- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen SSD-t vegyek?
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Videós, mozgóképes topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz eddie17 #18903 üzenetére
Én ugyan ezzel a hibával küszködök most.
Holnap megyek injektorért.
Mert nekem a nyomás szabályzó membrán átszakadt.
Így pedig nem hajlandó felemelni a szelepet és nem kap benzint a befecskendező.
Egyenlőre átragasztottam a membránt de ez nem életbiztosítás, így holnap reggel berakok egy csere darabot, mert membránt azt persze nem lehet külön kapni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #18924 üzenetére
Előbb utóbb drága lesz ez az oktatósdi figyeld meg.
A haver most szaladt bele egy hondásba aki vert a puntóval csak hát a dicsőség 60e-be került neki, már fáj a feje miatta, de b.szhatjaRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz INMOTEP #18998 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani, hogy a Lagunában valóban volt egy szar sorozat.
De azért ne általánosíts, mert tökön szúrom magam.
Most már 1 éve használom a megant és egyetlen egy bajom nem volt vele elektromosan.
Az injektoromban szakadt át a membrán, de ez bármelyiknél előfordulhat.
15.000.- mentem eddig vele. (de már bővan 200.000.km felett jár)Szóval ezt azért így ne jelentsd ki, hogy a renault szar.
Haver golfjában pl állandóan szar a villanyos ablak, meg az elektronyos tükör.
Mindenből van szar is meg jó is.Nem véletlen van az a mondás, hogy ki kell fogni mint az autót.
Elismerem, hogy jó a VW szeretem is a VW-t de túl van árazva és manapság már megkapod azt a minőséget a többi gyártótól is.A céges octáviákban pedig állandóan izzót kell cserélni, mert szar a fesszabályzójuk
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz INMOTEP #19002 üzenetére
ez is 1.6 16V-mind a 24 darab.
Ebből 6 rendszeresen izzócserés.
II-es octavia.A többinek semmi baja, tehát nem lehet azt mondani, hogy ez meg az az autó szar vagy jó.
Mert ami az egyiknek tökéletesen működik az a másiknak egy halom hulladék.Sajnos néha ugyan arról a gyártósorról sem ugyan az az autó gördül le.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát srácok együtt érzek mindenkivel.
Én is azt mondhatom mostanság, hogy akinek autója van annak gondja is van.Mondhatni nincs bajod vegyél egy autót
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #19189 üzenetére
Egy dologban biztos lehetsz az én meganom mindig meg fogod tudni verni, még tolatva is.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát gyerekek gondom van.
Egész pontosan terhelés alatt ha eltekerem mondjuk a kormányt álló helyzetben akkor elkezd vibrálni az olajnyomásjelzőm és halhatóan le is esik a fordulat.
Mi a picsa lehet ez?
Amúgy teljesen jól megy az autó, de alapjáratom is van szépen, csak ha valamilyen elektromos fogyasztót bekapcsolok mondjuk bekapcsol a hűtőventillátor akkor is bevillog kicsit a lámpa.
Ha az ablakokat egyszerre emelem vagy húzom le akkor is bevibrál a lámpa egy kicsit.
Miért ingadozik az alapjáratom elektromos terhelés alatt????
Amúgy szép egyenletesen jár a motor.
Alapjárati motort cseréltem az nem lehet a gond.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #19254 üzenetére
hát én ezért vettem a renaultot mert ebben van akkora lábterem, hogy táncolni is tudok benne, na meg igen komolyan hátra lehet tolni benne az ülést. de a leonban is bőven volt helyem. szóval nem értem a dolgot.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Renault power
-
rob210
nagyúr
Azért látom van itt még rajtam kívül egy két fülesbagoly.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #19423 üzenetére
Álj.
Tisztázzunk valamit a gyújtás kapcsolód szar vagy a zárad?
Mert ha a zár akkor beszoptad az kemény zsebbenyúlós történet 10ezrek több tizen ezer.
Ha csak a kapcsoló akkor azt gyakorlatilag a zár alatt cserélik semmi köze a kulcshoz.
Szóval mi is a helyzet?Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rob210 #19428 üzenetére
Ez lenne a gyújtás kapcsoló betét
Ez lenne a ház
Ez meg a kulcs ez a drága zárbetét más néven.
És ez két kulcsal
25.000.-Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #19436 üzenetére
Ezt akartam mondani neked hogy tárjuk fel a lehetőségeidet.
Ha gyújtás kapcsoló vagy akár zár lenne nem indulna be a kocsi szóval ezt felejtsd is el az opelos szereljen opelt.A hibád innentől két féle lehet, vagy benzint nem kap vagy áramot.
Ha benzint nem kap akkor vagy az injektorodon található alapjárati motor kergül meg időnként ami ilyet okozhat vagy szivattyúd nem nyom indításkor elég naftát.
Na most ezek könnyen kideríthetőek.
Az alapjárati motor nyűgjét gépre téve ki lehet olvasni.
Illetve ha lábbal tartod az alapjáratot és úgy minden ok nem fullad le akkor megint csak alapjárati motor.
Ha gázadásra is lefullad akkor lehet valami komolyabb kontakthiba.Én szinte 90%-ig biztos vagyok benne hogy az alapjárati motoroddal vagy a vezérlő elektronikáddal lesz valami.
Érdemben egy géppel történő diagnosztika után tudsz előre lépni.Renault power
-
rob210
nagyúr
Még valami ha esetleg a BOSCH rendszerű injektorod van ahhoz van alapjárati motorom megpróbálhatjuk, hogy kicseréljük azzal jó-e.
10-perces munka.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Joe bácsi #19457 üzenetére
Ha egy pár napig figyeled ezt a topikot látni fogod hogy igen ez így van itt mindenki megpróbál segíteni a másiknak.
Ha normális dolgot kérdezel normális választ fogsz rá kapni.
Az hogy gurgulázik a kocsi kipufogója nem egy megfogható valami. gurgulázni a 3 éves fiam szokott lefekvés előtt fogmosáskor.Ha meg hangja van egy hibajelenség is társul mellé utógyújtásnál túlfogyasztás, rángató motor, etc etc.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Joe bácsi #19467 üzenetére
A szabadonfutó lesz akkor rossz valószínűleg vagy a kuplung.
Ha valóban a klíma miatt rángat és csak kikapcsolt klíma mellett.
Az alkatrész sem olcsó egy klímához hát még a szerelés.A túlfogyasztást a menetteljesítményben tudod észrevenni nem úgy pörög a motor, kormosak a gyertyák, etc.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #19469 üzenetére
Ez oké de még akkor is ott a kérdés a kulcs vagy a kapcsoló a szar-e?
De szerintem ez nem lehet hiba a gyújtáskapcsoló ha indít indít ha nem nem.
Amikor nekem szar volt a gyújtás kapcsolóm akkor nem az volt a hibajelenség, hogy beindult a kocsi és lefulladt hanem, hogy nem tudtam gyújtást adni.
Elfordítottam a kulcsot valóban akadt, majd szépen minden felvillant aminek fel kell de a tovább fordításra csak egy halk kattanás volt a válasz és nem forgott az önindító.
Ha neked megforgatja az önindítót a kulcsra akkor ez nem lehet gyújtás kapcsoló hiba.Az vagy indít vagy nem.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #19471 üzenetére
Nem hisz nekem az ember nem hisz....
Mi köze van az elektromossághoz az alapjáratodnak, ha gázadásra azaz mechanikusan van alapjáratod?
Hidd el, hogy az alapjárati szabályozó motorod szarakodik, vagy annak a vezérlő egysége.
Állíts be fix alapjáratot egy kiékeléssel és nézd meg, hogy nem fog lefulladni a kocsi.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #19473 üzenetére
A folytó szelep mechanikáját fixen beállítod egy csavarhúzóval vagy villáskulcsal.
kiékeled így az alapjárati motor hiába ejti az alapjáratot a mechanikus "vezérlés" miatt nem fog lefulladni ha ez így van akkor alapjárati motor.de majd jön VR6 és megtámogat vagy épp ellent mond nekem
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nekem a tárcsám is meg a betétem is mintex.
Meg vagyok vele elégedve bár az igaz, hogy 1-2 napig ha áll az autó akkor utánna első 1-2 fékezésre csikorog kicsit.
De ez ilyen ennek ellenére nagyon jól fog és olcsó voltRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #19482 üzenetére
Ha őket meglátogatod engem is meglátogathatsz itt dolgozom mellettük a céges kocsikat hozzájuk hordjuk
Nagyon jól dolgoznak, de jó sok pénzt hozz magaddal.Mert ha ők kicserélik akkor fasza lesz a gép de 40e alatt nem úszod meg.
Minden rajta lesz a számlán az utolsó flakon csavarlazító is.
A szakértelmük viszont valóban elvitathatatlan.
Mellesleg dolgozik is ott ismerősömRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #19577 üzenetére
110-ig is ki tudod meríteni a közúti veszélyeztetés fogalmát, csak halkan megjegyzem.
Ha megállítanak onnantól meg úgy is találnak valamit amivel megszivatnak, ha megakarnak szivatni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen