Hirdetés

Hirdetés

  • Decadent - Az őrület határán

    gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.

  • HMD Skyline - jó szerelés

    ma Az eddigi legnagyobb tudású HMD telefon lépett piacra, ami külsejében a Lumia modelleket idézi, más szempontból viszont az utóbbi évek Nokiáinak problémáit hurcolja tovább.

  • A gépház modding sötét oldala. (rewrited)

    lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz enddav #186235 üzenetére

    Meg kell nézni, hogy mi volt benne gyárilag. Lehet abba is AGM kell attól függetlenül, hogy nem start-stopos. A tanítás is ennek függvénye. VCDS-el rá kell nézni, hogy benne van-e menüpont és ha igen akkor tanítani kell.
    Egy ismerősöm most ezzel szív, jön, hogy most lett cserélve az akksi állandóan low battery-t ír neki. Kérdem fel lett tanítva az akkumulátor? Mint kiderült nem. Pedig neki sem start-stop-os.

    Egy ilyen menüt kell keresni: [kép]
    És ahogy látod ez volt gyári akku: [kép]
    Megegyeznek a számok. Ha nálad is ehhez hasonló akkor tuti tanítani neki. De már szinte akkor is biztos ha megnézed a gyári akkut és ha van rajta BEM kód.
    Nem egy nagy mutatvány amúgy nem kell tőle félni, csak sokan nem tudják, hogy a mai modern kocsiknál már ez szükséges. Ha cserélsz is otthon akkumulátort, az nagyon fontos, hogy a bikapont mindenképpen legyen ellátva másik 12 volttal. Nem jó ha megszakad az áramkör.
    Jah igen a példa autó nem volt start stopos így nem is kellett AGM. De ez nem törvényszerű, mert lehet más fogyasztó ami viszont igényli. Ez egy Audi Q5 2.0 TDI CGLA volt.

    [ Szerkesztve ]

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák