- Léghűtés topik
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- iPad topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz bitpork #57719 üzenetére
Én nem nyúlók semmihez...majd a szerelő. Ha rossz lesz az is, akkor azt már röhögve fogom elviselni .
(#57720) Dr.Zoo - a motor még megy. De ha így fojtatja, akkor veszek egy donor autót (már a jobb kormányosokat is lesegetem).
(#57724) TaaT - megnézetem. Nem fogom fényeztetni. Azt nem vállaltam be a hátsó sárvédőnél sem. Ki lett húzva (nagyjából) és ment rá egy kis design. Az ajtón ezt nem játszom el, de ha ki tudják az élét igazítani lakatolás nélkül, akkor megcsináltatom és kifizettetem a biztosítóval.
Déluta letakarítottam az ajtót. A függőleges nyomás csak akkor látszik, ha megtörik a fény az ajtón. Felette az ív horpadása viszont mindig látszik. Normálisan nem sikerült lefotóznom. De az egyik szomszédot ki is zártam. Bordós feketés a festéknyom az ajtón. Így maradt a másik...
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #57838 üzenetére
Egyáltalán nem vagyok agresszív sofőr, amit meg akarok előzni, azt meg is előzöm. Csak az ilyen gyökerek idegesítenek. Ha menne legalább 90-el meg sem fordulna a fejemben az előzés gondolata, de ha már elkezdtem előzni, akkor ne gyorsítson. Tanultam már korábbi esetekből, amikor visszavettem a gázt és besoroltam mögé, akkor visszalassított és megint feltartott...amikor még a favoritot hajtottam, ez heti rendszerességgel megtörtént Nehogymá a skoda megelőzzön.
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #57869 üzenetére
Senki sem mondja, hogy baj lenne. De azért nehogy már agresszív sofőr legyen az, aki megelőz egy tötymörgőt (függetlenül annak viselkedésétől). Még a kresz szerint is lehet előzni, vagy akkor pont hiányoztál? Az index használata nem csak kanyarodásra való ám.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58173 üzenetére
Munez, neked is kijár a
Tényleg, gyors interjú: Srácok, milyen érzés a vw konszern legszarabb motorját hajtani? Hallgatni a duruzsoló V6 meg a 14 méter bordás szíj megnyugtató hangját. Odalépsz, megszólal a 24 szelep.... valamelyike..észbe kapsz, hogy hol vagy és rögtön felébredsz?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58186 üzenetére
Meg van a varázsa...
Ülsz a bőr fotelben, halkan duruzsol a V6 110(*nem is érted hová sietnek a többiek*)-nél. Meleg van, szól az RNS-e, mindegy milyen adó szól, a bose hallgatható. Nem zavar, hogy elmegy melletted a fél világ, Te élvezed az utazást, átlátod a forgalmat, nem fáradsz el az utazásban. Néha, melegebb napokon gondolkodóba ejt az olajhőfok mérő mutatójának mozgása, de aztán megnyugtat a tudat, hogy a többiek is mennek, nekik nem létezik ez az adat, nem is aggódnak. A légrugós felfüggesztés szinte ringat, még ezeken a szar utakon is. Már-már elfelejted, hogy ez Magyarország, az úthibák őshazája. A xenon szárítja az aszfaltot, nem vakítja a szembejövőt, nem HID ez, hanem gyári magasságállítós, mosós. Pakolásnál kellemesen leereszti a farát, hiába, kezes jószág ez, ha jó a kompresszor, márpedig azért van benne, hogy jó legyen Apró hibái mindig is lesznek, de szerethető, és ha egyszer megszeretted, rabul ejt. Óvatlan pillanatokban eljátszadozol az autócsere mámorító gondolatával, de Gazsi az Gazsi marad, örökre feledhetetlen.
**Elárulom hová sietnek, minél hamarabb ki akarnak szállni a 4 keréken guruló konzervdobozukból, míg te élvezed az utat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58220 üzenetére
Maga a fűtőelem 5V-ot kap és a levegő áramtól visszahűl, amitől változik az ellenállása, majd az ECU-ba 3,6V körüli érték jut vissza, ebből aztán a süket, vak, béna de okos ECU megmondja mennyi levegőt szívott be a motor és ad hozzá megfelelő mennyiségű naftát. Ha azt méri, hogy kevés levegő ment be, akkor kevés anyagot ad, és lusta disznót varázsol a kocsiból.
Egy Bav21 diódával ha helyettesítjük a légtömegmérőt, az ecu folyamatosan azt hiszi, annyi levegő megy a motorba, mintha padlógázon mennél, ezért jó sok naftát ad neki. Ilyenkor a menettulajdonságok a turbó állapotától függenek, minél hamarabb felpörög és eléri kívánt nyomást, annál hamarabb eltűnik a fekete füst a kocsi mögül, de nem lesz az a jó kis turbós hátbarúgás, sokkal lineárisabban fogja leadni a motor a nyomatékot.
ECU csere után is ette?
[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
válasz bitpork #58315 üzenetére
A fiatalember, országosan több közúti veszélyeztetést követ el, akárhányszor beül az autójába, egyenesben 240 kanyarba meg 30, mindenhol keresik, mert illegálisan tuningolt "húzott" gépjárművet vezet, és közveszélyes !
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest