Hirdetés
- Raspberry Pi
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
Hirdetés
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #182446 üzenetére
Ha akad, akkor nem fogja megoldani ez sem, egyébként nem vagyok benne biztos, hogy kapható külön a szabályzó(megnéztem, kapható).
Szerintem az egész turbó cserés lesz miatta. 200k km körül amúgy is megfáradnak ezek a turbók. Láttam már többet is, ami a 120 ezret sem érte meg. Tedd fel rá a 3.0TFSI turbóját, oszt hadd szóljon. Nem kell vele szarakodni.... Egy szűk 1000 fordulatos tartományban fog csak húzni, de akkor olyat, hogy leszakad a bankszámlád.Ekkora kell:
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #182448 üzenetére
Ha jól tévedek, akkor ez a linkelt távtartó alátét inkább megelőzni jó - ha már javítva van, lehet vennék.
-
szabonagyur
félisten
válasz Motion_Blur #182448 üzenetére
Mennyi van most benne neked? Ha jól rémlik nem túl sok.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #182443 üzenetére
# P334B
# EPC hiba
# wastegateBekerült az új töltőnyomás szabályzó, nyúztam azóta elég sokat és megszűnt a probléma (kopp-kopp).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #182817 üzenetére
Nagyon elkiabáltam:
Se EPC, se check engine. Az autó egyszerűen csak erőtlen, olyan mintha nem kapcsola a turbó. Hibakód törlés után egyből visszajön, és a hiba állandó..
Mi az isten lehet?
1.2 TSI CBZB
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #182984 üzenetére
Ha kiveszed a turbó állító motorját, a mozgató kar mozog akadás nélkül a két végállásban?
Van teljes vcds kódod?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #183003 üzenetére
Gyujtás kimaradás miatt szokott sírni a lambada. Általában a gyertyakabel hirtelen halála okozza.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #182984 üzenetére
Ma elhoztam a szervízből az autót trafó és gyújtókábelek cseréje után, próbaút, első terhelésnél érzetem hogy nincs erő, aztán check engine! Hang alapján mintha apró darabokat hagynék el az autó alatt... megáll, leállít, újraindít, P155A hibakód ismét, és check engine állandó! Visszavittem a szervízbe, holnap nézik meg de most már nincs semmi bizodalmam bennük. Mi az isten ez szerintetek? Elk/rhatták az wategate szelep cseréjét úgy hogy az hazavágta a tutbót? Mondom, olyan mintha nem is kapcsolna. Egy bizonyos fordulat fölött erőtlen az autó, a fordulatszámmérő vánszorog.
Továbbra is keresek Fejér megyében jó szerelőt, mert a márkaszerívz úgy látszik ennyit ért hozzá..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
F_Zolee
veterán
válasz Motion_Blur #183673 üzenetére
Legjobb az egészben, hogy a hiba megszünését nem is ellenőrzik? Autószerelőnek kellett volna mennem...
-
grizlisandor
addikt
válasz Motion_Blur #183673 üzenetére
TFSI Club Hungary FB csoportban szerintem hamarabb találsz hozzá szerelőt.
-
veterán
válasz Motion_Blur #183673 üzenetére
A márkaszerviz 2 év garanciát vállal a gyári alkatrészre, ha elk.rták, akkor cserélik legalább.
Amúgy sajnálom, segíteni sajnos nem tudok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #183680 üzenetére
P155A nem a hibakód, csak a kritérium, alsó határértéket nem érte el...a hibakód egy sorral feljebb van, és a példámban látni, hogy a turbó nyomás, de bármi lehet, ha nem írod le a hibakódot. Szóval nem a kódot írtad, hanem a kritériumot, ami vonatkozhat többmindenre. Mi a hibakód?
11417 - Boost Pressure Regulation
P155A 00 [237] - Lower Limit not Reached
Az aláhúzott kód érdekel, abban van a lényeg.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Motion_Blur #183993 üzenetére
Menjen.
-
őstag
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Ez simán benne van a pakliban a leírtak alapján.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Valahogy mindig azokkal történnek idő előtt ilyen gondok amiknél szerepel a varázsszó, hogy nem csináltam vele semmit csak Stage1 meg pár apróság Nem mondom, hogy ez okozta a hibát, de lehet közrejátszott. Sajnálom a tulajt, együtt tudok vele érezni, mert a leírás alapján tényleg lelkiismeretes volt.
Az már más kérdés, hogy hova nem elég az a 230 ló. Nekem a Golf 204, de nem éreztem gyengének soha. Egyre több GTE-re raknak Stage 1-t is. Szegény DSG nem tudom, hogy fog megbirkózni 500+ Nm-el.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Nem bírta a 100-as benzint és a túl gyakori olajcserét. :-(
Suttyó koromban 1x tettem nem az autóba váló "tuning gyertyát", de azért annyi eszem volt, hogy ránézettem 200 km után, tiszta korom volt, egyből vissza a gyári. Az RS7 gyertya vajon más mint a gyári? Ha más, akkor belevaló? A GTI-mben 2x volt stage1; nagyon megy tőle, nem mertem úgy hagyni. (R kell.)
Mindenbe belepiszkált, lehet a motorolaj valami racse Eneos 0W70 volt, mert ha az M5-be az való, akkor nekem is olyan kell.Sajnálom természetesen.
-
diegho
nagyúr
válasz Motion_Blur #185271 üzenetére
Még mindig [link]
-
rob210
nagyúr
válasz Motion_Blur #185271 üzenetére
18 ker besence utca járműjavító kft.
Ha kell van direkt kontaktom.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #185271 üzenetére
Nem úgy volt, hogy már kicserélték neked márkaszervizben?
-
veterán
válasz Motion_Blur #185357 üzenetére
Már én is fel akartam hívni a tisztelt nagyérdemű figyelmét rá, hogy hiába fikázzuk többet a láncos 1.2 TSI-t a láncos 1.4 TSI-hez képes, az 1.2 TSI karbantartása kedvezőbb az egyszerűbb vezérlés okán.
-
SPF
senior tag
válasz Motion_Blur #185357 üzenetére
Köszönöm.
Vagyis akkor jobb az 1.2? Évente kb. 10.000 km-t megyek, városban 30%, városon kívül 70%, autópálya nem nagyon szokott lenni. Erre a felhasználásra gondolom elég az 1.2-és motor?
Neked is ilyen van? Fogyasztásról tudnál mondani valamit? -
SPF
senior tag
válasz Motion_Blur #185366 üzenetére
Köszi, 7 liter alatti fogyasztás nekem teljesen jó.
2012-2014 közöttieket nézem, de sajnos még pár hónap kell, hogy le tudjam cserélni a jelenlegi kocsim.
Azt honnan lehet tudni, hogy láncos vagy szíjas? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #185415 üzenetére
Nem ez a fokoló történet az okoskerék amúgy? 🤔 csakkérdem, inkább pálinkát kéne fokolni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #185419 üzenetére
A vízpumpa tényleg nagyon tud zörögni, pont mintha láncos lenne. Amúgy 150k km után amúgy is cserés, szóval előbb vagy utóbb széthullik. ;)
-
Tin
veterán
válasz Motion_Blur #189994 üzenetére
Annyit írj oda légyszi, hogy ebbe már 0w20 kell-e. És a választ publikban plíz, engem is érdekel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #190058 üzenetére
Lehet venti is
-
atos19881101
senior tag
válasz Motion_Blur #190064 üzenetére
Építőipari termékeknél ezen ne csodálkozz. Megvan az oka… de ez már nagyon off topik.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz Motion_Blur #190064 üzenetére
Apum asztalos. Ahogy számolgattuk 40% és felette van a rendes fűrészáru emelkedése. Igaz nyugdíj mellett csinálgatja de most tart ott h lehet abbafejezi mert nem bírja követni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
addikt
válasz Motion_Blur #190058 üzenetére
Nagy a sansz, hogy klíma kompresszor lesz és a benne lévő valamelyik dugó szorul...csere újra ha ez a baja, bontott sz@rokkal nincs értelme vesződni
-
veterán
válasz Motion_Blur #190302 üzenetére
auto17.hu
Csak olaj+olajszűrő csere vitt cuccal bruttó 5000 (ha úk veszik 4000 de drágábbra jön ki)
Légszűrőt meg a pollenszűrőt meg csak kicseréled magadnak.
Aknám, emelőm nincs, ennyit meg megér, főleg, hogy rokon csinálja és tudom, hogy lelkiismeretes.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #191675 üzenetére
145-el vettem. Gariidő alatt ilyen 20 körül volt csere, passz milyen olajjal. Én amikor vettem akkor Már total classic 10w-40 volt a csomitartóban..... Mondjuk akkor még nem is tudtam erről a problémáról. Most van benne 175 ezer én olyan 6-7 ezrenként cseréltem, 5w-40. Sok a városi futkozás is sajnos. Nem is volt vele eddig különösebb gondom, gondolom a sok város miatt is most jutott el arra a pontra elkezdte zabálni az olajat, ráadásul magasabb fordulaton füstölt is már. Kapott egy generált, jövő héten összerakás, 5w-30 normális olaj, aztán reméljük még kiszolgál 2-3 évet.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #191679 üzenetére
Te gondos gazdája vagy, biztos nagyon sokáig még semmi gond nem lesz
-
Tin
veterán
válasz Motion_Blur #191853 üzenetére
Itt nem csalnak az ilyesmivel, nem is merik, mukodik az igazsagszolgaltatas, es nincs szukseguk balhera. Alapvetoen korrekt a ceg, es konnyen lehet, hogy kb. az osszes igy, aremelessel probalja kompenzalni a koronavirus okozta bevetelkiesest, bar itt az allam iszonyat osszeget beletolt a Kurzarbeit tamogatasaba, es igazabol nagyjabol akarhany napot kellett dolgoznod egy heten, a netto fizetesed 85-90%-at akkor is megkaptad az allami tamogatas miatt. Bizony, meg azok is, akik csak heti 1-2 napot dolgoztak...
Ami bosszanto ebben, az, hogy a markaszervizek aremelese miatt eltoljak az olajcseret, fusiban javitanak, es sokkal gyorsabban amortizalodnak igy az egyebkent is kihegyezett autok. 5 evesen 100e km alatt bekerul az auto Magyarorszagra ugy, hogy visszatekerik, es volt benne 2x olaj cserelve. Minek tesz ez jot? Mert igy csak szemetet termelunk...
-
macilaci78
nagyúr
válasz Motion_Blur #191853 üzenetére
Kötelező? Egy frászt! Simán le lehet mondani a garanciális szolgáltatásokról és árakról és már az első szervizt is lehet maszeknál csináltatni.
Egyre jobban nyílik az olló a szolgáltatás színvonala és az ára között.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tin
veterán
válasz Motion_Blur #191896 üzenetére
Csavar es alatet egyutt. Megneztem az Inspektion listat, ilyenek vannak rajta, hogy guminyomas ellenorzes, profilmelyseg ellenorzes, fekfolyadek fagyaspont, ablakmoso, ablaktorlo, de a legjobb a kurt ellenorzese. Ilyen eszkoz nelkuli szemrevetelezos ellenorzesekbol all a lista.
Kertem, hogy ha mar fogy a hutofolyadek, toltsek mar fel, na azt nem sikerult. Pedig kiszamlazhattak volna azt is...
Szoval voltakepp igen, 150e forintbol lecsereltek az olajat, es kicsereltek az utasteri szurot. Ja es benne volt meg egy fenyszorobeallitas is, igaz en azt nem kertem.
-
válasz Motion_Blur #191924 üzenetére
Itt már nagyon sok dolog keveredik aminek nem lenne szabad. Egy kérdés a biztonságtechnikai fejlesztések és környezetvédelmi kényszer hatására megjelenő kötelező drágulás, és más amikor valaki nem tudatos vásárló. Valaki itt emlegetett banántot meg mejomot is.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #185271 üzenetére
Mostanra sikerült belepakolni az új vezérlést, ugyan nem saját képek, de:
A szett része a főtengely fogaskerék (csillag) is, amit ugye az előző (INA) szett nem tartalmazott, így abban 172e km volt. Több helyen olvastam hogy az is csúnyán megkopik és meg is reped, akár pár tízezer km alatt. A szerelő megmutatta, hibátlan állapotban volt. Ahogy a vezérlés minden eleme, de így vagyok nyugodt hogy a legfrissebb gyári cucc van az autóban. A kiszerelt lánc csak 1mm-t nyúlott a 25e km alatt, a feszítő is 1mm-e volt kíjjebb. Szal a szerelő szerint minden rendben volt és van, a motor teljesen tiszta belül. Most egy darabig nem akarom b/szogatni szerencsétlen autót
árak: a szett 40k volt, a munkadíj 75k, számlásan
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
-
grizlisandor
addikt
válasz Motion_Blur #192519 üzenetére
40k volt a gyári legújabb vezérléskészlet?
-
grizlisandor
addikt
válasz Motion_Blur #192534 üzenetére
Az 1.6 szívóhoz drágább a vezérlés.
Semmi extra nincs, szíj, görgő, meg vízpumpa. -
zsolt19900
őstag
válasz Motion_Blur #192519 üzenetére
megpiszkáltad a fantáziámat ezzel a vezérléskészlet cserével ugye keresgetek oktatóautónak valami normálisan fenntartható autót.... 1.2 tsi motorral szerelt Polo, Golf6 (lenne használva városon kívül is azért) megfelelő lenne erre a célra?
Kokszosodás ill. a láncnyúlás szokott lenni a kehéjük ugye? most ezekkel kalkulálok akkor nagy meglepetés érhet?
Kettőstömegű van ezekben? ill. részecskeszűrő? vagy ezek csak a CRTDi-kben vannak? (1.2 cr-rel is szemezgettem régebben)
Másik kérdés: ha pl. hiányzik egy multikormány vagy tempomat vagy egy "jobb" fejegység az épp hirdetett autóból, ezek ugyan úgy legózhatóak, mint a legtöbb VAG? vagy felszereltség függő, hogy pl. megvan-e a multikormánynak az előkészítése kábelezést illetően stb?[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Motion_Blur #192576 üzenetére
Qru: éppen ezért kerülném el a kettőstömeges autót, szóval akkor marad az 1.2tsi ezek szerint
Motion_Blur: pont te ihlettél meg, amikor írtad a vezérléscserét stb. stb. és ez végett kezdtem el nézegetni (és mert valószínűleg nem új autóval fogom kezdeni a pályát), hogy eléggé költséghatékonynak tűnik ezen motorral szerelt autók csoportja Az olajcserékkel nem lenne, lesz gond azt a Passatnal is mindig tartom, erre figyelek.
Vételkori átvizsgáláskor van valami speciális tétel, dolog, érték amit nézni lehet és kell is? Gondolkodtam nagyon, hogy valami szaki szakival elmenni, de ugye azt úgy összehozni, hogy időben mindent összeegyeztessek, hát az rémálom lehet.... ill. ezekben részecskeszűrő van, vagy az ilyen évfolyam érában csak a dízelekbe tettek még?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Motion_Blur #192588 üzenetére
pici gari ill. szavatosság képzete miatt vásárolnék ott, kb. ennyi
elhiszem, hogy nehéz döntés lesz, azt pedig majd az idő fogja igazolni, hogy jó vételt csináltam-e avagy semFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #192880 üzenetére
Mert nem a csucsertekek szamitanak, hanem a nyomatek/teljesitmeny gorbe is. (plusz jarmu tomege, stb..)
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #193253 üzenetére
Olyan nagy átlagban 20 ezrenként cserélték, viszont már 90-nél 10w-40, és azért városoztak is vele….. Én még 145-el vettem 2 éve. Akkor nem néztem utána különösebben az olaj témának, nem is volt különösebb olajfogyi. Aztán egyszer csak bumm, elkezdte zabálni. Végén megnéztük 10w-40-el már mi is amikor várható volt a felújítás. 600km pálya, 160 körüli tempó, 1 liter szevasz. Szerencsére jól sikerült, azóta nem mérek semmi fogyást, 5w-30-as olajjal. Nekem ennyit mindenképpen megért, 1 év max és csere úgyis, legalább nyugodt lelkiismerettel tudom eladni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Motion_Blur #193417 üzenetére
Alap szerelésekre szeretem ide (ATU) hordani, az olajcserét is meg lehet várni, közben látom mi történik, mi kerül bele, nincs himi-humi.
Nyilván aki tulaj nem ért hozzá/mindegy neki, annak itt is belekerül a fémkancsóval a hordós olajból -ami nem feltétlen jelent rosszat-, de nekem így megfelel, hogy a polcról veszik le a LM kannát, és a szemem láttára önti bele a szerelö.
22€ maga a csere munkadíja, 50€ az 5 literes LM 5w40 olaj, 16€ olajszürö, 5€ a csavar.Ami "picit zavar", és ez nem csak a szervizben, de pl. a fodrász, és mindenki más is beveti ezt a "praktikát", hogy a covidra hivatkozva felszámol 3-5-10€ extra költséget "fertötlenítés" címszóval, ami az esetek 99%-ban nincs elvégezve. Egyébként sem begyere, hogy mindenféle sz@rral törölgesse a bört a kormányon, váltón, megvan arra a megfelelö tisztító-ápoló lötty otthon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #193481 üzenetére
Azok teljesen jó olajhőfokok. A szerpentinezés meg ugye eléggé sokat kivesz a motorból, ott nem csoda ha felmegy a hőfok. A dízel Superb nálunk simán 100-105 fokos volt autópályán.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #193536 üzenetére
Márkakerbe mentem, mondtak mindent, és be is rendeltem az olajat, gyári cucc mindenhol drága, legalább kaptam mellé plusz értéket (információ)
-
macilaci78
nagyúr
válasz Motion_Blur #193915 üzenetére
Tudom, viszont az is átmelegszik kicsit később.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen