Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #193253 üzenetére
Olyan nagy átlagban 20 ezrenként cserélték, viszont már 90-nél 10w-40, és azért városoztak is vele….. Én még 145-el vettem 2 éve. Akkor nem néztem utána különösebben az olaj témának, nem is volt különösebb olajfogyi. Aztán egyszer csak bumm, elkezdte zabálni. Végén megnéztük 10w-40-el már mi is amikor várható volt a felújítás. 600km pálya, 160 körüli tempó, 1 liter szevasz. Szerencsére jól sikerült, azóta nem mérek semmi fogyást, 5w-30-as olajjal. Nekem ennyit mindenképpen megért, 1 év max és csere úgyis, legalább nyugodt lelkiismerettel tudom eladni.
-
Asbee
veterán
Én úgy tudom, hogy már a omv 100-as sem kinti , legalábbis itthon adalékolják az tuti. Én át is álltam teljesen egy helyi vállalkozás üzemanyagára (FullEnergy). Ők mindent schwechatról hoznak, a 98 super+ omv benzinük bőven hozza az itthoni 100-as szintet ha nem jobb és ~30ft-al olcsóbb. Mi régen rengeteget tankoltunk Ausztriában és sajnos érezhető volt a különbség. Most ugyanezt mondja mindenki aki odafigyel a kocsijára és ezen a helyen tankol.
-
-
Asbee
veterán
válasz KisApám #193698 üzenetére
Megkell gyűrűzni , szelepszár szimeringezni + ami ezekkel jár. Aztán közben kiderül, kellenek-e új szelepek, dugattyúk, hf felújítás stb. Ha a blokkhoz nem kell nyúlni, akkor nem kell kivenni. Igaz bse, de nemrég estem át ezen. Olyan helyen érdemes csináltatni, ahol tényleg mindent megnéznek, megmérnek, mert úgy lesz tökéletes csalódásmentes.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz KisApám #193739 üzenetére
Hülyeség a 10w-40 olaj. Melegen fordulaton ugyanúgy enni fogja, cserébe hidegen még jobban szétkoptat mindent. A 30 ezres olajcserét is szintén elkell felejteni. VW 504.00/507.00 5w-30 vagy VW 502.00 5w-40, 7-15ezrenként cserélni, attól függ mennyi a városozás. A rossz olaj és hosszú periódus + esetleg sok városozás hidegen használat, alacsony fordulaton kínzás ami halála. Szerencsére sok esetben ép és jó a hengerfal. Nekem amikor már biztos volt a felújítás, megpróbáltuk a motul 10w40-et. Pályán 150-es tempó körül 900 km alatt megevett 1,5 litert. Azóta 5w-30 semmi olajfogyi. Gyári hónolás látszott, nem kellett hozzá nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz KisApám #193776 üzenetére
Olajcsere mennyi időnként? Sajnos a leginkább városnál érdemes felezni. 2-3 ezer km után szagold meg az olajat, milyen benzinszaga van. Majd szétszedés után derül ki. Sajnos igen 200 tól akár 700-800k ig. Kérdés mi a cél. Minél olcsóbban megúszni, vagy minden megmérni, átnézni és cserélni javítani amit kell.
-
Asbee
veterán
Ez kiskijelzős óra, bár abból a jobb fajta. Gondolom a menü sem jön elő. vcds-el lehet be lehet állítani legyen menü, ha nem akkor óracsere nagy kijelzősre ha szeretnél. Az már tudni fog mindent, amit a központi hálózati vezérlőd és komfort modulod tud. Nekem pl ilyen:
Én bluetoothal sem variálnél bele egy rcn210 vagy rcd360 pro2. -
Asbee
veterán
-
-
Asbee
veterán
válasz IntelKiller7 #194132 üzenetére
Top tec 4200 nagyon jó olaj. Adalékolás szempontjából mobil 1 esp 5w-30 az egyik ha nem legjobb nálunk kapható olaj. Motul specificet is sokan dícsérik. Nincsenek egyébként extrém különbségek 504/507 vw olajok között. Egy normálisabb márkával nem lehet mellé lőni. Castrol edge vagy edge professionalt is rengetegen hasznának évek óta nagy megelégedéssel. Csak elhíresült róla sok hülyeség.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #194159 üzenetére
4 baros megy bele. Van hogy átlehet rakni a nyomásszabályzót, ha úgy cserélgették, de nem érdemes kinlódni vele.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #194171 üzenetére
Dot 4 kell bele. Kérd meg a szerelőd valami jobb fajtát rendeljen. Jól kifogytak filternél.
