Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz b. #29353 üzenetére

    :R

    en Oculus CV1el tolom, annak relative alacsony felbontasa van 1.4es SSAA mellett is.

    multiGPU sajnos nem megoldas. anno a 290X CFnel nekem benne volt, hogy ok, VRre akkor meg ugy nezett ki az lesz a megoldas, aztan persze nem sikerult otthoni korulmenyek kozott megoldani a problemakat. Steam VR benchmark alatt a 290X CF az 1080tit is leverte, egyebkent meg kb volt a Serious Sam (meg a tobbi Croteam) amiben ment... bar a Croteam cuccok alatt idlezett a VGA alrendszerem, szoval a gyakorlatban sose volt ertelme. szal probaltam, nem ment, ha menne mar lehet figyelne bent a masodik 5700XT is. legnagyobb baj, hogy pCars2 es Dirt Rally alatt kepernyon megy a multiGPU (gyonyoruen egyebkent), viszont VR alatt konkretan nulla a skalazodas.

    DLSSel az a baj, hogy igazabol par jateknal elesseg miatt SSAA kene, meg az extrem felbontas es a 80-120Hz (frame szinten is) tetejeben. tehat a CV1 es a Vive 2x1080x1200, amit 90Hzn akarsz hajtani, es akkor ez igy a letezo legjobb helyzet, mert ott a Reverb G2 2x2160x2160@90Hzre. meg esetleg arra meg SSAA picit elesiteni a kepen :O :DDD

    egyebkent meg persze hatalmas elmeny, meg VRben az ember megszokja, hogy a "kimaxolok mindent" attitudot el kell felejteni.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák