegénykén.
Egy lelakott banki visszavett autó volt. Semmi nem volt jó rajta.
Nagy vonalakban. Vezérlés csere, katalizátor pótlás, Gömbfejek, szilentek cseréje. Fékpofák elől hátul. És még rengeteg apró hiba javítása. -
freaghill
őstag
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #48392 üzenetére
Megvettem a pár szettet. Elég olajat belecsepegtetni? Sajnos ahogy nézem nem lehet szét szedni és telenyomni zsírral.
Meg két műanyag dobbetétet, mert el van törve itt ott. Inkább kicserélem.
Még volna kérdésem. A féltengely gumiharang csere, mennyire macera? Esetleg a menetét leírná valaki?
Mert ha már szét bombázom az elejét, lehet azt is érdemes lenne cserélni. -
net84
őstag
válasz Mágus2 #48696 üzenetére
Ez tetszik
Feldobtad a napomat (márami még hátra van belőle)...
Tegnap pont belefutottunk egy-két kispolák gyorsulási videóba - a szarfos TDI csúnyán alázta a benzines turbót...Más: lesz valami összeröffenés vagy senem? Vagy majd valamikor csak kialakul?
Hátsó szárnyat/légterelőt még mindig keresek SEAT Toledo MK3 hátsó ablaka fölé... ilyet
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48771 üzenetére
terhelés nélkül kézzel megpörgetve a tárcsát mitől állna be? az a sár pedig nem távozott volna ilyen félmegoldás-cserével, amit én találtam a rendszerben... motorolajat se a betöltőnyílás felől cserélünk
bőven marad még abban feltapadva annyi olaj, hogy kézzel áthajtástól nem lesz semmi baja... a motorra is szokás pár mp-re ráindítani olajleeresztéskor, hogy minél több retket kihajtson magából...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48781 üzenetére
természetesen nem... nem leforgatva, épp csak alapjáraton de szoktam pár mp-et járatni miután már kicsöpögte magát az olaj - utána szokott jönni még 1-2 deci - ha ezt nem teszed meg akkor pont a legkoszosabb részét benthagyod és rombolod vele a friss olajat. ha nem napok óta álló jéghideg motoron cserélsz olajat hanem 1-2 órája még járt, akkor bőven van felkenődve még olajfilm mindenhol
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48783 üzenetére
nyilván ne legyen izzó forró a turbó mert akkor odasül az olajfilm, és nem 20-30mp-ről beszéltem hanem alig néhányról... ismerős is így cserélgeti az AFN-es TDI-jén 15e-es periódussal, most van benne lassan ~400e km, ebből 150e+ -t ő rakott bele. 2xx ezer km-el vette 7-8 évesen osztrák szervízkönyvvel, turbócserének nincsen nyoma a papírjaiban, és azóta is hibátlan rajta - nemrég lett ellenőrizve és annyi a tengely lógása amennyi egy ilyen olajfilmen csúszó felfüggesztésnél a gyári. tehát én annyira nem félnék az alapos munkától, inkább meghálálja a motor és a turbó!
a skodát 260e km-el vettem 7 évesen első tulajtól szervízkönyvvel - egy benzines nagy autónál hihető is hogy így nem tekergették az órát - beletoltam 90e-et mire jött oldalról a teher és addig hibátlanul tette a dolgát a turbó, ráadásul autógázzal ami ugye még emelt üzemi hőfokot jelent a turbónál...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48787 üzenetére
arról a jelentéktelen apróságról elfelejtkezel, hogy egész télen mit is kap egy ilyen szerencsétlen motor: 1-2 nap állás, -10-20-ban indítás szerintem nagyságrendekkel több kárt tesz benne mire felépül az olajnyomás alapjáraton... a nullkilométeres / felújított turbó nagyon más, ott tényleg nem lesz olajfilm a fémek között > instant károsodhat. de ha előtte is jófajta olaj volt a motorban és nem volt túlhasználva, még tűrhetőek a paraméterei, akkor annak fent kell maradnia a fémeken. de ha annyira félted a turbót, akkor dugj be egy fakanalat a lapátok közé a szívó oldalon
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #48856 üzenetére
Hepu beszerezhető nálunk 16e.
azon belül van valami ajánlás, vagy csak egy fajta hepu létezik?
esetleg konkrét tipussal más fajtából?másik 6k2-es ibiza cupra ayp, gyári steuppal, meg 03S-el, front IC-vel, leőmlővel (63 v 76mm), esetleg v6 tdi maff házzal miket szoktak írkálni? no mg mennyiért?
freaghill:igen olyasmi, de valószínűleg a belső küszöböt is javítani kell már akkor, arra figyelj hogy a pont heggesztéseknél furkálja le szépen, ne csak levágja és oda hányja a másikat, ne adj isten szimplán a rohadtra rávarjja a másikat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs