Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    Nu, mutatok én is néhány képet a "gépemről", illetve majd megkérem KrenAteszt (hallod köcsög ;] :R - nyugalom, túl jól ismerjük mi egymást ahhoz, hogy ilyeneket üzengessünk :C ), hogy dobja fel a többi autó képe közé.

    Néhány szót elöljáróban: ma lett fóliázva a gép Thomy-nál, illetve ki lett cserélve a szélvédő (gyári) meg a két oldalüveg is (szintén gyári), mert már mind karcos volt.

    Egyébként sima 1.4-es, Koni gátlók és Koni rugók (-35mm elöl-hátul, + minden szilent, nyomtávrúd és tornycsapágy újra cserélve), OZ Racing 15" felni és 195/45 Pirelli gumma. Alul nagyobb áteresztésű Bosal katalizátor, SuperSprint középdob és Remus Racing Wild Label hátsó dob. Elöl ATE PowerDisc féktárcsa és (tegnap jött meg németektől, de még nincs betéve) EBC GreenStuff kerámia-kevlár betétek. Belül még nincs semmi extra, csak az F-Astra GSI ülés.

    Tervben van merevítés (elöl-hátul torony és elöl-alul "hattyúnyak") C14 v C16SE hengerfej (kicsit átdolgozott szelepekkel) és befecskendezés, hátsó tárcsafék, váltókar rövidítés, géptető és lökhárító morcosítás, küszöb, egyéb lakatos munkák, Angel Eyes lámpa, belső kárpitozás, zajszigetelés és a Hi-Fi. Szép lassan megcsinálgatom, ráérünk.

    Tehát a képek:
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]

    Sorry a képek picit homály de nem az én gépemmel készültek és már sötétedett - még ha nem is látszik - és csak tág rekesszel tudtam lőni.

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák