Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman

    veterán

    Sziasztok!
    Lenne egy eléggé spec problémám, amire csak remélni tudom, hogy lesz megoldás.

    Szóval, 2017 augusztusában regisztráltam Paypal rendszerbe. Ekkor megadtam a telefonszámomat és társítottam a bankkártyámat. Azóta úgy alakult, hogy nem használtam a rendszert mégsem, de most szeretném aktívan.
    A probléma alapja, hogy a belépéshez szükséges jelszavamat elfelejtettem (általában ugyan azt a 3-4 jelszót használom, de érthetetlen módon, most egyik sem jó). Ennek megváltoztatásához 2 körben kell hitelesíteni a személyemet, amihez 4 eshetőségből lehet választani, úgy mint E-mail, telószámomra SMS, telószámomra hívás és bankkártya szám megadása.

    Namár most a probléma maga:
    1.: új, céges flottás telefonszámom lett, a régit megszüntettem
    2.: A bankkártyám elromlott, így újat igényeltem, a régit letiltották és el is vették.

    Szóval a 4 megerősítő lehetőségből egyetlen egy maradt, az E-mail-es megoldás. Ilyenkor mi a teendő? Nagy nehezen találtam, egy probléma bejelentő üzenetküldő részt az oldalukon. Megadtam a nevem, az E-mail címemet, telefonszámomat. Leírtam a fenti problémát, amire az a válasz jött az E-mail címemre, hogy 'Elküldtök válaszunkat az E-mail címére. Válasz megtalálható az üzenetközpontban, a beérkező levelek mappában!' :W Vagy nem értették a problémát vagy el se olvasták, rábízták egy robotra.

    Van nekik magyar ügyfélszolgálatuk???

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Új hozzászólás Aktív témák