- Unigine Superposition Benchmark
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Igen, ez ezzel a baj megtalalni egy ilyen nem egyertelmü, nehezen körülirhato hibat, amit raadasul nem is mindig produkal a kocsi....bahh...legnagyobb cumi.
Itt is akarmi lehet a hiba, turbo, valamilyen vakumcsö, egr, gazpedal jelado, valami szirszarszenzor.....
(#48544) haddent hidegen ütes vagasrol nem volt szo, az mindennek rossz, mindig tüzforron viszont amiben nincs turbo nyugodan lelöhetö szvsz....ha jo a hütöventi...ha nem kifut a viz, annyi baja lesz
-
Declare
őstag
válasz haddent #48562 üzenetére
nyaron ha csak az ember gurul a varosban utanna akkor is be szokot kapcsolni, majd sasold meg ilyenkor hüvösebb idöben, meg kell dolgozni az eredmenyert
nem kering a viz, csak azert fujja a ventillator, hogy ne forrjon fel a viz. ennyi a celja. Ismerösünknek egyszer szetcsuszott a csatlakozo a ventillatorban es megallas utan par perc mulva atment gözmozdonyba a kocsi elegge beparazot, de semmi baj nem törtent. Csatit javitottak, viet potoltak, mai napig semmi baja. Szerintem ha nincs turbo es nincs intercooler, ott tök mind1 hany fokos a viz.....csak fusson ki ez a celja a ventinek.
Turbos autonal sem a viz a kerdes, hanem az olaj. Valamiert a turbo/intercooler erzekeny a hömersekletre es ha nem jar a motor, nem kering az olaj, felforrosodik tulzottan es hamar eldobja a pacskert....miertet ne kerdezz, nem vagyok gepesz mernök, igy is tulteljesitem ezzel a sajat autoszerelöi szintemet
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #48573 üzenetére
valoban? En is ugy tudtam, hogy a vizpumpat a vezerlessel együtt a motor forgatja Szoval ha bekapcsol a hütöventillator, akkor megy a vizpumpa is?
-
Declare
őstag
Jajaja, hogy igy...en most keringes alatt a keringetest gondoltam
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #48585 üzenetére
jah....en automosas, waxolast szivesen megcsinalom (bar gutaütest kapok a frissen felfedezett, "na itt is nekinyitotta valaki az ajtot" felfedezesektöl ....de ennyi.
Multkor irtam, lehet nem lattad, de jo lett a hifi cucc, szepen megcsinalta, akit ajanlottal mndjuk a csomagtartoban az erösitö azert böki a csörömet, de jobb hely nincs neki
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #48621 üzenetére
Mindegyiknek megvan a varazsa. Jo a valtogatas is neha, de baromi kenyelmes tud lenni az automata is, ha eppen arra vagyik az ember.
Azt meg ugye nem szabad elfelejteni, hogy nem a 80'as eveket irjuk, amikor ugy valt az automata, hogy pörög 5000en a motor 3 masodperce, majd atdobja a következö fokozatba, ugy, hogy nyekken az ember feje . Azert ezek a sportos dgs es tarsai valtok, amiket a kormanyrol kezzel is nyomkodhat az ember, szerintem allati jok nem beszelve, hogy ertelem szerüen nehany tized masodperc a valtas, amivel egy kezi valto ma mar nem versenyezhet
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #48623 üzenetére
Olvasd el ezt a cikket [link]
Akár kevesebb, mint egy tizedmásodperc alatt fokozatot vált. Ennyi idő alatt senki nem tud egy hagyományos váltóval váltani. Ezért is alkalmazták Le Mans-ban először, mert gyorsabb, mint Jacky Ickx vagy Derek Bell.
Automatabol a mostani mitsu outlandert vezettem, meg a ceges q7 es, az tiptronic. Pontos automata valtotipusokban nem vagyok otthon . Viszont a kormanyvalto mindegyiken volt es az nagyon szerethetö, ket kez a kormanyon es azt csinalsz amit akarsz, nem kell elengedni, valtas meg padlon allva is azonnal megtörtenik....nekem nagyon tetszik
(#48624) F_Gergely ezt nem ertem mire irod. Pont ugyan ugy tudod kezelni, mint a manualis valtot. Ha atteszed manualba, oda kapcsolsz ahova akarsz.
(#48629) F_Gergely jah, olyat nyilvan nem tudsz....ketszer rahuzol es ott vagy 2 böl 4ben teny ha nem tudsz anelkül elni, hogy 2 böl 4 be valts, akkor felejsd el az automatat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #48657 üzenetére
Igen ezt en is hallottam mar, hogy ramaty allapotu motorba, ami nem volt karbantartva, abban problemat okozhat, amit felold. Ehhez nem tudok okosat hozzaszolni
En ugy inditottam, amikor megvettem a kocsit, hogy elsö olajcserekor egy motormoso adalek (olajba kellett tölteni, közvetlenül csere elött es jaratni alapjaraton egy 10-15 percet). Aztan csere mindenfele szürökkel együtt. Utanna öntöttem hozza elöször ezeket a dizel adalekokat.
Azota mar csak azt hasznalom neha, amit linkeltem. Nekem bevalt ez igy abszolut.
Mondjuk a törtenethez tartozik, hogy ez Nemet kocsi is volt, nemet üzemanyaggal es sok palyaval, 5 evesen, szoval valoszinüleg nem is volt total mocsok a rendszer.
(#48643) AMD Power az astranak ennel jobban nem jöhetett volna a vw botrany biztos, hogy profitalnak belöle....bar csendben jegyzem meg, hogy nekem a hasznaltautos kepek alapjan csalodas az astra. Biztosan jo es jobb, mint a J volt, de en ebben az arban, nem ezt vennem....
-
Declare
őstag
válasz haddent #48671 üzenetére
Nektek sem jo am semmi Ha 1.4 turbo es 150 lo az szar, mert tul van huzva, szetesik, nem birja....ha 100 lo, akkor szar, mert gyenge, miert nem több.
Szerintem egyszerüen itt a Corsaban fogyasztasra van hangolva a motor. Kis kasztni, kis tömeg a 100 loval is böven jo, ugyis varosi auto, nem palyara van szanva. Szvsz.
Azert dragabb az astra 1.0 turbo, mert kevesebbet eszik, vadi uj konstrukcio, talan az eddig felmerült hibakat is mind orvosoltak. A ford 1.0 mocija is igen jo es az regebbi konstrukcio. Ujonan biztos nem az 1.4 szivot vennem....ok hasznaltan 7-8 evesen mar jo kerdes milyen allapotban lesz, plane egy nem törödöm tulaj utan.
(#48678) Skizz tsi motorokra nem jellemzö a kettösömegü gond, mig a dizelekre a nagy nyomatek miatt igen, szoval az nem para. Turbo az meg pont akkora riziko mint a dizelnel. Legroszabb esetben 2-300 ezer huf, de azert ezzel uj kora utan jo sokaig nem kell kalkulalni. Hasznaltan meg az ember tegyen hozza ennyit gondolatban az arhoz, csereltesse ki, aztan megint nem lesz vele gond.
Nezd meg az en peldam....turbo, meg dizel, meg kettöstömegü, meg egr, injektor, magasnyomasu, dpf, eltömödik....para....mire költöttem 200k hufot most? Valto csapagy cserere, mert a GM fos alkatreszeket epitett bele..... nem kicsit vagyok durcas azert emiatt
-
Declare
őstag
válasz haddent #48683 üzenetére
Nem rossz pedig az 1.0 kis 3 hengeres varosban. Haverom focusaban szepen dolgozik. Nyomatekos, dinamikus. Szerintem sokkal jobban hasznalhato, mint egy szivo 1.4, amin csak vanszorog a fordulatszam mutato, ha nem 4000 et pörög....akkor viszont eszik is. Ha szep lassan kiküszöbölik a kis turbos hibakat es nem durvulnak tovabb (mondjuk 0.5 ös 100 lovas duplaturbos iranyba ) jo lehet ez....kiderül majd
Nem igazan függ össze ez a nyomatekkal szerintem. Ez a valto csapagyakrol szolt. Egyreszt tul szoros a gyari beallitasa, masreszt rossz volt az anyagminöseg. Egyszerüen a surlodastol tönkrementek.....megneztem amikor szet volt szedve, egyreszt olyan szoros volt, hogy kezzel alig lehetett forgatni a szerkezetet (javult is a fogyim ), masreszt a csapagyak felszine össze volt karcolodva (mintha dörzspapirral megsmirgliztek volna öket). Ezert lehetett hallani a surrogo hangot.....
-
Declare
őstag
jo nyilvan, minden tönkre megy elöbb utobb es mindennek vege van elöbb utobb...
A kettöstömegü a motor rezgeseit csillapitja, ami egy benzinmotornal elhanyagolhatoak. Ha valaki nagyon balfek mod kezeli ki lehet nyirni nyilvan, de a kis benzinesek kettöstömegüi, a többi dologhoz kepest örökeletüek.
A turbo es a koszolodas viszont valoban gond lehet azoknal is, ha valaki csak varosban tötymörög es/vagy nem tudja, hogy kell banni egy turbos motorral.
-
Declare
őstag
válasz betyar1974 #48771 üzenetére
Mennyi km-el, hany evesen es miert kell motort cserelned? Csak kivancsisagbol
-
Declare
őstag
válasz betyar1974 #48804 üzenetére
sajnalom. En is hajlok arra, amit mondanak a többiek. Ha amugy egy jo allapotu motor, akkor lehet jobb megcsinaltatni, mint beszerezni valami bizonytalan elöeletü hasznalt/törött valamit. Vagy akar eladni alkatresznek es venni masikat sem elvetendö ötlet...
(#48805) beg 60k km azert az jo sürü. Nekem 90k nal kell. Nem törvenyszerü, amugy szerintem, hogy 80 k nal elszakadt meg akkor sem, ha 60k a csereperiodusa...kerdes inkabb, mennyire volt idös szivas akarhogy is....tanulopenzkent kell ra tekinteni es többet nem elkövetni ezt a hibat
-
Declare
őstag
válasz haddent #48829 üzenetére
El van az elvileg tolva, csak nem elegge Ha megfigyeled, amikor huzod a sprickolot, zug a szivattyu vagy 1 masodpercet es csak utanna kezd törölni, csak a baj, hogy a viz annyi idö alatt nem er el az ablakig. Következö huzasnal mar jön egyböl a le.
Addigra nem lesz még K opc szerintem
de különben is, inkabb egy insignia dizel...esküvö utan mar leszallo agba kerül az ember...fizetheti a csaladi nyaralasokat, a gyerek nyari tabort, meg az apu ezt vedd megeket(no offense ... vicc...de megse... ) -
Declare
őstag
válasz Borokafa #48853 üzenetére
Mert egyebkent, most öszinten, ki nezegette a co2 kibocsatasi adatokat, amikor autot vett? Valakinek/kiknek az erdekeben allt ez az egesz botrany kirobbantasa, de attol meg maganemberkent igazabol a co2 adaton kivül, kb minden parameterre odafigyel az ember . Flotta vasarlas teren mar komolyabb bajban lesz a vw.....
Meg hat ugye a negativ reklam is reklam. Keves ember van aki ne hallott/olvasott mostanaban a vw röl. Beballag a kereskedesbe, mert jol nez ki, ugyan olyan kenyelmes es szep lesz az az auto, mint a botrany elött, beleül, megtetszik neki, megveszi....az amcsik jobbara szerintem ugysem a diselt veszik.
Mindenesetre tenyleg erdekes cikk
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Calogero #48885 üzenetére
Pedig nagyon nem ugyan az
juj...2 oldalt tudnek irni sajat es a szoros csaladban a tapasztalatokrol es ezek nem mendemondak, megtörtent, atelt esetek.
Nekem a markaszerviz/kereskedes = lehuzas + atveres + dilettantizmus. Nyilvan vannak kivetelek es jo tapasztalatok...nekünk csak es kizarolag rossz tapasztalat volt es a csaladban is mindenkinek (egy kivetelt tudok, egy volvo szervizt/szalont).
Ellenben a szakszerviz, ahova hordjuk az autoinkat es joban vagyunk mindenkivel, a nyakamat tennem ra, hogy nem szamlaznak duplan semmit, kicserelik, amit a szamlara irnak es azt az olajat öntik bele, amit kerek. Mindezt lelkiismeretesen
-
Declare
őstag
válasz Calogero #48890 üzenetére
Hat akkor azert ezzel nem billentettel a merleg masik oldalara nem mintha meg lehetne velem ezt tenni, egy ket pozitiv elmenybeszamolo hallatan.
Opelhez nem tartozik egyik eset sem amit irtam, illetve nem is topiktema, ezert nem reszletezem.
Nekem markaszerviz, max addig amig kell a gari pecset, es csak ugy ha bemehetek a szervizbe....egyik oldalrol sajnos ilyenek miatt egyelöre nem kell törnöm a fejemet , masik oldalrol szerencsere megvan a szakszerviz otthon, akiknel nem kell az auto mellett allnom
De amugy is ez az uj auto kerdes is erdekes....baromi jo, hogy elsö tulaj, meg uj szag, meg nem masnak a levetett holmija....de az a mennyisegü penz, amit amortizalodik 1-2 ev alatt egy uj auto az döbbenet. En szerintem barmit is vennek most, az ilyen 2-3 eves lenne. Ok, sok idö es energia az utannajaras, olvasas, atnezetes, szükseges dolgok csereje....es nem lesz uj szag sem de en most ugy erzem, nekem nem er meg annyit az uj szag
egy jol felszerelt uj disel astra 8-9 millio.... hat na, azert ott veszek egy felsöbb kategorias 15-18 millios 2-3 eves autot (minden szükseges atvizsgalassal, cserevel), amin kevesebbet bukom az evek alatt, mint az uj astran
-
Declare
őstag
válasz haddent #48892 üzenetére
"Azért azt vedd figyelembe, hogy azért nem buksz már annyit egy használton amit eredetileg volt 15-20 és te vettem 8-10 -ért, mert már az előző tulaj bukta a felét. Onnantól nyilván szépen esik az ára, de nem olyan drasztikusan. Míg nyilván az Astra is a felére fog bukni majd szépen egyből.. Értem én mit mondassz, és azt hiszem egyet is értek, de ettől még egyáltalán nem fair összehasonlítás."
ezt abszolut nem ertem Pont ezt irtam. Ha akarok most venni, mondjuk egy jol felszerelt dizel astrat, az közel 9 millio körül van. 6-7 millioert meg mar lehet venni egy 2-3 eves ugyancsak jol felszerelt dizel bmwt mondjuk, amin kicserelsz mindent amit kell es ugyan ott vagy arban....de erösebb, magasabb kategoriaju autorol beszelünk, es az amortizacio joreszet elszenvedte (mert ujonan került mondjuk 12-14 millioba). Szoval 2 ev mulva a 2 eves astradon valoszinüleg nagyobbat buksz, mint az addigra 5 eves bmw n....persze itt jön be a "na de mi van ha az 5 eves bmw, 200+k km el ezt meg azt lerugja magarol es cserelheted...". Meg akkor sem biztos, hogy anyagilag rosszabbul jartal....es ugye mi van ha nem lesz baja a bmw nek megsem
na de nem offolom tovabb az opel topicot....csak azert ez egy örök allando dilemma szerintem en most epp azon az oldalon vagyok, hogy sok energiaval, utannajarassal minimalizalhato egy 1-3 eves hasznaltauton a kockazat es az uj auto vasarlasakor az ember az idöt, kenyelmet es az uj szagot fizeti meg..... van akinek ez megeri, van akinek nem
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #48925 üzenetére
Mindent fizetsz, csak 2x áron
Ha hiba van, az meg attol függ milyen jellegü. Ha valami aprosag, akkor azt viszonylag könnyü attolni rajtuk, hogy ingyen megcsinaljak (nekünk egy klima kabelköteg összefogatot felejtettek ki gyarilag es emiatt bizonyos fordulatnal valami rezonancia hang jött. Mint kiderült az a kabelköteg volt. Elvittük, nezegettek, probalgattak, megtalaltak, potoltak. Ellenben ismerösünk 1.6 os boraja anno motorhibaval jött ki....honapokig hetente vitte szervizbe, ahol napokat allt, majd kb 1 eves huzavona es komplikacio utan kiizzadta a motorcseret...nem volt könnyü menet)
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #48927 üzenetére
Ez nem garancia kerdese, hanem normal üzemszerü karbantartas. Termeszetesen ez egy szolgaltatas, amit ki kell fizetned. A csapda helyzet, ha markaszervizbe viszed, minimum 2x aron fogjak megcsinalni, mint egy szakszervizben, de a garancia miatt, nyilvan nincs ertelme par 10 ezret sporolni
Ha hiba van, akkor azt elvileg javitjak persze...de a mosogepnel sem fog ugy müködni, hogy beszolsz telon, hogy nem jo, aztan holnapra mar küldik is az ujat. Nyilvan mindenki a sajat allaspontjat vedi
(#48929) F_Gergely kötelezö olajcsere meg egy ferrarinal sem kerül 600 ezerbe azert mindent nem kell elhinni. Nyilvan ha valami komolyabb motor vezerles csere + olajak + automata +stb akkor persze ott hagyhatta a 600k -t....de akkor nem is egy 316i röl beszelünk
-
Declare
őstag
válasz Mikuland #48932 üzenetére
Hat vagy valoban hosszu tavra veszi az ember....de akkor 8-10 evig nem szall ki belöle. Rendesen karbantartja, megadneki, mindent amit kell es egy kis szerencsevel nem lesznek nagy varatlan kiadasok, tudja, mikor mire kell szamitani es 8-10 evesen eladja a hasznaltauto piac top arazasaban, mert valoban ott is lesz, elsö kezböl, karbantartott autokent azert mondjuk ilyen relativ keves van, de biztos van
-
Declare
őstag
válasz Borokafa #48934 üzenetére
Azert ez ritka eset, de nagyon racionalis
(#48937) Calogero az is az nagyon jo aron ment el 7 evesen
(#48956) haddent Akinek nem futja X5 -re az ne akarjon bmw terepjárót
Azert ez eleg hülye szöveg mar bocs...egyreszt ezeknek semmi köze a terepjarashoz....suv, azaz emelt hasmagassag, telen 4 kerek, amivel könnyen elmesz sielni+könyebb felparkolni a jardaszegelyre+kenyelmesebb beszallni.
Masreszt egy jol felszerelt x1 vagy x3 kerülhet sokkal többe egy kevesbe felszerelt, alapmotoros x5 nel
harmadreszt nekem se kellene x5...hivalkodo, nagy, statusz auto. Ha suvot akarnek, elöbb vennek x1 et vagy x3 at, mint x5 öt.
sorry, de ez azert megütötte a szemem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #48964 üzenetére
Nem tudok hozzaszolni.....miutan megvettem a dizeles automat, mutattak ezt a cikket+ismeröseim is akinek dizel van es picit is hozzaertöbben hasznalja, ezt mondta+itt a forumon is szinte mindenki, szoval en erre figyelek es igy is hasznalom.
Hogy egy regi konstrukcioba, mas befecskendezesi rendszer mellett, kettöstömegü, egr, dpf, minden nelkül, mi igaz vagy mi sem azt nem tudom.
Nekem 4000 fordulaton adja le a max teljesitmenyt, 2000 alatt csak akkor hasznalom, ha egyenes vagy lejtös az ut es minimalis gazadassal megyek. Ha gyorsitok vagy emelkedö van, 2000 alatt erezni is, hogy remegösen morog a motort. Elözesnel meg minimum 2500-3000 ig visszavaltok, pont a teljesitmeny miatt.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #48967 üzenetére
Azert mondom, nem ertek ennel jobban hozza Viszont az en kocsim is 8 eves es maga a motor...jo eg tudja, 15 eves konstrukcio biztos van. Szoval jo indulattal sem lehet tul modernnek nevezni
Viszont van aki igy vezeti az ujabb dizeleket is es borzaszto hallani es erezni, ahogy az egesz auto morog, remeg es razkodik.... aztan utanna meg ugye halnak meg sorra a kettöstömegük, dpf ek, egrek......es ugye jön, hogy sz@rfosdizelpenztemetö....
tudnia kell az embernek, hogy a sajat autojanak mi a jo
(#48968) gban sima szivo benzinnel tök mind1 mit csinalsz szvsz hidegen ne pörgesd üveghangon, de ennyi kb. Semmi nincs benne, aminek barmi mas arthatna, de a turbosoknal, plane turbodizeleknel, azert van egy ket kenyes dolog sajna
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kickass #48971 üzenetére
En is igy gondolom.
Mondjuk abban nem vagyok biztos, hogy a turbot nem szabalyozza semmi, csak a motorbol kiaramlo gaz? Szoval nincs e valami ami visszafogja pl, hogy 4000 nel ne pörögjön annyira? Illetve alapjaraton is forog pl?
A masik a fordulat. Azert biztos a turbo is szivesebben forog egyenletesen 2000 es fordulaton soksok üzemorat, mint 4000 es fordulaton
Szoval ezzel total egyetertek, amiket irtal....de ez csak laikus agyalas a reszemröl
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #48973 üzenetére
Ezt mire irod? Senkinel, nem fed semmi, semmit
(#48974) Petyyyyy jah van egy ezer eves lista, ami reg nem aktualis es nem tölti be a kepeket
Pl, a vw topicban tök jol meg van csinalva. Van egy összefoglalo, milyen motork, mit jelentenek (amik itt is minden x havonta felmerül...melyik lancos nem lancos, mikor erdemes, mit cserelni, odafigyelni stb....meg van lista is kinek milyen autoja van.) Ennek igy van ertelme, masnak nem sok...szvsz
en pl az szivesen megcsinalom, hogy 1-2 mondatban leirom, amit tudok a H astra 1.7 dizelröl....mire erdemes figyelni hasznaltkent, mit mikor erdemes cserelni, stb...az ugy hasznos lenne, ha mindenki megtenne es nem is jönne elö vetesforgokent a szokasos temak, hogy milyen olajat, mikor kell vezerlest...., mikor kell valtani, mikor nem.....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #48981 üzenetére
Szvsz ez tulbonyolitas
Az egesz akkor fog müködni, ha valaki ilyen topicgazda lesz. Szoval elöször ezt kell valakinek bevallalni. Ha nincs ra ember, lephetjük is a programot.
Utanna meg lehet nyitni a topicösszefoglalot es meg lehet szepen közösen szerkesztgetni
vw topic uuuuuuuuuu micsoda eretnekseg....ezt belinkelni az opel topicba
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Astra H GTC
Fekete metál
2008
1.7 CDTI (Z17DTJ, 110 PS - 260Nm)
204.000 km[link] valamiert a kep linkelve nekem üres ablakot dob...
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz trassher #49225 üzenetére
Alapbol nekem sem tetszik, neztem en is....viszont most a fenykepen az "en automon" nagyon jol nez ki.....szvsz
Lehet egy felni ronda is, diszkos is önmagaban vagy valamilyen auton, de lehet egy masikon viszont baromi jol nez ki. Mondjuk a masik az a meret....Andor246 gtc jen is van ez vagy 17-18 zoll....nekem meg akkora nem kellene, csak 16 es abban lehet maris mashogy festene
(#49228) trassher figyi, azert a 2000 es alapjarathoz nem spuri kellene, hanem egy szervizes
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #49235 üzenetére
Nekem a 16 os felni volt közel 100k + a 4db gumi kb 110=~210k . Ugyan ez 17" ban: felni 150-160k, gumi 200-210k=~360k es akkor ugye a nagyobb gumival ez a motor jobban szenved, többet fogyaszt es gyorsabban kopik (marmint a gumi ).
Egeszen gyorsan döntöttem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bubi92 #49290 üzenetére
En is megertem, milyen az ha az ember haragszik a kocsira , de amiket itt leirtal, nem a vilagvege dolgok es nem feltetlenül a kocsi hibaja.
-az ha egy 15 eves autoban kieg valamilyen vilagitas, nem abszurd
-ha eltörsz csere közben valamit, nem a kocsi hibaja...
-trehany szerelö, nem a kocsi hibaja
-olajfolyas, fekek, futomü, szilentek, ezek a hibak, mind meg kellettek hogy legyenek vasarlaskor, ezert fontos szakival atnezetni a hasznalt kocsikat es akkor ezeknek a javitasat be lehet kalkulalni/alkudni.Nem okoskodas akar ez lenni, inkabb csak velemeny szvsz tanulopenzkent kell felfogni es ha mas különösebb ok nincs az eladasra, csak a "harag", akkor szerintem is inkabb az lehet a kifizetödöbb, ha megcsinalod egy normalis szerelövel, ami nem lesz a legolcsobb, filleres, de utanna lehet egy jo autod. Inkabb, mint most eladasra kipofozod, jo nagyot buksz rajta, majd veszel egy ujabb zsakbamacskat...szvsz
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #49312 üzenetére
Ha meg Ducatot vesz az ember, akkor meg aztan plane mindenre fel van keszülve
Soha nem akartam meg a kocsiban aludni es egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor kellett volna kombi, viszont nincs az a mennyisegü kez, amin meg tudnam szamolni, hanyszor parkoltam vele olyan helyen ahova kombival nem parkoltam volna be .....szoval erteeed a szubjektiv dolgokrol, meg hogy nekem nem tetszenek a kombik (egyedül kb az audi a6), nem is beszelve
nem vagyunk egyformak, nem egyformak az igenyek
-
Declare
őstag
válasz Borokafa #49344 üzenetére
Ez is lehet de en egyelöre elkepzelhetetlennek tartom, hogy olyan kocsiba erezzem jol magam, aminel egy köver gaznal nem tamaszt meg legalabb egy picit az üles, mint a mostaniban....pedig ez is gyenguszka, de a turbonak köszönhetöen van egy tartomany, ahol legalabb huz
viszont a motor......ahh...na az allat.... olyat nem szabad venni....egy 600 as Honda (valami turas jellegü mocival) vittek is, mentem is hat az embertelen....na oda nem kell turbo, az valoban huz es valoban vegig, 4-5ezertöl 11-12 ig ....nem nem nem szabad. Egyik cimbora pedig mondta, hogy na azert ez pedig igen verszegeny....ök 1000 gsxr el nyomtak....tuningolva (mert az 1300 as nehezebb es azt a tuning 1000el siman le lehet nyomni a hungaroringen. Allitolag 300 ig huz ugy, mint ez a 600 as 100 ig).....aztan 80 nal fellökte egy balga suzukis az m0 an, esett egy nagyot, korhaz, baja nem lett, de letette a motort....
-
Declare
őstag
válasz szabonagyur #49491 üzenetére
Ez mit jelent amugy? Marmint, hogy mit jelent az, hogy egy auto "nem jön at"?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #49537 üzenetére
Egy 1.4 el is lehet haladni dinamikusan varosban, ez nem kerdes. Viszont nem mind1, hogy az ember picit odalep es megindul a kocsi, vagy 5000 en kell üvöltenie, hogy haladjon. Azert ez varosban eleg vicces szerintem....mar he nem egy komoly gep csinalja, mert akkor az ember csettint es fütyent egyet persze
Palyara viszont kell az erö a dinamikus haladashoz. Azert ha 80-100 rol kell elindulni, mondjuk a M1 en a Vertes környeken, akkor azert nem rossz ha nem tartja fel az ember az egesz sort, mert ugyan 4000et üvölt a motor, de nem megy....es akkor mondjuk egy Osztrak alpokrol nem beszelek
En nagyon szeretnem ha a következö autom az legalabb megközelitene a 200 loeröt, de akar picit meg is ugorhatja valahol en ott erzem azt a hatart, ami meg nem eszetlenül felesleges....ott van tartalek, van erö, lehet elvezkedni picit
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #49541 üzenetére
Vilagos, de abban pl nincs klima es Te nem mesz sokat, plane nem palyan. Egy 100 loerö környeken teljesen dinamikusan lehet autozni mar szvsz.
Kiveve ha nem zafiraban van az az 1.6 os motor, ami meg is van pakolva es ülnek is benne Multkor egy ilyennel kerülgettük egymast a palyan a cseheknel. Nekem 140 tempomat, neki meg 160-110 kb....emelkedö es lejtö függvenyebenmondjuk a klimat igy is ugy is megerezni, ezekben a kategoriakban eleg durvan. Egy 10-15 loeröt biztos lehuz a teljesitmenyböl .....gondolom decide opc jeben mar nem kell kinyomni a klimat elözeskor
-
Declare
őstag
válasz Jofi81 #49543 üzenetére
Lehet kikapcsol, de azzal mar idöt vesztek, mert biztos nem azonnal, nem ugy reagal az auto, nem ugy megy, mint klima nelkül, engem az zavar, igy nem tudom jol felmerni mi van. Klima kinyom, erö visszajön, tudok kalkulalni, mi fer bele, mi nem
(#49552) molnarpeter +1 ha megvan a nemet neve, ebay, amazon, nemet forumok....lehet hogy kint olcsobb, mint otthon. En a xenon trafot is itt kint vettem, mert jobb aron volt.
Az esp amugy szerintem viszonylag ritka a H astraban, nekem is csak asr van....ami nem is kapcsolhato ki . Meg persze ezek a dolgok nem irjak felül a fizikat ha rossz a gumi, tul nagy a tempo, akkor barmilyen kütyü lehet sajna
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest