Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HXY

    addikt

    Sziasztok!

    Még tavaly novemberben rendeltem egy TV box-ot a Banggood-ról.
    Már az elején is voltak vele gondok, de pát hét után nem akart tovább működni.Mondhatni se kép, se hang.

    2018 év elején írtam a a Banggood-nak, emailt, hogy találjunk valami megoldást.
    Visszaírtak, hogy csináljak videót róla. Csináltam.
    Kértek újabb videót. Csináltam megint.
    Harmadik videó? Az is megvolt.
    Majd így teltek, teltek a hónapok, de refundot vagy új terméket nem ajánlottak fel, még partial refundot se.

    Most május elején közel a 180. PayPal fizetési naphoz megnyitottam a PayPal-on a dispute-t.
    Itt már megint egy újabb videót és fényképeket kértek emailen, amit meg is tettem nekik.
    Majd visszaírták, hogy a $30-os termék árából $22-t tudnak visszafizetni.
    [link]
    Amire én egyből igent, mondtam, csak látnék már valamennyi pénzt.
    Május 19-én:
    Azt írták, hogy elküldték a refundot, pár nap múlva megkapom.
    [link]
    Ma még mindig semmi nem jött meg, így írtam nekik PayPal-on, erre visszaírták, hogy valami hiba miatt nem tudnak redundolni, zárjam a case-t, és emailen kérjem a refundot.
    [link]

    Szerintetek zárjam a dispute-t, vagy vonjam már be a PayPal munkatársait?
    Ha escalate-om case-é akkor mire számíthatok?

Új hozzászólás Aktív témák