- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
válasz Jim Tonic #12067 üzenetére
na ezt még nem halottam. de van benne valami, nálam 50 től 80 ig 5.ben 0 a fogyasztás, ha megyek valahova akkor néha 80 al, alig forog, szépen megy, mondjuk hülyén fog hangzani de, ugyanez az érzés kerek 130 nál is
bakker vennem kell gyújtókábelt, mert a 2. hengernél látom, hogy áthúz a gyertyánál a házra körbe-körbe megy a szikra, így is szar a 3.4. henger most meg a 2. miatt dadog.....
a héten kb 10x kigyuladt a motor lámpám, kb 3 szor 4 ből 5.be váltás 130 környékén, meg jópárszor 3000fölötti elváltásnál, meg egyszer volt 100 al mentem fixen és pont mikor ránéztem a műszerfalra akkor gyulladt ki, nah ez mitől lehet?
nyiknyiknyiknyik
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #12116 üzenetére
Akkor te jóval inkább tudsz infóval, segítséggel szolgálni, mint én
Én már nagyon régóta le vagyok maradva ilyen téren. Nekem ami fontos, könnyen és értelem szerűen használható fej külön szub kimenettel és menüben is külön vezérelhető legyen. Elöl 2 utas szett+ zárt láda. Nálam ennyiben ki is merült az autó hifi. -
-
VR6-Fan
veterán
válasz Jim Tonic #12216 üzenetére
igen, ezért kérdeztem hogy esetleg tengely, ford. szám növelés vagy valami ami nagyobb légnyelést idéz elő.
meg szvsz azt minimális + benzin igényt amit a síkoltatás meg a polirozás fog előidézni egy chips-el meglehet oldani, de még a gyári mot. vez. és a légtőmegmérő és a lambdaszonda segítségével simán elbírja....
mod:azért annyival nem nagyobb tudtommal a 204le-s turbosnak az injektora, egy valóban majd hogy nem verseny motornak szánt szívóval simán ki lehet használni, no meg az ilyen motoroknál illik a lambdát tartósan elvinni 1 alá a hűtés végett tudtommal.
de a lényeg az ő esetében szerintem felesleges
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
KrAt
veterán
válasz Jim Tonic #12218 üzenetére
Igen, elnéztem, a kéknek nevezett injektor valóban nem a turbósé, hanem csak picivel nagyobb, mint a gyári XE injektor, my bad
Amúgy chip lesz hozzá iratva, van simerős, aki tud írni
Amúgy azért vannak tervben nagyobb spricnik, mert ezzel már szívesebben etanoloznék, ebből a lóerőből hiányozhat nyugodtan 20-30 ló, nemúgy, mint a 75ből
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #12223 üzenetére
Hát nem tudom ki mit néz én azt láttam eddig mindenhol, hogy lóerő nő és nyomaték nő minden tartományban ezzel szemben sokan több %-os teljesítmény veszteségről beszélnek pedig mindenhol azt írják, hogy erősebb, akinek van is ezt írja na de mind1. Mindenki annak hisz aminek akar pl, hogy az etanol megeszi a tömítéseket meg, hogy télen a szélesebb gumi jobban tapad vagy, hogy a sportlégszűrő önmagában +5LE egy 50 lovas motorra és társaik
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #12211 üzenetére
Az enyémnek egy túltöltés (wtf?) miatt szállt el a 3 segéd diódából 1, a 3 fő diódából 2 és a fesz. szabályzóm. Továbbá az állórész a normál 2-3A helyett 5-6A vett fel. Meg még erre jött volna még rá a csapágy.
A mókus azt tanácsolta, h vegyek bontottat ha tudok, vagy ha más nem lesz, akkor van neki is talán. Bontóban mondtak 10k-t egy zsákbamacskára, ő meg 12k-ért adta. Na nekem ezért kellett másik.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #12227 üzenetére
Én úgy látom, hogy minden tartományban nő mind a teljesítmény mind a nyomaték.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #12228 üzenetére
Annyira nagyon nem lehet zárlatos, mert abszolút nem úgy tűnik, h baja lenne.
Lehet csak simán elszállt a fesz. szabályzó és rántott magával mindent.
Persze, mindenkinek meg van a saját biznisze, de mivel nem húzott le és nem is akart, így gondolom nem beszélt hülyeséget. Meg ha megcsinálja sztem csak akkor járt volna jobban ft ügyileg. Na mind1...
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Jim Tonic #12231 üzenetére
Itteni topik a sok szívásról és az elmaradt ígéretekről: [link]
Télen is jobban tapad a szélesebb gumi, a gond csapadék esetén van, mikor többet használ az adott felületre eső nyomás. De ez nyáron pont ugyanígy van, minél szélesebb a gumid, annál előbb lesz aquaplaning sok vizen.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #12233 üzenetére
A nagy rallys csapatok meg biztos ktg hatékonyság miatt futnak havas utakon vékony gumikkal... [link] link [link] [link] Ez pl fizika nem vélemény kérdése, nagy súly nagy felületen fix méretű területre kevesebb nyomás jut így kevésbé tapad mint keskeny gumin ugyanaz a súly.
De pont ezért írtam mert sok minden nem tiszta az autós dolgok körül. Pl: az utóbbi szezonban is láttam sok autót úgy, hogy csak a hajtott tengelyen cserélt gumit télire mert a másik úgysem lényeges. Vagy pl sokan vesznek "sportosítás" címszó alatt pogácsákat és rakják fel azokra a felnit, hogy huu de széles lett az autó na most már milyen tuti lett a járgány... hát khm ez sem tuti megoldás mint pl a 13" 175/70-es gumit lecserélni 17" és valami peres széles gumira azért, hogy jobban menjen az autó és nincs az az ember akinek elhinné, hogy nem, hogy gyorsabb még annyit sem megy mint korábban ráadásul ráz, sokat fogyaszt és tönkre is teszi a felfüggesztést de sebaj a tudat már megéri meg a gumik és felnik ára is biztosan (na meg ugyebár gyorsuláson is aki széria autóval akar valamit villantani egy hasonló autó ellen feldob pár kisméretű kereket mert hamarabb éri el ugyanazt a sebességet azokkal a kerekekkel mint a gyárijaival ) Ilyen még a utólagos xenon meg eredeti xenon, van eltérés persze de amikor azt írják, hogy jött a bukkanós és milyen vakító az utólagos és ugyanott a gyári x5 pedig nem vakít... na az olyan nem látott még magasságállítást fényszórón elektromosan, nem tized másodperc alatt megy és pláne nem bukkanót kompenzáló mértékben arról meg, hogy az x5-ön milyen magasan van a fényszóró kár is írni
Még 1000 ilyet lehetne írni
Vagy pl volt a trafi ellen a CD felakasztásos módszer... akkor sem hitte el csak egy egész ország de még azóta is van aki kiteszi és mint megtudtam egy ismerőstől aki nagyon rendes nagy takaros kis IFA-val szállít és kiderült, hogy mióta kitette (kb a cd-s védelem hírével egy időben) nem is mérték be és nem is kapott csekket... az más kérdés, hogy főúton is nehéz lenne neki csekket szerezni még ha akarná is de sebaj )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #12241 üzenetére
A csapadék az víz, a hó meg hó. Nem ugyanaz. Télen általánosságban a keskeny gumi jobban tapad.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #12254 üzenetére
Ne a szavakba köss bele, a lényeg az, hogy nem simán víz hanem szilárd, azon nincs aquaplaning. Esőben megint csak más gumi kell télre pedig nem kifejezetten esőgumit gyártanak és télen amikor jegesek az utak és havasak a keskeny gumi jobban tapad. Ennyi.
Egyébként meg még most is sokaknak az is mind1, hogy milyen széles a téli gumi mert úgysem veszi meg
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #12270 üzenetére
Hát.... nekem az autó bal oldalán még viszonylag egyszerű csak a légszűrő ház tetejét kell leszedni utána már lehet látni,hogy hova nem fér be az ujjam Na jó mivel már gyakorlott vagyok nekem megy egyszerűen De az akku felől komolyabb munkákhoz ki kell venni a relék dobozát és az akkut is... Komolyabb alatt a tompítottra gondolok, a refi az egyszerűbb
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #12294 üzenetére
Beírhatom ide is akár...
Az Opel-en..
CIM modul szarakodott elejétől fogva de nem érdekelt nem tudtam dudálni felkapcsolt fényszórónál meg néha nem ment a rádió vezérlés.. klíma gáz ment el 57000 km-nél.. valamint a futóművemet kellett beállítani 60000-nél.. egy kátyú után.. Valamint a turbo kicsit szórta az olajat.. 10.000km után 1 liter körül rá kellett tölteni..73393-nál lett totálkáros..
A másikkal semmi gond nem volt.. még.. 22e km után..
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #12348 üzenetére
Ez egy izgalmas kérdés lesz, szerintem fogjuk még páran vakarni a fejünket. Ugyanis az történt, hogy az abevjava-ban nem a 0953-as hanem a 0953-1042-es űrlapot kellett kitölteni a kocsi miatt. Ez látszólag egy űrlap, de az abevjava erről nem tud.
Úgyhogy azt az oldalt, amin bevallottam az autót, a program nem nyomtatta ki, mert kétszer kellett volna ráklikkelnem a nyomtatásra és én ennél több iq-t feltételeztem róluk. Ergo van egy adónemem, amit befizettem, de nem vallottam be, közben eltörölték. Na most követtem el szabálysértést vagy nem? bogarásszák ki, ha akarják
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #12352 üzenetére
Ez úgy volt, hogy a 0953 az a 2009. évi szja bevallás. Akinek nincs luxuscucca, annak ezt kell kitöltenie, ha magánszemélyként szja-t vall be. Akinek van, annak ehhez hozzácsapják a 1042-t is, így egyben 0953-1042.
Na most ebben van egy olyan csavar nálam, hogy visszajár az adóelőlegemből, a 0953-ban lehet nyilatkozni, hogy hova vezessék át vagy hova utalják vissza. Ebbe beleírtam, hogy vezessék át a luxusadó számlára. Ebből tuttira kiderül, hogy én akartam ilyet bevallani...
Szerk: nem tudom, a felét be lehet-e fizetni, szerintem abban a formában, ahogy írtad, nem. A luxusadó úgy van kikalkulálva, hogy a gépjármű teljesítményadó duplája, amiből jóváírják, ha van gépjármű adód. Tehát lenne mondjuk 100 a luxusadód, akkor 50-et fizetsz a helyi önkormányzatnak gépjármű teljesítményadóba, de azt nem a soproni adóhivatal szedi be, hanem az önkormányzat, ennek a felét, 25-öt ki kell fizetni március végéig, meg 50-et május 20-ig luxusadóba és a maradék 25-öt majd szeptemberben.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #12367 üzenetére
Azt látom hogy az a te autód.. DE a linkelt 2.2 Vectra BENZINES a te utót pedig dízel.. mindenki elbeszél egymás mellett.. Az a 2.2-es Direct megeszik 10 litert átlagben, városban pedig 12őt és kész...
Nekem 1,9-es autópálya tempo olyan 180-220 között 7,5 litert evett.. Sőt volt olyan hogy 1051km 52 literből...
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #12379 üzenetére
Akkor én is még1x. Az oldalról még nem is beszéltem. Nem is érdekel.
A belinkelt HÍRDETETT autó egy 2.2 Direct BENZINES 147LE, így semmi alapja összehasonlítani a tieddel. Te gondolom hogy a 2.2DTI DÍZEL-re gondoltál ami valóban kevesebbet eszik a tiednél közel sem 10-12 litert de a 2.2 Benzines városban simán eszik 10-12 liter körül...
Remélem érted mit akarok írni... Te talán dízelnek nézted azt a fehér Vectrát azért kezdted el összehasonlítani egy másik dízellel...
Az a hírdetés már nincs fenn de egy ilyen autó volt... -
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #12408 üzenetére
Minden megvan, egy másik autóból bontanám ki. Sztem még az is megoldható lenne, h a 2 kocsi egymás mellett legyen az udvaron.
Igazából még az érdekelne, h az ABS-hez kell-e ford.szám mérő, meg sebesség szenzor? Mert ez nekem nincs, tehát akkor előtte óracsoportot is kellene cserélnem.
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #12419 üzenetére
Se fordulatszám mérő, se sebesség szenzor nem kell neki?
A féltengelyek szerencsére egyeznek a donoréval, de lehet csuklótól cserélem csak. Féktárcsákat nem adom, nemrég cseréltem őket. Igazából még sztem is a hátulja lesz érdekes, na meg a csövek. A többi sallang nem téma.
Erősen hajlok az átépítésre én is, de leginkább a matekon múlik minden.
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #12428 üzenetére
Nálunk mind hibátlanul üzemelt, bár majdnem mindegyik fejreállt megcsúszott.. Bár nagyon imbolygós vezetni.. Inkább rajta ülsz nem benne.. Sok pénzbe nem került mert garancia lejártával cserélgették őket..
Nem rosszabb mint a D Corsa.. Osztrák szerpentineken egy életveszély a Corsa még a sebességet betartva is.. Imbolyog folyamatosan korrigálni kell, kanyarban dől, érzéketlen a kormány.. Ez 1.2-es 4 ajtós verzió..Jó nem egy OPC.. de annyira nem éreztem magam biztonságban.. Talán a vaskos /65ös gumi teszi..?
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #12427 üzenetére
Egész jó kis oldalnak tűnik!
Az eddig általam olvasott infók alapján az abs-t '98 utáni modelleknél kötik össze a sebességmérő szenzorral, fordulatszám mérővel és kipörgésgátlóval. Későbbiekben már az ECU-hoz is. Ez már G Astra és B Vectra modelleknél jellemző leginkább.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #12441 üzenetére
Ma már az 1000-es alatti sokak szemében ciki... mind1, hogy évekig babettával járt utána meg 180 ló tolja a fenekét az kell Egyébként természetesen meg lehet ülni, miért ne lehetne? Nem muszáj nagyon húzni a gázt.... na de hány olyan motorost látni aki főúton nem úgy előz mintha állnék? Na ugye... szóval sok mindent lehet... de az a jellemző, hogy aki nagyot vesz az megy is vele egy darabig nagyon...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő