- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Mágus2 #40737 üzenetére
Na most hanggal Steve Wondereztem kicsit: még a 14 éves passatom turbója sem adott ki ilyen asztmás hörgést. Igaz azt évente egyszer ki kellett takarítani, mert a sok város és szötymörgés miatt lekormolódott....
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #40730 üzenetére
Olyan lehet hogy alacsony nyomásnál nem kapcsolja a kompresszort?? Ez lenne az amit ír szerintem: pressure switch
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
DarthRoni
tag
válasz Mágus2 #40817 üzenetére
Feliciát meg ilyeneket meg annak idején faterom vett, hamár ennyit költök autóra, akkor olyat szeretnék amit nem csak azért használok, mert nem ázok benne, hanem mert szeretem is és élvezem ha vezethetem.
Akkor mit ajánlotok? valami fiatalos autót szeretnék kedvező fenntartási költséggel, nem kell nekem 150LE, elég nekem 75 is, csak kényelmes legyen és megbízható.
-
válasz Mágus2 #40812 üzenetére
Ma rádugtam egy 2007-es Passatra. Itt a kábeldiagnosztika is azt mondta, hogy "CAN: ok", szemben a 2003-as A4 "CAN: not ready" üzenetével, és most Auto-detect módban is lefutott a hibakód olvasás, ami az A4-en csak annyit jelez vissza, hogy nem talál támogatott Getaway-t. Továbbá a Passat-on meg tudtam nézni a motorvezérlős kilométereket is azzal a beépített scrip-el, ami az A4-en hibát dob.
Ha ez így mind-mind teljesen normális, akkor mire kell a CAN támogatás a 2003-as A4-nél? Mert még azt tudtam volna elképzelni, hogy a Getaway segítsége kell ahhoz, hogy rátaláljon a többi vezérlőre, ami aztán a K1/2 csatornán kommunikál, de itt még a Getaway-t sem látja CAN-el, tehát látszólag abszolút semmire nem kell a kábel+szoftver CAN bus funkciója.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #40845 üzenetére
Hehe, vagy csak kell egy kis kevlároztatás.
Ne mondd már, hogy printszkrínnel nem tudod kimásolni? Aztán már akármilyen képnézőbe is be tudod másolni.
Akkor az eső is beesik, nekem ugyan nem kéne ilyen, amikor már alulról is be tudnak mászni a rohadékok.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz Mágus2 #40842 üzenetére
Az mondjuk érdekes, hogy a szervizemlékeztetőt nem sikerült eltüntetni a VCDS féle SRI-vel.
30k-nál cserél olajat, most 81k-s, úgyhogy már régóta zavarja a 15k-s jelzés.
Mondtam neki, hogy én inkább 10k után fogom, de nem győztem meg.Igaz hogy felénk még simán jó az az olaj, amit egy személyautóból 10k után kidobunk azokba az öregebb mezőgazdasági gépekbe, amik isszák az olajat (nem is feltétlenül a motortérből kiköpve, hanem van olyan eszköz, amit eleve úgy találtak ki, hogy a fáradt motorolajat folyamatosan csepegtetve mossák le az üzemi port a külső mozgó csuklókról...).
Így könnyebb nagyvonalúnak lenni. De 30k már nagyon a másik véglet.Jut eszembe: 1.9 TDI-be akkor ~4.5l olaj megy?
Ha holnap "szóba állnak velem" (ki tudom alkudni, hogy vállalkozóira kistételben is nagykeráron adják ki) akkor kipróbálom a VW 507.0 minősítésű Xado olajat. (A könyvelőnk biztos megdicsér majd érte. ) Nagyobb bajt nem igen okozhat 10k alatt, mint ha Castrol lenne benne 30k-t.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Lall
veterán
válasz Mágus2 #40881 üzenetére
Mióta meg van ennyi az olajfogyazstása (70ezer km óta). Nem kapok szét semmit. Hülye vagyok az egészhez. Örülök, ha tudom melyik a motor.
Nemsoká viszem kötelező szervizre egy baráti szervizbe. Akkor megmondom, hogy nézzék meg amit javasoltál, hátha...
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Lall
veterán
válasz Mágus2 #40883 üzenetére
Nem hinném, nem ütöm a kocsit, csak ha nagyon muszáj. Csak az érzés és a Suzukisok miatt van alattam ilyen.
Nem tudom mennyire fontos, de a dologhoz hozzátartozik, hogy előttem a tulajdonos (cégesautó), az autópályát rótta vele Győr és Zürich közt 30ezeres szervízzel, long life olajjal. Mivel én inkább vérosban használom visszaálltam 15ezerre. Úgy gondolom amúgy is jobb a motornak ez.
Vezetni, tudok, attól még hogy hülye vagyok az autóhoz. Bemelegíteni is tudom, szoktam, nem ütöm, nem kínzom, nem hiszem, hogy ezzel lenne a baj.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
-
Morris
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #40962 üzenetére
Ezt szerintem ne kezdjük el megint!
szerintem egy kibaszott BKV busz pesten 100szor kiteszi az én DPF-mentes Audimat...
ez tipikus "parasztvakitás" berögzödött az emberekbe.
gyárakról, és kurva sok mindenről még csak nem is beszéltemOlyan mint most a kamu 10% rezsicsökkentés meg a stb (nagyon jön a választás Vityikém)
Ja csökkentik 10%al a rezsit... csak mellé megszüntette a légvezetékes árambekötés és csak földkábeles lehet...
tehát kb 30ezer helyett most egy árambevezetés 3szorosa lesz mint eddig... DE ÉLJEN 10%-al lemegy a rezsi![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #40968 üzenetére
Tudom én apró részecskék... olvastam én is...
De akkor ne az autó iparról beszéljünk....
gyárak, biológiai kisérletek, időjárás manipuláció,
REPÜLŐGÉPEK FÖLÖS KEROZINJÁNAK LEENGEDÉSE AZ ÓCEÁNBA!
Gondolom tudod milyen repülőforgalom van manapság.Maradjunk annyiban hogy és lepkefing 1000-red része vagyok a világban.
Megértem amit mondasz nem mondom hogy nincs igazad mert Igazad van. Csak számottevő hatása nincs.De ezen nem veszünk össze.
De ha már beszélgetünk segíts már
Ugye 2006 A6 4F... gyári kerekeimben gyári nyomásérzékelős szenzor... de a kocsiban nem találom gondolom nem tudja... (bár meglepő főleg a felszereltséghez nézve) szerinted működésre bírható valahogy vagy nem ?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #40971 üzenetére
Andrew : Dízel. 3.0 TDI.
Köszönöm mágus. Lehet akkor csak visszajelző lámpa van. Kár, hogy nyomást nem mér.
Színes nagy kijelzős középen a műszer fal ja.
De sajnos a sebességet kiírni se irja ki Digitálisan. pedig az is jó lenne, azt se lehet megoldani gondolom nem tudja a "agy"..
Pedig az is fasza lenne.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Attix82
őstag
válasz Mágus2 #40983 üzenetére
Az a gond az olajokkal, hogy ami hidegen is úgymond már elfogadható, az melegen felhígul és eszi a motor.
PL ha az olajnyomást leszabályoz 6 bar-nál, akkor az 10w -40-nél már kb 1200-as fordulatnál megtörténik, míg 5w-40nél 2000-es fordulat. A 0w-40 pl 3000-es fordulat. (hideg állapotban)
Ez azért is fontos, mivel hideg a legkritikusabb egy motor számára. Ezért is jó az aki beindítja hidegen és járatja alapjáraton ami 1200-1500 as fordulat. Így akkor még elfogadható mennyiségű olaj jut mindenhez.
Viszont ugye minél hígabb olajat tesz bele az ember, annál nagyobb az esélye is, hogy többet fog enni melegen. Mert olyan nincs, hogy hidegen és melegen is tökéletes.
Én azt mondom egy pici olajfogyasztás belefér, így legalább tudod ,hogy ez a határ ,ami jó hűtést és kenést biztosít magasabb fordulatokon is (melegen). Ha ebbe az esetben sűrűbb olajat teszel bele, valószínű megfogod melegen az olajfogyasztást, de ezzel párhuzamosan rontod melegen a hűtést + hideg oldali jó kenését az alkatrészeknél.
Használjátok az előírtat és komoly gond nem lehet Általában 5w-40 + gyártói jelzés meglegyen.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #40986 üzenetére
5w40 2000 körül van litere úgy hogy nem nagyon variálok én se ha utána kell önteni a pd-be... Meg azért látszik is az olajfolyás a blokkon csak nem tudom hogy a hengerfej alól vagy a turbótól jön...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #41009 üzenetére
Megvan az ítélet.
