Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz Markizmark #49600 üzenetére

    Szerintem a szonda csatijának lehúzásával sajnos nem leszel beljebb.Ez akkor működne,ha a sárga lámpácska folyamatosan jelezne,több lenne a fogyasztás, és nem lenne meg a 60 ló.Mivel ez most is megvan,nem lesz érezhető különbség a működésben,nem tudsz mihez viszonyítani.Hogy miért?Mert még nem halt be a szenzor,de jelez,hogy kezd elöregedni.(csak feltételezés!)Az is lehet,hogy csak el van koszolódva.(pl: benzinben lévő oktánszám növelő adalék rakódott a szenzorra.Fehér filmréteg,vagy sötét, kormos bevonat túl dús keverék.)
    Én elsőre kivenném a szenzort,ha szükséges,a felületét nem károsító szerrel kitisztítanám,ha egészségesnek látszik,mehet vissza,és jöhet az ECU reset.Az akkumulátor testkábelét le.De ezt Te is tudod. ;)
    "..csak az nem világos hogy mitől aludt ki." dolgozik,érzékel,értékel az ECU. :K
    Házilag megbízhatóan szerintem nem.(oszcilloszkóppal igen)

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák