Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Joshi #20882 üzenetére

    Cserében sokkal drágább egy jól működő netkód. :P Plusz az online rész folyamatos üzemeltetési költsége.

    (#20881) Keldor papa: A PhysX eléggé torz módon fejlődött. Amíg az Ageia birtokában volt alapvetően egy olyan újításként gondolták el, ami változtat a játékmeneten is. Amint az NV tulajdonába került, teljesen más lett a koncepció, és mivel az új irányok kifejezetten ártanak a PhysX-nek, így egy ideje a pénzt is kivették a fejlesztése mögül. Szóval meg lehetne ezt ma is csinálni, de alapvetően az NVIDIA-t már nem érdekli, nem támogatják többet, így pedig értelmetlen pénzt rakni bele a fejlesztői oldalról.
    A legnagyobb probléma az, hogy maga a middleware egy zárt kód. A működéséhez szükség van a meghajtóban a modulra, de az NV egyre gyorsabban műti ki a régebbi runtime-okat a driverből, ami után a program többet nem fog működni. Egy fejlesztőnek alapvetően az a legjobb megoldás, hogy ha kiadnak valamit, akkor az működjön 5-10 év múlva is, ne csak addig, amíg az NVIDIA szíveskedik a szükséges runtime-ot szállítani. Itt érdemes a Warframe problémáit figyelembe venni. [link] - ilyen formában ez nem működik, mert eljut oda az NV, hogy a régi runtime-okat már nem támogatja, így az ezekre írt kódok alól kihúzzák a talajt. És igazából a fejlesztő ezzel nem tud mit kezdeni, mert a forráskódot nem adják oda, hogy újra működésre bírják a rendszert, szóval ha az NV azt mondja, hogy viszlát effekt, akkor viszlát van, és nem lehet ellene tenni semmit. Emiatt döglődik igazán a PhysX, mert gyakorlatilag 5-6 éves működést építesz ki, aztán a runtime eltűnik a meghajtóból, és futtathatatlan lesz a kód.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák