- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- Apple notebookok
- ZIDOO médialejátszók
- Mini-ITX
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bkrisz9
őstag
válasz Mágus2 #46478 üzenetére
tudom van ismerősnek és állandóan van valami problémája itt a garázsban sufnizzuk össze neki igaz nem croma hanem tipo szemben a mi kettesünkkel ami az 1.6 TD eddig az ég világon semmit nem csináltunk
[ Szerkesztve ]
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
Bkrisz9
őstag
válasz Mágus2 #46482 üzenetére
Jó nem akarok vitát nyitni csak én speciel ezt tapasztaltam a baráti körben , családban. a tipo-t is azért gányoljuk össze mert már nem akar rá költeni a gazdája csak bírja ki még összekapar egy kis pénzt másra
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
-
alibaba78
őstag
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #46736 üzenetére
Kilogolt allapotban ha rakattintok, bejon a drive oldala es siman letoltheto. Ti mit lattok?
@Taat: az is jo
Csinalhatunk amugy egyutt is vidit, note2-vel 1080p-ben oszt feldobjuk jutubra h mi vagyunk a jampik Ha jon egy harmadik, akkor lesz gyorsulos video is ahaha
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #46747 üzenetére
A tapasztalatok alapján, a NBP a jelenleg legfényesebb. Legalábbis kezdetben, mert ez viszonylag hamar elkezd észrevehetően csökkenni. GE-re vonatkoztatva nincs ilyen tapasztalat (de gondolom hasonló). A plusz jobban bírja idővel (elvileg), de változó, kinek meddig bírja ténylegesen (akárcsak a GE).
Mennyiért mérik arra amúgy?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #46776 üzenetére
LUK kettőstömegű lendkerék 1 DB 128 459 csak a lend kerék van benne
LUK REPSET DMF PRO 1 DB 190 588 Itt minden benne van +lendkerék is Ezzel jár a legjobban ha cserélni kell mindent , márpedig valószínű h.kell
LUK kuplungszett 1 DB 64 994 csak kuplun szettakkor ezt benézték, nem?
I humbly and respectfully decline™
-
latyak17
tag
válasz Mágus2 #46830 üzenetére
"Az a cső amit befogtam az újammal már a helyén van. A légszűrő házból jövő csőn van neki helye. Vettem 1méter résolajcsövet és rádugtam. De továbbra sem csinál semmit a csiga. Nem tölt" És melyik visszacsapó szelepre gondolsz?
Hol a helye annak a visszacsapó szelepnek?
Megírhatod a hangra neki: Szép hangja van nagyon. Telefon torzítja el
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
kk831228
addikt
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #46850 üzenetére
Ami az egr-t mozgtja azon csak 2 csatlakozás van, ezen meg 3 Bekentem kétkomponensű uverapiddal. Nem tudom milyen lesz...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #46461 üzenetére
Holnap megyek az autoert. Mint utobb kiderult, csak azt a hatszogletu tengelyt kellett cserelni, az olajpumpa rendben van, meg kapott egy uj turbot. Ez is azert csuszott meg, mert a turbo, amit motorkod alapjan rendeltek, elektromos vezerlesu volt, az enyembe pedig vakuum vezerlesu kellett volna, igy meg kellett varni a cseret is. Kapott uj olajat, meg szuroket, meg kimostak az intercoolert is. Igy lett a vegosszeg 168k. Azt gondolom, megusztam... Megegyszer koszonom a segitseged, meg mindenkiet!
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #46434 üzenetére
Múlt héten bejelentettem a kocsim egy Bosch műhelybe, direkt megkérdeztem előtte hogy tudnak e féket légteleníteni diagnosztikával. Ma elvittem a kocsit, rátették a gépet, de már le volt szedve az összes kerék. Hát, sajnos valamiért a 2-es Octinál nincs meg ez az opció a gépükben, mondom fasza. Állítsuk át az 1-esre, de azt meg nem engedte a vezérlő egység. Nézzünk rá a hagyományos módszerrel. A jobb hátuljában és valamelyik első keréknél volt egy pici levegő. Körbement a srác, mindenhol jó lett, de a jobb hátuljában csak jön a levegő folyamatosan. Nem sok, de egy minimális bubi mindig van amikor megnyitotta a légtelenítő csavart.Megkocogtatta kalapáccsal a munkahengert, jött a bubi. géppel bekapcsolta az ABS pumpát, majd ismét ugyanez a helyzet. Rálégtelenített elől a főfékhengernél és az ABS pumpánál is. Javult valamit, de egy minimális légfelhő még mindig jött. Sehol nem látszódik szivárgás a rendszerben, nem tudni honnan jön a levegő. Azt mondták lehet széttaposták anno szárazon a főfékhengert és most visszafele dolgozik, belepumpál levegőt a rendszerbe. Szerinted? Most jobb lett a fék, de ha romlik megint az állapota gondolkozzak egy főfékhenger cserén?
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #46859 üzenetére
A csövek rendben vannak.. Az a helyzet hogy ha jól emlékszem akkor a bal első körben is volt egy pici levegő.De ott megszűnt az első légtelenítés után.Anno haverral amikor mi is légtelenítettük egy kicsi levegő volt a jobb hátuljában, de ez akkor kijött belőle. Egy gramm levegő nem volt a fékben amikor mi csináltuk, az ABS pumpára gondoltam, hogy onnan nem jött ki. Lehet akkor még kipróbálom az O gyűrű cserét. A szetthez tudsz cikkszámot adni?
[ Szerkesztve ]
-
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #46853 üzenetére
Na nem nagyon fogja a ragasztó a szelepet. Mit csinál végül is ez a szelep?? Alap állapotban a két kivezetés össze van kötve. Nem lehet egyszerűen kihagyni??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
zetecR
addikt
válasz Mágus2 #46902 üzenetére
A bal alsó sarokban dolgozgatok vagy 1 hónapja folyamatosan.
Olyan gonddal találkozott valaki, hogy egy A4 B5 óracsoportjában a hőmérő csak rohadt melegben működik, egyébként meg se moccan?
A motor üzem meleg, a klímával kiíratott motor-hőmérséklet rendben van, de a műszer csak 35-40 fokos melegben mutat... -
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #46883 üzenetére
A kisebbik féktárcsával szerelték az enyémet. Köszönöm a segítséget. Lenne még egy olyan kérdésem hogy ha a bal oldali tükörlap fűtésem rossz a tükörlapban, akkor a másik oldalt sem engedi fűteni az elektronika? Valamiért csak 5 másodpercig kap áramot a tükörlap. Nézték diaggal,,ha onnan vezérlték a jobbos ment, de a balos nem. A kapcsoló nem rossz, az újjal is ezt csinálta, már csak arra gondolunk hogy mivel a balos rossz , ezért nem megy a jobb oldali sem.
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #46889 üzenetére
Sikerült találni szelepet bontottan. Haza jövök szerlem össze akkor látom hogy az elektromos csati nem egyezik. Mehettem vissza csatlakozóért. Majd holnap átforrasztom. Nyomást tudom valahogy ellenőrizni?? Diaggal?
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #46923 üzenetére
Arra gondoltam, hogy le tudom -e ellenőrizni hogy jól működik-e a szelep?? Turbónyomásból kiderül hogy szabályoz-e nem??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46947 üzenetére
story, cseréltem gyertyát, ami kijött feketés-barnás (volt benne km rendesen), szűk 100km után(helyben rohangálás de volt benne bőven hajtás is) kikaptam egyet, fehéres szürkés, szivocső adottságai miatt 1-es fehér 4-es szürke.
egyik emelkedőn amit mutogattam haladtunk felfele, 80kg-s utassal nem akart 4.-be kiforogni /értsd 180 könnyen meg volt utána volt egy lyuk a tíltásig./
amire tudom fogni, hogy 34 fok volt kint, csak 95-ös ingadozó minőséggel, és az utas.
viszont a gyertya szín érdekes, mászkáljak még el vele, aztán nézzem meg?!
igazából kipu, gyertya csere-bere után nem állítgattam után semmit, kaja annyi van adva neki hogy éppen ne hullámozzon az alapjárat /ma megint utána korrigáltam/.szóval lehet hogy még nem volt ideje bebarnulnia?
esetleg tekerjek be egy szondát és nézzek 3.-4.-be terhelésen egy lambda feszt multiméterrel?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46949 üzenetére
proféta szóljon belőled , ma is azért haladgattam 30 fok alatt volt a hő jobban is vette a lappot, viszont olyan forgalmi szitu nem volt hogy 4.-be is nyomni kellett volna neki, pedig kanyarba megnéztem volna milyen egy R8
lehet vasárnap nézek egy AFR-t, ha ott jó akkor talán megnyugszik a lelkem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs