- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
Hirdetés
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Freddy76
addikt
Van egy autóiparban dolgozó ismerősöm, ő német vonalon mérnökösködik, de nem elfogult. Múltkor beszélgettünk az autókról, az én gépem három év múlva lesz cserés, akkor lesz új. Mondtam neki, hogy az új autóm szerintem egy Alfa Romeo Stelvio lesz. Erre annyit válaszolt, hogy igen, végülis eddig elég gondtalan és unalmas életem volt...
Ez így leírva akár azt is jelenthetné, hogy új élmények várnak rám, de szerintem inkább arra gondolt, hogy szívni fogok. Mondjuk új, garis autónál nem fog érdekelni, hogy mit szív vele az, aki majd megveszi használtan.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
m3ss
veterán
válasz Freddy76 #73803 üzenetére
vennek egy alfat szerelo cimbim sztem kitorolne a telefonjabol most hogy igy atgondolom mx5re nem is kellett kolteni olajcseren meg gumin kivul mar sok eve.kupplung munkahenger volt par ezerert.
jo ez a stelvio? batar nagy. olaszorszagban kempingben tobbet is lattam, kis haznyi lakokocsikat huztak maguk utan. annak is meg van amugy a maga varazsa, lakokocsizni/lakoautozni szep helyeken.
alfabol nekem vmi regi tetszene. klasszik spider. vagy meg regebbiek. csak azok mar dragak meg elfogytak.https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
j.bravo
addikt
Tudom fotós téma, szégyelljem magam... de ha azt mondom hogy Artisjus-testvér szervezetről van szó (Hungart), talán már érdekesebb. Mit gondoltok erről? Hoax, nem hoax? A blog gazdáját (mondjuk 15 évvel ezelőtt) alapos embernek ismertem meg, nem az utánanézés nélkül chemtraillel meg gyíkemberekkel riogató típus.
Ropi? Mintha még lájkoltad is volna a
nagy, gonoszFB-n valamely csoportban, véleményed tuti van, és gondolom több infód van mint mondjuk nekem.
Freddy?Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz Freddy76 #73803 üzenetére
A győriek sosem elfogultak. A helyükben én sem lennék az.
De a kecskemétiek se.Amíg ott dolgoztam, én se akartam sose bármelyik másik helyett Tungsram égőt venni, hacsak lehetett, ugyan, dehogy.
Mondjuk GE gyártotta MR-ben vagy CT-ben feküdni tényleg nem, meg semmilyenben sem[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Freddy76
addikt
válasz j.bravo #73807 üzenetére
Géptervező mérnök, van egy kb. 20 mérnököt foglalkoztató cége, amely gépsorokat tervez olyan német cégnek, amely több nagy német gyártónak is szállít. Szóval nem győri, vagy kecskeméti, vagy BMW díler.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Mercutio_
félisten
válasz Freddy76 #73803 üzenetére
És mit javasolt, mivel lenne a legkevesebb gondod?
Miatán kívül persze (bár bevallom az aktualisnál az olasz verzió jobban kéne )Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
j.bravo
addikt
válasz Freddy76 #73809 üzenetére
Ettől függetlenül, lehet hogy a másik oldalon valos helyett csak részinformációk illetve a közvélekedés, meg elfogultak véleménye áll csak rendelkezésére
Mindemellett, én kérek elnézést mivel én (ilyen vagy olyan módon, akár + ill - irányba is) elfogult vagyok, illetve nincs összehasonlítási alapom, a családban is csak Opel volt (ami a GM tulajdon miatt nem egészen német, szerintem) meg Skoda ill. egy Caddy sógornak. Olasz oldalon is csak Fiatok (amikkel épp ugyanannyi volt a baj mint az Opelekkel).
Szóval ezt a szálat elengedem.
A te részedről már megszokott a szmájli hiány és odaképzeljük, úgy látszik az én esetemben a megszokás miatt ki kéne tennem őketAnnyi csak, hogy a helyedben én megvenném ami tetszik, a márkától, gyártás országától függetlenül; a gari érvényesítése (már ha kell) gondolom jogi jártassággal egy nagyságrenddel könnyebb, mint annak híján.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
rbalint88
addikt
válasz Freddy76 #73803 üzenetére
nemrég volt cikk arról, hogy 0-4 éves autóknál a giulia 3. a kategóriájában megbízhatóságot tekintve. a stelvio ugyanarra a platformra épül, nem kéne azzal se több gond legyen.
de jövőre csere, remélhetőleg cégesre (a legjobb autó) vagy Volvo-ra. mióta autóztam unkoatesóm V60-jával két napot, nagyon megtetszett. meg Orsinak is, hogy nem akar állandóan sikítani a vezetési stílusomtól. valahogy szedatív az autó. tudna menni, de nem inspirál egy kicsit se a száguldozásra.amúgy amilyen német- és japánautófetisizmus van itthon, az összes köpködést el kell osztani kettővel, ami a többi irányába megy. arról azért igyekeznek mélyen kussolni, hogy az összes bmw mekkora szopókudarc a gari lejárta után...
jbravo: éppen készül, nem pörgetem annyira a témát, van most épp elég pörögni való mellette az értékesítés a csodás ajánlatoknak köszönhetően meghiúsult, aztán augusztus 20 után kezdődött el a folyamat, hogy akkor meg legyen csinálva, de B vágányon volt a szerelőnél, a turbósnál és nálam is.
[ Szerkesztve ]
-
Freddy76
addikt
válasz j.bravo #73811 üzenetére
Igen, rögtön eszembe jutott, hogy nincs is olyan ismerősöm aki szívott az Alfával. Rajtad kívül. És most teszek egy szmájlit
A következő autóm vagy elektromos lesz, ha akkor már áll ott a technológia, vagy SUV. Akkor én 45 leszek, fájni fog a hátam, lábam, jó lesz magasba felszállni. Köcsögsuvot nem akarok venni, ami tetszik az a Stelvio és a CX5. De nem akarok úgy meghalni, hogy nem volt Alfám.
Amúgy néha nézegetem az iskola előtt a BMW X3-akat, és azon gondolkozom, kinek lehet szüksége X3 helyett X5-re. Ez is akkora batár, mint egy hajó.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #73812 üzenetére
Azért kudarc mert a gyártók 30-40 ezrenként hívják be szervizbe a kocsikat garanciaidőn belül,. na most el lehet képzelni, ha egy 110 ezret futott kocsiba 3-4 alkalommal volt olajcsere (ideális esetben) akkor azt ki fogja megszívni. Na meg a sok fos tákolás... az eladásra szánt kocsikon, szar alkatreszekkel.
Nincs megelőző gondoskodás egy autónál, akkor nincs min csodálkozni.
Minden gyártónak van olyan modellje, kasztni, futómű, motor amit kerülni érdemes... de ott is inkább fontos ki, mit tett meg, hogy az tartsa az állagát. -
-
rbalint88
addikt
válasz Freddy76 #73816 üzenetére
Pont feleségből? Abból még egy is sok néha (bár ezt péntekig még nem tudom hivatalosan, de a kollégák ezt mondják)
A hétvégi autó intézménye nem hülyeség, befektetésnek se rossz - a Spidernek már elindult felfele az ára, szóval ilyen szempontból biztos befektetésnek tűnik. -
j.bravo
addikt
válasz Freddy76 #73813 üzenetére
A többiek nem én vagyok, én meg
rossznem megfelelő embertől vettem... a nepper előtti, első tulaj elvileg jó gazdája volt, de marketinges, abból is viszonylag menő, ergo azt se szabad elhinni amit kérdez
Mondanám hogy legközelebb csak cégeset, de nem nekem valók az olyan pozik/munkák amihez adnak, hogy csak újat de az csak hitellel menne és azt nem szeretném, úgyhogy ha már végképp muszáj másik, akkor majd meglátjuk mit lehet kihozni az akkori piaci helyzetből illetve a zsebemben levő pénzből.
Nem panaszkodásképp írtam, lesz majd valahogy, csak egészség legyenNem vagyok elvakult amúgy, szívesen kipróbálnék és ha úgy adódik, fogok is mást is az olaszokon kívül; mindenhonnan vannak modellek amik tetszenek.
c0xEr z4-ét is elfogadnám nagy duzzogva, pl. Vagy hétköznapibb formájú sorhatost. Vagy Vagy miatát. Vagy japán jatos boxert. Vagy peugeot-ot, citroent. Vagy akár egy brit szopórollert is.Hungart ügyében (másik hsz-em) mit gondoltok?
Whatever.
-
m3ss
veterán
válasz Mr.Csizmás #73808 üzenetére
o az. gyonyoru ez a kocsi. amugy itt eleg jo alfas videok vannak. de talan meg a regebbi giuliak meg szebbek.
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Real_Necro
veterán
válasz TayRol #73819 üzenetére
Volt anno zalában egy haverom, ő IFA-val járt középsuliba... nekünk élmény volt látni, hogy a suli melletti kis utcában parkol.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz j.bravo #73818 üzenetére
Nem vagyok teljesen naprakész, azt tudom hogy szívtál a kocsival, de most mi van? Összeállt végül? Mert ha már költöttél, rendbe raktad, működik, akkor az jó. Akkor mostmár használni kell, ne a következő tulaj élvezze a te munkád gyümölcsét...
Az autó témához: Én sosem voltam különösebben autóbuzi, az autó nekem mindig is használati tárgyként funkcionál. Azt látom, hogy a Coxer által írt törődés azért meghálálja magát. Nekünk mindkét autónk 12+ éves, a mozgó-kopó dolgok folyamatosan - és hiba esetén azonnal - cserélve vannak, nem hagyok lógni, kotyogni, zörögni semmit, nem várom meg amíg két lámpa világít a műszerfalon, de egyenlőre teszi is a dolgát mindkettő. Igaz, idén a két műszaki, két nyári szett, két első futómű felújítás, plusz pár aprócseprő azért zsebbenyúlós volt.
Holnap majd jól beletépünk...
-
Mr.Csizmás
félisten
jaja
mondjuk én egy lastgeneration amcsi tepsit vennék "kisebb" motorral, rém egyszerűek, és keveset igényelnek (magyarul amit megspórolsz, beletankolhatod ) na meg biztosítás se sok rá. (főleg ha magyar vagy szlovák céges autóként helyezem üzembe, hogy bérbe is tudjam adni, ha nem hobbizok éppen)
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
jjeahh
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #73826 üzenetére
.
Ezzel sem lehet nehéz amúgy becsajozni . Ilyenbe viszont nehéz beleképzelni egy szőke barbie-t . Kva jó ez a petrolicious csatorna.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
m3ss
veterán
válasz Mr.Csizmás #73824 üzenetére
last generation az melyik? jo kis laprugos futomu, 4 sebesseges automata, indirekt kormanyzas olyan holtjatekkal h kalimpalhatsz jobbra balra mikozben hajokazol?
auto berbeadasrol jut eszembe, multkor jott egy rs7 haveromekhoz, berauto es hat mit ad isten elmentek vele hungaroring nyiltnapra a berlok meg egy rs7 sem palyazasra van kitalalva karbon keramia fek ide v oda...elnyirta a kardan kihajtasokat, 6kilo bele egy uj. nevetseges ahogy megy az a kocsi alul amugy. meg mindenhol. es ahogy visszadurrog gazelvetelnel. le se lehetett vakarni a vigyort a fejemrol. de egy turbo miata meg mindig sokkal nagyobb fun kis kerekkel sztem. breaks traction. magyarul hulyen hangzik...anelkul hol a fun? nehez kielvezni egy ilyen kocsit, mint az rs7. felelotlenseg is meg hol van annyi hely hogy leszakittathasd vele a fejed allandoan? bezzeg en elmegyek a kisboltba van addig soderes kanyar, 2 korforgalom meg egy jo kis vilagos aszfalt ami ugy csuszik szarazon is soha birom ki h ne gyerekeskedjek"gigolo, borosta, Persol napszemcsi, Alfa kabrió, tudja mitől döglik a légy, már-már klisés"
haha igen. tobbi videojuk is ilyen klise aradat. de a kocsik szepek, meg jo a videos is.[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz jjeahh #73827 üzenetére
Fleetwood családon gondolkozok, azok nem annyira mesterművek, ellenben 2-3k$ között már válogathatok belőlük...aztán úgyis ahogy kihalnak a redneckek alól, a maradék ép példányok ára elindul lassan felfelé...
5-6 éve még üzemképes-foglalkozós E24 cápa BMW-t vehettél 1-1,5 millióért...most egy mattra fakult, jobb esetben talán üzemképes cápa 5-6k€-nál kezdődik (=1.6-1.8M) az autóknál is a krisztusi kor a fordítóév
(#73829) m3ss olyasmi 3 sebességes, két nagy kanna olaj kell bele, meg levegő a kerekekbe btw. 1992-ig gyártották a classic formatervvel a GM C platformot. fleetwood, brougham, stb. legalább ezzel nem akarnak pályázni a parasztok
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
jjeahh
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #73830 üzenetére
Dögös, de b*romira hatásvadász az is. Amúgy ha már caddy, én nem tudom mit csinálnak másképp, de eddig ahányat láttam annyira ragyogott a fényezése, hogy utánna egy félórán át minden autó szürke kisegérnek tűnt. Legutóbb egy escaladen döbbentem le, az is csillogott, tükröződött, fénylett, már önmagában a fényezése is kvára felhívta magára a figyelmet, hát még a mérete
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rbalint88
addikt
válasz TayRol #73819 üzenetére
Attol fugg, milyen parameterek menten definialjuk az elmenyautot. 3M-ba mar belefer egy jol atnezett olcso boxster, de egy 924-944 OT allapotban is tudja az elmenyt, nyilvan lassabban. Cabriobol Volvo C70, A4 1.8T kezivel, Merci CLK, ez akar kupeban is 350-es benzinesben. Vagy BMW 3-er kupe, kabrio, csak ott a motorral kell ovatosan lenni.
-
m3ss
veterán
válasz rbalint88 #73832 üzenetére
na igen, attol fugg h definialjuk az elmenyautozast. de az audi a4 sehogy se fer bele nekem hatso kerek, sperr, es ne ugy kanyarodjon mint 1 audi mercikbe boxsterekbe meg az onzaro diffi is problemas lehet, nem nagyon volt hozzajuk.
sajat reszre nem vennek 3-ert ilyen kocsikat. vagy 4-5 korul vagy 1-2. gt 86 vagy nd esetleg es talan a fenntartasi koltsegek se lesznek annyira ijesztok.https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
rbalint88
addikt
Valakinek eleg annyi, hogy ledobott tetovel tud kruzolni es nem akar tamadni minden kanyart a4, c70 es clk eseten ezt asszonnyal es ket gyerekkel is megteheti ha meg varacskos sportautot akarsz, akkor 350z es tarsai iranyab kell indulni. Ezert irtam, hogy eloszor definialjuk az elmeny fogalmat es utana keressunk autot hozza egy szetreszelt, csorgo-zorgo-pattogo kanyarvadasz autoval viszonylag nehezen teljesul a hetkoznapokon is hasznalhato kitetel... az alfa is csak picit kemeny, picit huzott, igy a dugoban allas es az utazas se faraszto vele, de pont van egy pici ize ahhoz, hogy “elmenyautozni” lehessen vele. Objektive egy golf7gti hatszor korbeautozza, de annal akkora sebessegnel jon az elmenyinger, ami mar kimeriti a veszelyeztetes fogalmat es nem mered kiautozni...
-
m3ss
veterán
válasz rbalint88 #73834 üzenetére
kerdes kinek akarunk elmeny a vezetonek vagy a tobbieknek. le kell huzni az ablakot a gt 86-ban
350z is tul steril, es nagyon nehez. orrnehez is. meg a legregebbiben ultem. akkor mar coxer z4 szeriaja sokkal inkabb. na annak is nagyon jo hangja van konnyebb is, jo sulypont.
na ezaz, hetkoznapi elmenyautozashoz konnyu kocsi kell, mert nem tudod kielvezni a nagy teljesitmenyt, brutalis tapadast ugy sem. nem veletlen csinaljak a regi porsche hotrodokat sem. nem veletlen szeretik ennyire autos ujsagirok az ndt vagy gt86ot 205-os gumival...4c detto. de kiprobalnek egyet. de mai autokhoz kepest egy golf1 is elmenyauto nekem virsli gumikkal.
ha vki nem akar kemeny futomuvet akkor ne akarjon elmenyautozni inkabb az utakkal vannak a gondok nalunk..ausztriaban hegyekben ahol nincs 100m egyenes es lehet sot kell is 80 korul menni tobb szaz kilometeren at na ott pl billegos autoval nem szeretnek kozlekedni. persze tukorsima utakon..https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
cOxeR
Ármester
válasz Mercutio_ #73836 üzenetére
Szerintem azért, mert ha jól tudom, fontos szempont, hogy családdal együtt beférjenek a kocsiba (ergo a 2 üléses kocsik kiestek)... szóval BMW vonalon az egyetlen az E93, de azt én is elvetettem, mert 5M alatt nincs jól motorizált, és ott is várható, hogy kell azért költeni rá.
2.0i-t lehet venni 3,3-3,5 környékén, de ott is biztos kell költekezni. 4 alatt nem fog megállni, úgy hogy ne kelljen tartani az üzembiztosságtól.
A másik én alapvetően a turbós kocsikat is kihúztam egy idő után, pont a kevesebb hibaforrás érdekében.
330CI-t lehet még venni...
Viszont itt mindenhol az lesz a gond, hogy kell bele sperr, az idei téli fejlesztés nálam az lesz, legalább is ez a terv. -
TayRol
veterán
jó volna a 4 üléses (2+2). szeretném, ha a feleségem, meg a fiam (+ később a lányom) is élvezné az autózást.
nem hiszem, hogy ilyen feltételekkel lenne ennyiért olyan, ami nem csak a krúzolást biztosítja, hanem a kanyarban is kenni lehet neki, hogy sikogassanak hátul.
mert jelen esetben annak nincs értelme - nálam -, hogy 1 kör anyával, aztán csere, gyerekülés be, 1 kör a gyerekkel.
-
Real_Necro
veterán
válasz TayRol #73838 üzenetére
Elgondolkodtam.
Most költözöl haza szép zalai dombok közé... terepen nem gondolkodtál?
Jimny, Vitara... utóbbival mentem otthon (igaz majdnem 30 éves), elöbbivel meg görögben, de nekem pl nagy élmény volt mindkettő.
Természetesen nem aszfaltos úton.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
cOxeR
Ármester
válasz TayRol #73838 üzenetére
Értem a gondolatmeneted és ez a logikus, de egy cabrio ami megy is többnyire két üléses, és az minden csak nem logikus családi használatra. 4 üléssel kemenytetővel már lehet, de az már tényleg úri passzió árszint.
Megjegyzem én mikor vettem gyerekülés volt benne anyósülésen, sőt mikor kipróbáltam az is kiderült, hogy befér hátra.
Szóval innentől lehet első kerekes is, Fiat 500 vagy Focus... -
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #73839 üzenetére
Régen a fél család off-roadozott, Somogybabodon kvázi törzsvendégek voltunk, nem akarok én is terepezni.
cOxeR: értem én, és igazad van, de akkor sem tudom a megoldást.
hova fért be hátra a gyerekülés?[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
amúgy meg lássuk be, a mai autók annyira sterilek, hogy egy kanyargós országúton némi adrenalinhoz annyira eszement tempóval kell menni, aminél ha bármi probléma adódik, akkor már nincs hova menteni. értsd ezalatt 90 helyett 160-nal kell menni ahhoz, hogy folyjon a füleden az adrenalin. egy A4 cabrioval meg mész max 110-zel, lobog a haj (már akinek van), mindenki vigyorog, útakadály nem vagytok, azért dinamikusnak érződik a vezetőülésből és közben nem vagy instant tömeggyilkos.
Tamás: igen, holnap megnősülök. elvileg!
GORGO-t pedig az összes istene éltesse!
[ Szerkesztve ]
-
gorgo
őstag
válasz rbalint88 #73844 üzenetére
Köszi Bálint!
Azta! Szép nap lesz a holnapi, sok boldogságot és örömet kívánok!Mit találtam a neten... (bocs, mobilról vagyok)
http://blog.fotosarok.hu/2018/09/ha-nem-akarod-hogy-egy-egyesulet-adja-el-helyetted-a-kepeidet-most-cselekedj/[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
j.bravo
addikt
Szerintem ez ugyanaz a téma, nekem nem sikerült az ingerküszöbig jutnom vele
Whatever.
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz j.bravo #73846 üzenetére
Fotós téma, itt meg senki nem fotózik... De tényleg, talán csak Sanyi hivatásszerűen, meg Barni. Én meg nem tudnám mondani mikor volt a kezemben úgy a gép, hogy nem a családot fotóztam... Illetve de: évente az az 1-2 repülőnap amire eljutunk.
Holnap majd jól beletépünk...
-
Novics
senior tag
válasz t_a_m_a_s #73848 üzenetére
Én sem nagyon kattingattam mostanában. A Kárpátokba elvittem - mivel én vagyok a csapat "hivatalos fotósa" - de pl a vitorlástalálkozóra meg a "nyaralásra" már nem. Emese úgyis lövöldözi telefonnal a képeket meg a szelfiket - egész életemben nem készült rólam annyi kép, mint az elmúlt fél évben -, feleslegesen meg nem cipelem, csak frusztrálna, hogy ott van, de nem használom.
Holnap TT-re megyek, 50 - 54 - km-es távra. Oda meg azért nem viszek gépet, mert örülök, ha túlélem.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.