-
Asbee
veterán
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196807 üzenetére
Pontosan milyen motor? Milyen felhasználás mellett eszi így az olajat ? Ez egy normál periódus alatt 5 liter olaj... Simán felújítás szint. Valószínű gyűrűk kopottak ezért nem láttok füstöt. Mondjuk én sem láttam sosem füstöt, aztán amikor haver jött mögöttem autópályán és éppen nyomni kellett magasabb fordulaton, szólt hogy füstöl a kocsi...
Nem fog semmilyen bele való olajtól drasztikusan csökkenni. Total Quartz 5w-40-et próbáljatok meg. -
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196815 üzenetére
Ha a gyűrű kopott, magasabb fordulaton jobban fogja enni. Ha nem tartós pályázásnál magasabb fordulaton eszik meg ennyit, akkor az felújítás, mert ott még többet fog enni. Próbálgathatod az olajakat, de az nem lesz megoldás.
Nekem 1.6 bse amikor elkezdte zabálni, már elvolt döntve a felújítás, megpróbáltuk 10w-40-et csak úgy mindegy alapon. 700km autópálya után (150km/h tempó) bejelzett, 1 liter olaj. Megcsináltattam, LM 5w-30 semmi olajfogyasztás, tempósabb pályázás után sem.
Ez már nem a csipegeti kategória ami nálad van. Vagy marad a töltögetés vagy megkell csináltatni. -
Asbee
veterán
Az a baj, az egy totális mosom kezeim gyártói határ. Annál az olajfogyinál már jönnek keményen a járulákos dolgok. Gyertya kokszosodás, égéskimaradás miatta, katalizátor gyilkolása, stb. 10 ezren 2-3 liter még vállalható tud lenni, ha ezt hosszú utakkal tartja. Felette már gázos az egész. Nem tudsz úgy nekiindulni egy hosszú útnak, ne azon agyalj, na mikor mennyit kell hozzá önteni. Nem mered úgy használni a kocsit ahogy akarnád.
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196842 üzenetére
Semmi értelme az adalékoknak, nem fog segíteni, ahogy az olaj váltás sem. Egy motormosóval simán benne van csak még rontasz a helyzeten. A szelepszár szimering sem fog megjavulni és a gyűrűket esetleg kopott hengerfalat sem építi vissza semmi. Városban ez nagyon sok olajfogyasztás. Vagy hozzá kell nyúlni, vagy együtt éltek az öntögetéssel. Engedd el a többit...
Attól függ mi a pontos probléma, nem lehet ezt előre megmondani mennyibe kerül. Egy gyűrűzés, szimering csere, csapágycsere, síkolás kijöhet 200 ból. Általában ez sokat is szokott segíteni. Ha meg az ember alapos akar lenni, akkor mindent megmérni és ami kell csere, hengerfejfelújítással, ott is szinte mindent cserélve, meg sok járulékos dolog, esetleg vezérlés, olajpumpa, stb stb . De az 2-3-4x-es ár.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196846 üzenetére
Városi futkozós autó tipikus sorsa ez szokott lenni. VW-nél főleg. Sok hidegindítás, sosem melegszik be rendesen, ki tudja mennyire kímélték hidegen. Te elmondásos alapján te sem kíméled. (Arra, hogy huzasd taposd neki, kéne 10-15km folyamatos haladás, hogy rendesen bemelegedjen.) Esetleg rossz olaj, ráadásul egy csak városi kocsinál ezért szoktuk mondani 6-7 ezernél csere.
Nekem 170-nél volt motorfelújítás, a ritka olajcsere, 10w-40 , városi futkozós használat miatt.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196848 üzenetére
Az, hogy 10 ezrenként lecserélték az olajat, meg szervizeltették amikor kellett az az alap. Attól még nem tudod, hogyan volt használva, nem tudod milyen olajat raktak bele. Mindenki azt mond amit akar.
Városi használat mindegyiknek a halála. Van amelyik motor jobban bírja, van amelyik kevésbé.
Faternak a corollája 18 éves, 90% városi használat, új kora óta 7-8 ezrenként olajcsere (végig mobil 1 esp, semmi más), városban hidegen nagyon kíméletesen, finoman, enyhén forgatva (2-3 ezer) van használva. Semmi olajfogyasztás. 171 ezer km van benne. Biztos nem menne így el gond nélkül 300-400 ezret, de az odafigyelt láb nagyon is megmutatkozik ilyenkor. -
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #197130 üzenetére
Én próbáltam Xado-t eleinte azt hittem, hogy van valami hatása, de inkább csak beképzeltem. A ceratec molibdénnel telenyomja az olajat, az viszont jó surlódáscsökkentő, de azért 1-1 negatív tapasztalat akad vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- SkyShowtime
- Windows 10
- Telekom mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Motoros topic
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest