Hirdetés
-
Computex 2024: belép a kézikonzolok piacára a Zotac is
ph A ZONE nevű, 7”-es eszköz pontos specifikációi a kiállításon derülnek majd ki, de több más újdonságra is számíthatunk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz IntelKiller7 #195302 üzenetére
Off, mert nem a kérdésedre válaszolok, de kapcsolódik hozzá.
A kedvenc funkcióm a B7-es kocsimban.
Anno kérdeztem, hogy az automata parkolást mennyiért lehetne beépíteni (150K), de nem mertem, mert mindent is szét kell hozzá szedni az autón. Aztán fene tudja mi fog még zörögni utána, amit nem sikerült rendesen összerakni, ezért nem bánom. Azért már bánom, mert megspórolt volna egy meghúzást (40K + sajátom javíttatása).
Ha mellette döntesz érdemes olyan helyre vinni, ahol tényleg értenek hozzá és ha szétszedéskor, vagy összerakáskor eltörik valami, akkor azt kicserélik és nem taknyolnak.
Anyagilag megéri-e vajon kérdés, ha felmerül: nem lesz annyival értékesebb tőle az utód, mint amennyibe kerül, ellenben talán gyorsabban el tudod majd adni, ha ez is van benne, arról már nem is beszélve, hogy neked mindenképp kényelmesebb lesz.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
-
addikt
Sziasztok!
Kezdődik a klíma szezon (már vagy 3 hete).
Elkezdtem a szokásos problémába ütközni (korábban a toldóval is így volt). Aktív klímázás után leállítva az autót, majd másnap elindítva (klíma azonnal ki, mert reggel nem kell), telefújja párával a szélvédő alját (Passat B7 kombi).
Korábban olyanról olvastam, hogy valahol a kondenzvíz összegyűlik és azt párologtatja ilyenkor vissza. Hol lehet tömődés, amit ki kellene takarítani, hogy ez ne forduljon előAzt gondolom, hogy a kondenzvíznek csak simán ki kellene folynia a kocsiból az útra. Persze lehet rosszul gondolom.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Elfogadom, megjegyzem, hogy jelentős ideig ez nem volt probléma. Nyilván ha tudom, hogy mivel jár a probléma megoldása, akkor eldöntöm, hogy melyik utat választom.
Egyelőre az érdekelne, hogy a korábban (“tojok” rá stílusban) kiválóan működő verziót hogyan lehet visszaállítani
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Kiskokó #199125 üzenetére
Egyet értek veled
Az anyagi lehetőségeim még a középtávú jövőben sem engedik v6 bitdi megvételét (szívem szerint egy jól felszerelt a6 allroadot vennék).
Így a következő lépcsőfoknak ezt a teljesítményt / autót gondoltam, amihez a vezérlés csere nem jár a motor ki, vissza tételével.
Egy számomra jól felszerelt 2017-es passat alltrack bitdi is 30K euró <150K km-rel. Rövid távon ez is túlzás számomra.
Toledóval eljártam csippelve is 5l/100km (110le+csip), a mostani passat nagy átlaga 7 liter (170+csip). Van a két autó között 350+ kg különbség. Nem nagyon szeretnék ebből 10literes átlagot a mostani árak mellett.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Jól gondolom, hogy a shellnek megszűnt a keddi v power dízel akciója, normál áron
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz molnarpeter #199689 üzenetére
Nekem még talán a gyáriak vannak. Melyik a jobb? Venni egy full gyári szettet, venni valami jó minőségű utángyártottat, vagy felújítani a rossz gyárit
Ár / érték arányban gondolkodva.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz focvis #200099 üzenetére
Jó hogy szóba kerül. Mostanában nem tankolok prémium dízelt (érthető okok miatt).
Gajdán tanár úrnak volt egy érdekes videó sorozata, ahol kitért arra, hogy mit "érdemes" és miért nem önteni az üzemanyagokhoz.Van ajánlott a CRTDi motorokhoz való
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz focvis #200106 üzenetére
MInden esetre kipróbálom, köszi!
1:1000 keverési arány írnak, ami ha jól értem az jelenti, hogy 500L üzemanyaghoz kell önteni a flakon tartalmát (500ml). Kb 70 litereket szoktam tankolni, így szerintem beosztom 5 felé, hogy ne kelljen sokat számolgatni, meg méricskélni.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz macilaci78 #200139 üzenetére
Az, hogy van teljesítmény nem zárja ki, hogy megfontolt legyél
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz SzlobiG #201114 üzenetére
Gyanúsan olcsónak tűnik, amúgy szép, én is ilyet szeretnék (sötét külső, bézs belső). Ha biTDi, akkor tuti összkerék, de a kapcsolható (ha csúszik az első tengely, akkor ad hátra is nyomatékot).
Plusz súly van ez igaz, de a motorban és a váltóban kis "okosítással" benne van a 300Le és a 600Nm
Az audi v6-tal kapcsolatban jót, inkább csak a 300+LE verziókhoz írtak (ami drága), és hát üzemeltetni sem ugyan annyiba kerül a két járművet finoman szólva se... (pl.: vezérléscsere)
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Passat b7 rns510. Random elsötétül a kép és folyamatos ütemes basszus jön a hangszórókból. Valamennyi idő után pedig villog a VW logó egyszer csak megy jól percekig, aztán megint kezdi.
Találkoztatok már ilyennel?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz T-master #201137 üzenetére
Sw update közbe elkezdi nekem csinálni ?
Cserélni = javíthatatlan?
Akartam valami applecaros megoldást mindig, de az ára és az integráció (kormányról vezérlés (telefon)) hiánya miatt elengedtem. Ha cserélni kell, akkor legalább remélem találok olyan újabb gyárit, amivel menni fog.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Honnan tudhatom, hogy kanyarkövetős a fényszóróm?
Passat b7 bi-xenon
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Passat B7 fényszóró felújítás.
Alapvetően nincs baja, világít már rendesen (főleg mióta az új világítótest rendesen a helyére került).
Kanyarkövetős, xenon a technika. Állítólag a legrosszabb fajtából, amit lehetetlen szerelni és mindene is műanyagból van.
Kértem Miskolcról árajánlatot még tavaly a felújításra (már akkor is le akartam esni a székről ~213K a 2 lámpatest). Idén kértem megint. ~313K lett.
Az a tervem, hogy nem halogatom tovább, mert jövőre még drágább lesz. Kicsit sokallok ennyi pénzt adni érte, de állítólag a fényerő (ami az útra kerül a duplája is lehet így).Van valakinek itt ilyen jellegű tapasztalata?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz yodamester10 #201417 üzenetére
Nem mattult be még teljesen, de a hozzáértő szerint a foncsor is a végét járja.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz rasotamas #201422 üzenetére
Nem tudok a dologról többet, mint ami a képen látszik, illetve azon túl, amit a szerelő mondott (aki megcsinálta, hogy világítson rendesen (nem volt az "izzó" csere után rendesen a helyén).
yodamester10: ilyen világító testek vannak jelenleg bent. Ez világít. Ha vásárlástól való elállás lenne, lehet kipróbálnám, de így lutri kicsit.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Asbee #201426 üzenetére
Tervezek az autóval igen, ezért is szeretném rendesen megcsináltatni (ezzel együtt kicsit (nagyon) sokallom az árát).
rasotamas: csodálom az olyan embereket, akik neki mernek állni egy ilyennek YouTube videó alapján (komolyan), le a kalappal előttük. Anno iPhone akkucserét laptop akku cserét is megcsináltam, másfél órát izzadtam felette, de sikerült. Laptop esetén csak 3 műanyag fület törtem le, de mindegy volt, mert az akku amit külföldre rendeltem nyilván nem bele való volt, a hirdetés ellenére sem.
Szakira bízom a dolgot.molnarpeter: köszönöm az ajánlásokat, kérek tőlük árajánlatot.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz simonjoe #201557 üzenetére
Rendkívül kíváncsi vagyok az eredményre és a véleményedre róla.
Más: egyelőre lebeszéltetek a lámpatest teljes felújításáról. Tudok valaki megbízhatót ajánlani, aki Pesten/Pest megyében megcsinálja a polírt és uv fóliát is tesz rá utána
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz SzlobiG #202141 üzenetére
Nagyon jól néz ki! Ha megveszed, akkor majd számolj be róla kérlek!
Az árát nem tudom hova tenni, de ebből 2016/6 után érdemes venni (ezt olvastam valahol), mert az már carplay kompatibilis fejegységgel van.
Érdekelne, hogy a masszázs, az csak egy érdekes extra, 1-2 kipróbálod, utána soha nem használod, vagy valódi kényelmet jelent.
Szuper, hogy van benne elektromos csomagtérnyitó, egyik kedvenc funkcióm. Kulcsnélküli nyitás zárás a másik.
Nem olvastam, de lehet itt már volt alapból távolságtartó tempomat nem?
Tolatókamera?A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Az alany passat b7 variant 2012.
Járt már valaki úgy, hogy a bal első ajtó kilincs befagy? Nem az ajtó, hanem maga a kilincs. Nagy nehezen és óvatosan kinyitom, akkor a gumi kéderek nincsenek összefagyva, csak becsukás után nem marad csukva az ajtó, hanem vinnyog a kocsi, hogy azonnal rakjam P-be a váltót, mert nyitva az ajtó.
Kicsit több, mint 3 éve megvan már az autó. Hideg a mostani időszakhoz képest eddig is volt, de ilyet még nem csinált. Autót nem mostam már elég rég óta, tehát nem az van, hogy lemostam nappal reggelre meg befagyott.
Valakinek ötlet, hogy mi lehet a megoldás?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest