Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz Acheron #141525 üzenetére

    Elmentem, megnéztem. Az állapota szép, nincs lelakva. A festés szemlézve rendben van, a motorháztetőn néhány kisebb kőfelverődés nyoma van - javító festékkel ezt is lekenték. A kereskedő szerint a mérésük alapján három elem volt fújva (motorháztető, egy hátsó sárvédőív és egy ajtó, egyik sem egymás melletti). A bal hátsó ablaknál az ezüst díszléc kissé elállt. 16 -os felniken nem márkás, de 2016 -os nyári gumik voltak rajta (téliről nem esett szó) Az oldalablakok ugyanolyan kódszámúak (Audi logó mindegyiken), így feltételezem nem voltak cserélve. Az alja végig burkolt. A motor alsó burkolat egyik sarka fel volt szakadva, ahogy elnéztem, tolatás közben akadhatott fenn valamin (hátulról előre volt meghajolva kissé). Nagyon nem láttam alá csak amennyire térdelve be tudtam hajolni. Belülről is rendben van, igaz, ezzel a szövet kárpittal nem túl izgalmas. Az ülések nyilván manuálisak. Hátul nincs szellőző, sem középen, sem oldalt, ez nagyon nagy minusz :( .Az Extrák egy közepes szint, elektromos ablakok + tükörállítás, elöl hátul parkradar, elöl ülésfűtés, klíma, tempomat, navi. A motor szépen jár (amennyire én értek hozzá) bentről egész halk, kicsit felpörgetve nagyon jó a hangja, a motort biztos is tudnám szeretni. :) Azt nem sikerült viszont kideríteni, hogy mi a váltókód (néztem a pót (mankó) kerék mellett, de ott nem volt semmilyen címke, a szervizkönyvében sem láttam olyat, amit váltókódnak néztem volna :F Holnapra kiderítik, visszahívom a kereskedőt.
    Esetleg motor vagy alvázszámból ez megtudható? :F
    Jah, ugye szervizkönyv van, 206 ezerig vezetve Németországban (tavaly nyárig), így a ~220 akár valós is lehet - már ha elfogadjuk valósnak. Egyébként a kereskedő olyan kereskedős volt - meglátott, kérdezett, mindenre válaszolt, nagyon nem akarta tukmálni az autót, nem volt negatív benyomásom.
    Belülről valóban nem túl nagy (kívülről sem, szemre azt mondtam volna a mellette álló Octavia -val összevetve, hogy egyforma, bár arról nem tudom, milyen évjárat) Elférni azért elférek, a ki -be szállás sem nehéz, nem a padlólemezen kell ülni benne. Összenéztem a jelenlegivel, kényelmesen elhelyezkedve mekkora táv van a térdeim között (ajtónak és középkonzolnak támasztva) - az Auris cirka 10 cm -el nagyobb terpeszt enged. Szóval tényleg nem nagy.
    A váltó nagy kérdés, a színe és a beltér pedig nem annyira adja a pasis feelinget, nem győzött meg. Ezzel a színnel, szemből nekem kifejezetten "csajos autó" volt az első gondolatom - persze a motort nézve jó vadóc csajszi...
    Szerelem még mindig nincs, próbakörre pedig nem akartam menni (ajánlották), az S60 -ba is akkor szerettem bele, amikor az első padlógázas élmény meglepett... :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák