- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ugye ezt alapvetően el is mondták, hogy a megvilágítást a raszterizációhoz szabták. Csak így gond belerakni valamit, ha közben nem dolgozol rajta, hogy jól is működjön, mert a userek közül mondjuk vagyok én meg te, akik felfogják, hogy nem az RT-vel van a hiba, hanem inkább a játék dizájnjával, míg a döntő többség azt mondja, hogy szar az RT.
(#24767) b. : Nem ez a lényege, mert még évekig, de inkább másfél évtizedig marad a rohadt nagy különbség a real-time és az offline render között. Ezt egyszerűen nem lehet csak ilyen módon eltüntetni. A finom részleteket, amitől igazán jó lesz a render továbbra is csak offline lehet alkalmazni.
Az SSR mégy 4K-ban is 1 ms-on belül megoldható egy közép kategóriás kártyával, míg egy LPV GI simán megvan 1,5 ms-on belül. Ezzel szemben 4K-ban egy RT reflection és RT GI van vagy 8+10 ms egy csúcshardverrel, és a képen látható előnye marginális. Ergo tízszer többet fizetsz erőforrásban nagyítóval kereshető különbségekért. És amikor nézik a felhasználói véleményeket az RT-ről, akkor csodálkoznak, hogy nem jön be a piacnak. Nem véletlen, hogy az NV hirtelen átállt a 100+ fps gaming marketingre.
A licencelhető motorok szintjén meg eleve be van építve egy rakás megoldás. Az SSR és az LPV GI is csak egy-egy checkbox például a Cryengine-ben. Bepipálod őket és működnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GTX 1080 OC AERO
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB