Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #146682 üzenetére
Amin én hoztam a németektől, már 90 ezret elment, beszerelés után 50-nél benéztünk a fedél alá, nem volt látható semmi, hamarosan megint fedél alá nézés lesz, de sejtésem szerint most sincs semmi.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
havri1
félisten
válasz Mágus2 #146704 üzenetére
Én is sokat gondolkodtam a kérdésen. Végül pajzs lett, és ezen felül amit írtál, ezt más is ajánlotta. Egy átalakító a csati helyére, nem okoz gondot a későbbi diagnak? Gondolok itt arra, hogy plusz kötések, csatlakozók nem befolyásolják a kapcsolatot?
[ Szerkesztve ]
havri
-
joci2000
aktív tag
válasz Mágus2 #146704 üzenetére
Néztem mindkettőt. Lopás casco-t nem éri meg kötni rá, nem biztosítja a teljes autó piaci (-önrész) értékét, egyik sem... 10 éves autó, felejtős nekik.
Váltózár és motortér zár van, gyári riasztóval (ami igen, mintha nem is lenne hozzáértőnek). De pont ezért szeretnék még valami trükköt. Az OBD csatit már megrendeltem. Én a 12V-t terveztem benne hagyni és az adatrészt levágni, hogy ne egyből az derüljön ki, hogy nincs áram a OBD-ben, mert 12V-t bármikor le lehet venni a bizti táblából. Az adatér hiány talán később derül ki és CAN-hez már többet kellene bontani.
Itt egyébként még azt gondoltam, hogy felcseréni a pólusokat Az kisütné amit beledugnak? Vagy az adatrészre kellene a 12V-t átkötni, hogy elintézze amit rákötnek elektronikát?
De igazából akkor lenne teljes, ha a gyújtás meg a benzinpumpa is meg lenne trükközve valami módon. A titkos kapcsolók gondolom a rossz illesztés miatt lehetnek kérdésesek. Rendesen összeforrasztva /relével minőségi kapcsolóval nem nagyon okozna gondot. Nekem
-
rvn_10
senior tag
válasz Mágus2 #146716 üzenetére
Sziasztok most hogy álltam fel a ház elé balra kanyarodaskor olyan hangot hallottam hátulról mintha leszakdt volna a kipufogo és húznám magam alatt. Alánéztem minden a helyén letolattam mentem egy kört rángattam balra jobbra semmi. Álltam fel megint a ház elé, de nem tudtam ujra produkálni a hibát. Mi lehet ez?
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
joci2000
aktív tag
válasz Mágus2 #146716 üzenetére
Igen, teljesen jogos a felvetés és tisztában vagyok vele, ha pont ezt akarják vinni, úgyis viszik, bármi áron. Csak akkor már kicsit megnehezíteném a dolgot, ahol lehet. Én személy szerint nem vagyok ellene, ha 2-3 dolgot kellene végrehajtani indítás előtt. Sajnos volt már példa autolopásra, így kicsit kompromisszumra vagyok ráállva ilyen téren.
@Rick4: Nem felgyújtani akarom De nem rossz ötlet ez sem Nah igen, pont ez a bajom a biztosítókkal. 4 ezerér 1 misiért.. ahogy néztem, kb 2,5 a kocsi piaci ára jelenleg. Vagyis kéne kössek rá 3 biztosítást, hogy a piaci értéke fedezve legyen... Ok, mondjuk az évi 12e tényleg nem egy nagy dolog. De vajon engedik-e 3x megkötni?
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz Mágus2 #146749 üzenetére
Köszi, x alkalom (rángatás) után elképzelhető hogy már így rángatással se lesz gyújtás?
Persze, ebből csak eredetit, ez nem vicces dolog, még üresbe se lehet tenni az autós gyújtás nélkül.
Nekem is ilyen van az autóban, hogy van egy hely, ahol van egy kis aljzat és oda kell egy biztosítékot betenni, akkor van csak OBD.
bitpork: köszi!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
havri1
félisten
válasz Mágus2 #146779 üzenetére
Ez biztos, mindegyik kompresszorra így van? Egyik szerelő a b5.5-nél azt mondta, hogy annál töltöttek rá külön, mert teljesen száraz volt, és állítólag van nívó is ahol lehet ellenőrizni. Őszintén mondom, én el se láttam odáig, olyan mélyen volt, nem láttam semmit.
Most a B7-ben még nem is néztem. Ebben akkor már a gázzal együtt lehet? Köszönömhavri
-
havri1
félisten
válasz Mágus2 #146789 üzenetére
Tehát esetemben akkor mindig használni az AC-t, ha kell ha nem, had kenje. És mielőbb lecserélni a teljes töltetet.
Ha jól láttam a szakinál, a gép beállítás után leszívja, vákumolja, majd visszatölti. Minden esetben újat tölt rá, vagy a sajátját? Olaj miatt kérdezem természetesenhavri
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #146793 üzenetére
Öt ez a dolog nem érdekli, mivel szerintem még PD vezértengelyt se látott soha. Ha látott volna, és értené a motor működését, akkor tudná, hogy a pd-hez való olaj azt az egy nagyon fontos dolgot tudja, vagy legalábbis tudnia kell, hogy mivel a vezértengely a motor hosszában nem csak szelepeket mozgat, hanem a befecsi vezérlést is viszi a himbasorral, és el kewllett férnie mindennek, viszont ettől a tengely még nem lett hosszabb, de cserébe, a normál szélességű bütyök helyett kapott fele szélességű bütyköt, ahol a felületi nyomás lényegesen nagyobb, tehát az olajnak nem csak kenési és hőelvezetési feladatai vannak, hanem ott kell maradnia ennél a nagymértékű nyomásnál is a két felület között, mert a cél az, hogy ne érjenek össze, akkor már kopás keletkezik.
Abban a pillanatban, amint nem megfelelő olaj kerül oda, a két fém bizony össze fog érni, és onnantól az egyik elkezd kopni, mivel jobban fel is melegszik, a kopás még gyorsabb lesz. Ki lehet számolni, ha fix 80-as tempóval közlekedek, és ott fix 2000-es fordulaton megyek, ahol a vezértengely 4000-et fordul percenként, akkor 1000km megtétele megvan 12.5 óra alatt, lehet meglepő, de kerek 3 millió kontakt a bütyök és a tőke feje között úgy, hogy ott nincs meg a szükséges olajminőség.Azt nyilván nem mondtam, hogy előtte új volt, de valamiért elkezdte a buhhogást, pedig előtte nem olyan volt.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #146832 üzenetére
Csere még nem lesz, csak hibakeresés. Nem tudom mennyi fog látszódni a bütykökből és a tőkékből megbontás nélkül. Ha ez a szerviz is azt mondja, hogy nem lát kopást, mint az előző, akkor feladom.
Ha holnap megmondják mitől hallok búgást hátul (álló helyzetben is), miért épül fel lassan a turbónyomás és mi a tökömért hallok víz kuruttyolást 5 fok alatt ha sokat áll a szekér, akkor már boldog leszek.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #146937 üzenetére
Mágus úr, asszony beetle-jében ('02 ALH esp). Néha bedobja a brake pressure sensort időszakosnak, ilyenkor világít az esp lámpa is. Autó újraindítás után elmúlik, vcds szerint mér a szenzor. Melyik ez a szenzor, a főfékmunkahengeren lévő vagy az ABS kockán lévő? (fék amúgy hibátlan érzésre)
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #146958 üzenetére
Nem. Mondom a turbó még a gyári rajta. Miután megvettem, én szedettem le róla, mert le volt kormozódva. Akkor kapták szét és pucolták meg.
(#146959) Gyula84
A szerelő első dolga ez volt, hogy benézett. Azt mondja vannak kopások a lapátokon, de nem vészes. Tengely nem lóg, nem lötyög.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #146981 üzenetére
tényleg legalább 3 színű
grizlisandor: pl. garantáljuk, hogy arról van jóhiszemű tudomásunk, hogy a gépjárműben 179.000 km van".
ezzel pont semmire sem mész.
Ha esetleg azt vállalják, hogy a teljes vételárat visszafizetik 6 hónapon belül, ha igazolhatóan kiderül, hogy 179000km-nél több van benne és ezt közjegyző előtt rögzítik, akkor már könnyebben aludnék.
tehát a garantáljuk a km-t felesleges megjegyzés
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #146984 üzenetére
a kérdésed tök valid, nyelvtani szempontból.
teleológiai szempontból azt kellene jelentenie (és a vásárlók is erre asszociálnak), hogy sérülés még nem érte az autót, ami javítást igényelt volna.de nyelvtanilag valóban lehet az is, hogy ropira volt törve, de ki lett kalapálva, jelen állapotban nincs látható sérülés.
de itt a céltani értelmezés különbözik ettől.I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #146987 üzenetére
de ez a kifejezés Nálatok jobb arra a célra, amit kommunikálni akar a kereskedő.
az, hogy ez általában valótlan, az már tészta.
amikor használt autót vettem, mindig azzal kezdtem, hogy nem baj, ha volt törve, mert szép, de mennyire volt törve, mit tudunk... de még az sem jelent semmit.
(anno az audinál a vak is láthatta, hogy oldalról belerongyoltak, de hellyel közzel szépen volt javítva, ennyi. a jettát meg tudjuk, hogy javította a szaGszerviz, so so, de nem lett 100%)I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen