- Autóhifi
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Home server / házi szerver építése
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64121 üzenetére
Az a fűtés hideg motornál megy állandóan, meg ha visszahűl a katalizátor, mondjuk sokat gurulsz motorfékkel, vagy részterhelésen... akkor felmelegíti a szondát ismét. Nem tökéletes a fűtés nélkül. Akkor szürke-fehér lesz. Emlékeim szerint a motorvezérlőtől 2 fehér lesz a csatlakozón. Ha ott mérsz feszültséget, akkor a szonda cserés.
A szivattyú forgatja a gázokat a szondában, erre van külön hibakód, ha elromlana, de nem releváns, egybe van építve az egész, ha egy részegysége halott, cserélni kell az egész szondát.
Nem rángat a motor, nem fogyaszt sokat? Elég érdekes, hogy ilyen rövid idő alatt hazavágta a szondát. A túl dús keverék szokott ilyet okozni, vagy ha valamelyik hengerben sok a gyújtáskimaradás.
[ Szerkesztve ]