Odamentem, megkértem a tulajt, indítsa el az autót. Amikor mentünk felé, már mondta: PD elem hiba lesz. Elindítja, majd mondja: Ennyi? Ez még jó így, idővel hosszabbodhat az indítás, akkor el kell gondolkodni a cserén.Így most marad így. Ha a nagy melegek beköszöntekor rosszabbodik, akkor viszem javítani. Inkább előbb, amikor még egy halovány esély is van arra, hogy a blokkot ne kelljen bántani. Ugyanis idővel kikezdi a furat oldalát a rázkódástól és akkor durván szét kell bontani és fel kell újítani a blokkot/hengerfejet.
Ahogyan olvasgattam, relatíve nem olcsó (PD elem ~70.000.- Ft / db) mulatság, azonban inkább ez, mint valami komolyabb gubanc...A szerviz tulajának ugyanilyen motoros (csak újabb) SEAT-ja van, ugyanez a hiba, csak nála már hosszabb az önindítózás.
A legdurvább, amit látott, azt 15mp-ig kellett önindítózni, mire beindult. Ott már fúrni kellet.Hűtés:
Ez legalább megnyugtató.
98 vagy 102 fokon fog bekapcsolni a venti első fokozata. A stabil 90 fok venti működés nélkül tökéletes.Read only...
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #41015 üzenetére
Dobhatsz gyári számot nincs még fent a gépemen az elsa.
Bár lehet ugyan ez a VW- gyári számmal fele annyiba kerül.Azért ha van valakinek fölösbe szóljon.
Énis gondolkoztam, hogy keresek valami audit... de nincs szívem meg merszem hozzá nem olyan féle fajta vagyok én... XD
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #41015 üzenetére
Meglepő volt. Amikor Ő indított, én voltam autón kívül, nem tűnt szenvedősnek. Az előbb kimentem fotózni, első indításra hosszan (1,5-2 mp) tekert. Fordulás-fotó-újra indít. Ekkor pedig meglepően röffent elsőre. Nem rossz vas ez, lelke van, amit ápolni kell.
Egyelőre csak szemre-fülre "nézték" meg. Esélyem nem volt a szerviz közelébe beállni. Csütörtökön megkapja a diagnosztikát. Az akku és a kimaradt (papíron legalábbis) szerviz miatt kértem a teljes átvizsgálást már időpont foglaláskor és az alkatrészek rendelésekor.
Mindezektől (a szerviztől és az átvizsgálás eredményétől) függetlenül megnézetem egy öreg motoros szakival is.
Anno mikor a C2-őt vettük, akkor váltócserét jósoltak neki egy kopogó hang miatt. Majd amikor a kopogó hang párosult a kormány ütemes rázásával és olyan erős lett a hang, mintha belülről valaki kalapáccsal akarná kiszabadítani magát, SOS-ben begurultunk hozzá. 45 perc kutakodás után talált 2,5kg-nyi leszakadt öntöttvas nehezéket (az ő megfogalmazásában) a kormányrúd és a váltó közé beesve. Nem kért egy fillért sem, pedig majd két óra volt, mire átnézett mindent és kiszedte a feleslegessé vált "alkatrészt". Azóta sem cseréltünk váltót (a hang is megszűnt).
Az egyetlen gond, hogy befejezte a "munkát". Így már csak ismerősöknek segít/dolgozik. Szívem szerint hozzá vinném a kötelező szervizekre is, csak így pofám sincs hozzá. Emiatt azért még meg fogom keresni.tomcsi23 - köszönöm, jó ötlet. A 7 évet én is olvastam, igaz Audinál, megpróbálom kideríteni mi a helyzet a Seatnál.
Képek töltődnek...visszatérek
Read only...
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #41080 üzenetére
Én is inkább ezen a véleményen vagyok... A szoftver előtte is ugyanaz volt. Az nem változik 150000km után se Ebből következik hogy nem a szoft a hiba. Ráadásul ha önindító a hiba nem is olcsóbb a szoft frissítés mint az önindító javítása...(szerintem) Télen én is kaptam szét az önindítót. Mondjuk nekem bendix kerék hiba volt. De nem volt nagy összeg. Gondolom a többi alkatrész se egetverő...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
VR6-Fan
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest