- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Logitech Z-5500
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mikrofon topic
- Milyen processzort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
priti
addikt
Érdekes ez a CF is néha. Nálam például két Asus DK 4870 512MB CF-ben gyorsabb volt COD4-ben, mint a 2x1GB-os 4870X2, pedig az 1920x1080-as felbontás nem számít olyan kicsinek szerintem, hogy ne kéne látszania a több VGA RAM-nak. Mondjuk tény, hogy az nagyon kényes volt még a CCC verzióra, amit én nem tudtam figyelmen kívül hagyni, mert nem tudom nélkülözni az underscan<=>overscan opcióját, így eladós volt, de azzal a CCC-vel amivel éppen ment rendesen már akkor elégedett voltam a CF-ben mért teljesítménnyel, ezzel az 5770CF-el meg már tényleg semmi gondom nincs és meglepő módon tényleg sokkal erősebb elég sok játékban, mondhatnám úgy is, hogy a játékok többségében, mint a 4870X2 volt annak ellenére, hogy egy 3DMark06-ban például ugyanaz alap órajeleken az eredmény. Fura. Rengeteget számít Ati-nál a driver. 2 GPU-nál meg aztán pláne. Mondjuk szerintem csak játékspecifikusan veri, verheti meg az 5870-et, kétlem, hogy általánosságban el lehetne mondani, hogy gyorsabb.
Hardverlesen
-
igen, én is azt írtam, hogy a 2x5770 setupja duplaannyi
gyárthatóság jogos, de attól azonos órajelen nem lesz gyorsabb. mondjuk egy 950/1400-as 2GPU-s variáns mókás lenne
branching: OK, ebben a Radeon eddig is jobb volt. közben eszembe jutott még vmi - a parallel kernel execution újdonság a GF100-ban, ez lehet, hogy alacsonyabb felbontásban többet dob a teljesítményen, nem?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
tome.jr
addikt
Mindenki tudja hogy nálad minden ATI kártya faszán megy, sehol semmi probléma. Azért másnál még előfordulhat és nem feltétlenül júzer error miatt.
Nálam is van ez az akadás. És mint írtam nem csak ATI kártyán hanem nv-nél ugyanúgy. De ha visszaolvasol akkor itt is többen jelezték, hogy találkoztak már a jelenséggel. Nem hinném hogy az vezérelne itt bárkit is hogy urban legend-et gyártson. Létező problémáról beszélünk.
-
fsb1000
nagyúr
Nem tudom a választ a kérdéseidre, de a saját szememmel látok anomáliát, és ki is tudom mérni. Nem a mérés okozza a hibát, mert fraps nélkül is érzékelhető vizuálisan.
Van nálam egy GTX85, azzal nincs ilyen gond, illetve sokkal gyengébb a jelenség. és a korábbi GTX-eimmel sem volt több.
Te szerinted a micro-stuttering már nem létezik, illetve már rég megszüntették SLI/CFX-ben.
Én azt is tudtam SLI-ben produkálni vagy valami hasonlót.
És a tesztelők is írnak róla: [link]Az 5870 dadogásáról is sokan írnak, bár a többség hozzám hasonló egyszeri felhasználó:[link]
Lehet hogy te urbanlegendnek tartod ezt a dolgot de a googli több ezer bejegyzése csak nem hazudthat.
Az első 10 találatnak legalább a fele, olyan ahol 5870 tulajok panaszkodnak és megoldást keresnek az általam leírt problémára.Felvállalom, hogy ez hülyék közössége, de kéne valami megoldás.
Fizetnék is érte, mert nagyon jó az 5870
Nekem nincs jobb megoldásom, minthogy lecseréljem egy gyengébb, de nem dadogó kártyára.///
Utolsó kisérletként átállítom a frekijeit, hogy a sávszél és fillrate meg egyebek azonos legyen a GTX285-vel. De ettől sem várok sokat...
Bár a max_fps limitáció jó gyógyír volt, de nehogymár 35fps-el kelljen nyomni mikor menne a duplája is, illetve egy 5770 is képes lenne erre.
[ Szerkesztve ]
-
bitblueduck
senior tag
http://www.pcgameshardware.com/aid,696698/Ati-Radeon-HD-5850/5870-Crossfire-vs-Nvidia-Geforce-GTX-285-SLI-Multi-GPU-Shootout/Reviews/
http://www.google.hu/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=hd+5870+micro+stutteringAn open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
input lagot se csak a videokártya csináhat.
a legszerencsétlenebb program ilyen szempontból az nfs shift volt, aminél billentyűzettel nem is volt baj, de kormányról vagy joyról a parancs kiadása után gondolkodott egyet a program, és csak utánna csinálta.
ez két dolog miatt volt gáz:
1. ha gyorsan kellett korrigálni, akkor már az ember mindenképpen el volt késve.
2. a konzolok kontrollerjei is laggoltak...tehát kb a játék csak billről volt irányítható. javítás persze nem volt.
(illetve a hanggal is lehet probléma, de az inkább zenészeknek baj, ha később szólal csak meg a számítógépes szintetizártoron leütött billentyű egy szintetizátorhoz képest).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
udi
őstag
itthon asszem pixman-n láttam 130k körül már a kártyát.de még az is sok érte sajnos
Rossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
priti
addikt
A tesztekben rendre nem emelik (rendesen) a CPU órajelét, ez az egyik fő bajom velük amikor erősebb VGA-kat hasonlítanak össze, mert a teteje olyan procilimites, hogy öröm nézni. Beteszik a méregdrága négymagost, de a két GPU-s rendszereknek meg a magas órajel kell, nem a még két mag így a tetéjén kijönnek ilyen 2-3FPS-es különbségek. Ezért szerettem a guru3D-t az elején mert ők fasza teszteket csináltak régen, de mára már megveszik őket is, ördögi kör, aki nem népszerű annak a tesztjében nem bízol, aki elég népszerű azt meg már megéri megvenni és jönnek a drivercserélgetéses tesztek, hasból beleírkálás meg a többi...
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
Raymond
félisten
Tegyel fel egy FurMark-ot es futtasd. Egyenletes idokozonkent meg fog akadni a kep. Ugyezt megnezheted az ATITool szoros kockajanal. Vagy a lentebb linkelt google keresesnel van egy rakat video, ott egy a FarCry 2 benchmarkbol, lathatod hogy a Radeon-on akadozik. Egy csomo jateknal ugyanugy. Nem ujkeletu a dolog, mar regota megvan ez. Tegnap peldaul felraktama Race On-t, ott ugyanugy elojon. Pedig egy 4850-nek talan birni kene azzal a jatekkal High beallitasoknal
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Cyberpunk
félisten
Hát én üzenem neki hogy kapja be
Mondjuk ezen nincs miért meglepődni várható volt hogy néhányan lecsapnak a kínálkozó lehetőségre.
Mert ha hiány lesz márpedig valószínű akkor a "vér fan"-okat ez az ár sem fogja elriasztani.
Az persze más kérdés hogy ennyiért lazán kap 5970-et is"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
fsb1000
nagyúr
Leírtam a linken....
Az xxxx. frametimes csv-t kell excelbe betölteni.
B oszlopot számmá konvertálni (pont -> vessző), ebbben vannak a freme idők 0-tól.
C oszlopba pedig a 3. sorba "=B3-B2" ezt végig másolni C-n, ebből lesz a frémek közötti idő. vagyis átlagban az 1/fps.
Majd az egész C oszlopra egy grafikont tenni.
A kiugró csúcsok az akadások hosszát jelzík millisecundumban az X tengelly az idő, a gyakoriság ezen olvasható le.A furmarkos viedo után egy GTA4-et is csináltam
Ebben már alig látni a sadogást, de a 0,25x lassításban azért jóll látszanak az ugrások.
A bal oldali oszlopokat figyeljétek, ne a kocsit, mert az mindig középen van: [link]nkmedve:
A percenkénti 1-2 akadás belefér, az szerintem is a töltés miatt van.
Én úgy tapasztaltam, hogy csak arősebb kártyákkal magas fps-en csináljan ezt a dadogás szer izét.
Van ATI 4670-em is, sőt CFX-ben is, azzal nincs ilyen gond, talán az alacsony fps miatt, talán más nem tudom.
Tavaly év végén volt 5750 és 5770-em is, azokkal sem láttam ilyen gondot (vagy nem vettem észre) viszont gyengék voltak GTA4-hez.[ Szerkesztve ]
-
rumkola
veterán
jaj mert a júzerek hova írnának már? kicserélik garban és ennyi....
a kereskedőnek kicseréli a nagyker, a nagykernek meg a gyártó
leszarjuk a garcseréketX ezer termék közül ha gond van valamivel, majd biztos van valakinek arra energiája meg kapacitása hogy foglalkozzon vele, pláne majd cikkeket írjon belőle...hagyjukmár
azért egy HW kereskedőnek nem az az élete mint itt azoknak akik ezzel kelnek és ezzel fekszenek
voltak zörgő ventik nem egy embernél? - voltak
voltak driver miatt nem induló vagy nem normálisan futó alkalmazások? - voltak
voltak szürkehalálok? - voltak
shuttering létező gond? - létezőTermészetesen nincs olyan HW.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
A sorozatgyártáshoz még annyit, hogy a gyártás előtt megy a mindent bele tesztelés, aztán a beszerzés megrendeli katalógusból a mérnökök által kiválasztott xy alkatrészt és anyagot, jelen esetben pl. a teszteken előzetesen hiba nélkül átment ventilátort. A beszállító közben gyártott egy adagot aminek egy része hibás volt, és ezekből is jutott a már sorozatgyártott kártyákra, de ez nem az ATi hibája, mivel minden kártyát nem tesztelnek ami lejön a gyártósorról (nem is lehetne csak a költségek iszonyatos megnövekedése árán), csak annyit tehetnek, hogy a hibás terméket garanciában cserélik.
Ottoka: ez a dadogásnak elnevezett jelenség egyáltalán nem ATi-függő. Az elmúlt 8-9 hónap során volt HD 4870/4890/5770/5850/5970-em, valamint 8800GT, GTX 260, GTX 275, GTX 280 kártyám és mindegyiken látható volt ez a microstuttering, vagy nevezzétek aminek akarjátok, csak esetleg más-más programokban. Pl. GTX-en ezt csinálta a DAO, ATi-n meg a DoW II.
[ Szerkesztve ]
-
Ottoka
őstag
Abu én nem vagyok elkötelezett híve egyik oldalnak sem, intel core i7 procim van mert az a legerősebb, és 5970 vga-m mert az a legerősebb. Két gtx 280-at cseréltem le, mert kíváncsi voltam rá. És szarul esett hogy ha nem lett volna lém másikra és ha nem lett volna nagy mákom hogy dec.28-án tudtam venni másikat akkor február végére cserélték volna ki, mert a karácsony előtt pár nappal nagy nehezen beszerzett 5970 szar volt. Előtte is volt amd procim, mikor megjelent a x2 3800, mert nagyságrendekkel jobb volt mint az intel akkori procija.
És amíg megtehetem az is lesz, és ősszel amd thuban procit veszek ha jobb lesz mint a gulftown, és radeon 6-os sorozatú vga-t ha jobb lesz mint a fermi átdolgozás vagy mi.
[ Szerkesztve ]
Mezőhegyes
-
tome.jr
addikt
Nekem az a véleményem hogy ezt a mikró akadást nem a VGA okozza, hanem a rendszer valami másik eleme, esetleg driver, oprendszer összeakadás, mivel mindkét gyártótól van kártyám és mindkettőnél előjön. Sőt ami most van nálam 6 db VGA, mindegyik ezt produkálja. Ebből 4 nv és 2 ATI.
A HT ki/bekapcs némileg orvosolta a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
3 éve nálam is volt ilyen mikro akadás, de nálam program okozta. Nvidia volt amúgy, azt hiszem 8800GTX. Az a baj, hogy már nem emlékszem mi kavart be... de kapta az uninstall-t és ment rendesen.
Most nekiállok agyalni, hogy mi lehetett, de nem ígérek semmit. Valahogy a Norton Antivirus rémlik nekem, de inkább nem akarok hülyeséget mondani.De egyébként érdemes kísérletezgetni. Esetleg próbáljátok meg alapra visszatenni a procit, ramokat. Vagy telepítsétek másik HDD-re az OS-t. Ilyenekkel érdemes játszani.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
zippofcy
senior tag
Abban igazad van hogy nincs ilyen játék. Még
De az Unigine Heaven heavy tessalation tesztjéből lehet következtetni.
[link]
De ahogy már írtam feljebb, lehet nem is lesz ilyen játék még 1 évig. (Dirt2 ugyan már van, de abban alig észrevehető a tess. szal felejtős ebből a szempontbólNekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.
-
zippofcy
senior tag
Szvsz teszteknél az a jó ha szintetikus a kód, mert a cél az hogy összehasonlítsák a különböző HardWarek mennyivel képesek lefuttatni.
Ha elkezdik optimalizálni akkor jöhet az egyik tábor azzal hogy a másik tábor HWjára jobban ráoptimalizálták.
De az Unigine szvsz elég jól optimalizált kód. Elég csak összehasonlítani a Vantageval (ez utóbbi természetesen nem az). Beépített vsyncje is van. A lassabb kártyákon is imán megvan 30+ fps, és mellette "szép". (sok polygon, effektek, stb)A Metro 2033 viszont ezzel [link] örökre leírta magát nálam.
Nem csak a magok száma nem számít neki, de a mhz se. Mind1 hogy 2 ghz vagy 4
Ha highest settingsben nem 25-30 fpssel menne, azt mondanám 73 fps-ben maximálták a sebességét.
Így azt mondom Dephiben írta pár gimnazista
(lehet meg kéne köszönnöm nekik, ha hülye lennék most mutogathatnám hogy azonos órajelen a PhenomIIx4 gyorsabb mint a Corei7Köszönjük ukránok, ilyen kódot más nem képes írni
Vagy az a gond hogy az 5870 olyan lassú hogy már egy 2ghzes 2 magos proci is maxon kihajtja?
)
Kár érte mert amúgy a játék hangulatos. De a kódja éppúgy elcseszett mint a Crysisnak.
(tudom, közvélekedés szerint a Crysis nem szar ... de az. Második két magot nem használja, meg kb semmi mást se. Egyetlen HWra optimalizálták (C2D + Radeon).
Ráadásul a highest settingse is olyan lassú hogy amire optimalizálták HW sem bírja el normális sebességgel. Ez a két dolog együtt azt eredményezi hogy a jövőbeli HWkon is mindig sokkal lassabb lesz mint egy normális kódú játék. Magyarul a kódja szarul skákázódik. Vagyis a kiadásakor piacon levő HWk sem bírták normális sebességgel futtatni max beállításokon, és a rossz skálázódása miatt a jövőbeli HWk se fogják tudni, vagy csak már akkor mikor a jobban megírt játékok sokkal szebbek ÉS gyorsabbak lesznek.)Amúgy én nem hiszek ebben a "megvesszük a kódert kilóra hogy a mi HWnkra optimalizálja a kódot" dologban.
Szvsz megírja egy adott HWra, mondjuk a saját konfigjára (pl. Far Cry 2 erősen előnyben részesíti az Intelt -már persze ahol nem GPU limites- valszeg az SSE4-re támaszkodik) aztán vagy tudása, vagy ideje nincs rá hogy másra is optimalizálja.
Nem hinném hogy a fél éves játékmegjelenés-csúszások korában lenne arra idő meg kapacitás hogy a fenti kóder beleássa magát a 3Dnow!-ba, csak mert az AMD fizetne neki ...
Amit meg 5-10 kóder ír az olyan is ... mint pl. a Metro 2033. (csak feltételezés hogy azért lett ennyire lassú meg rossz skálázódású)Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.
-
zippofcy
senior tag
A skálázódást én HWra értettem. Egy normálisan megírt kód gyorsabb gépen gyorsabban fut mint lassabb gépen.
Ha a CPU sebessége nem számítana 3Ds megjelenítésnél akkor nem létezne az a fogalom hogy CPU limit. Nem utolsó sorban még mindig PentiumIIeseken tolnánk, az AGPs 5870-esekkel.
Márpedig ebben a játékban nem számít. Vagy direkt csinálták ilyenre (hogy minden gépen lassú legyen) vagy 90%-ban shader (aminél nem számít a CPU) és csak 10%-ban rendering vagy a kódja borzalmas. Szvsz az utóbbi kettő egyszerre. (sok shader + rossz kód)(gyk: nem úgy értem hogy 5870-ből van AGPs, hanem úgy hogy akkor lenne, mert lett volna értelme megcsinálni, mert nem kéne erős proci mellé ...)
Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.
-
-
rocket
nagyúr
"Azzal a 36 fejlesztővel, akinek még van licensze PhysX-re már nem lehet tenni semmit. De nem is érdekes, hiszen a jelenlegi helyzet tökéletes. Jobb nem is lehetne. Csak az AMD kínál 150 dollár felett nagy mennyiségben elérhető hardvert. Innen csak azt kell megvárni, míg a zárt rendszerek bástyája összeomlik, ahogy eddig történt a történelemben."
Nem biztos haggyak, hogy osszedoljon, osszedoles elott megnyithatjak (portoljak OpenCL-re), ami megha nem is lesz annyira elonyos az NV-nek mint zart rendszerkent, az NV-hez kotheto PhysX mint brand megmarad, szoval igazabol win-win szituacio a PhysX az NV szamara.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
"Ezek a játékok nem szándékos butítás eredményei. Egyszerűen a régebbi motorok így működtek. A PCF-et csak a HD 2000-es Radeon vezette be, valahogy deaktiválni kellett a nem támogató kártyákon."
Ez a dolog ott dol meg, hogy a NFS: MW megjelenesekor nem volt meg olyan GPU-ja az AMD-nek ami tamogatta a PCF-et, a Rx5xx-ra epulo kartyakon meg kockas volt az arnyek, ebbol meg az derul ki, hogy nem azert tettek bele a vendor ID checket, hogy ezzel a PCF-et nem tamogato kartyakat deaktivaljak.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
tzsolesz
nagyúr
Kaptatok már Fermit?
Vagy annyit még nem gyártottak le, hogy minden nagyobb tesztelő oldal kapjon belőle?
szerk: Abu85: De gyors voltál. Közben utána írtam még egy mondatot. Nah nagyjából erre gondoltam.
utolsó szerk: Best Buy 1000-et kap belőle?
Uff.
Jah, és OFF-ba rakom most már.
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
A PhysX mint brand az NV-hez van kotve jelenleg es lesz meg jo ideig, tehat igy terjedt el, ha nyitott lesz nem lesz konnyu az AMD-nek valtoztatnia azon, hogy az atlag user az NV-hez fogja kotni a PhysX-et.
"A HD 2900 2007 májusában jelent meg, a Most Wanted meg azt hiszem 2005 novemberében. Az AMD-nek másfél év múlva lett PCF-et kezelő kártyája. Ergo könnyű volt a Vendor ID check, mert csak a GeForce 6-7 támogatta."
Te arrol beszeltel, hogy azert raktak bele a vendor ID checket, hogy deaktivaljak az akkori Radeonok altal nem tamogatott funkciot, erre irtam ugye, hogy ez nem igaz mert kockasak voltak az arnyekok a NFS: MW-ben, magyarul mukodni probalt a PCF es nem arra volt a vendor ID check, hogy az akkori nem tamogatott kartyakon deaktivaljak, viszont mint a kepen lathatod, a PCF-et tamogato ATi kartyaknal van vendor ID check, hogy ne mukodjon a PCF.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rumkola
veterán
Az elmúlt X de lehet hogy XX éveben az embereknél a 3D egyenlő volt a Geforce névvel.
Az nv rohadtul felépítette a brandet. Igenis a physx is kegyetlenül bele lett sulykolva az emberekbe és ezt is azonosítani fogják a Gef-el, még ha nyílttá válik akkor is. Abban is biztos vagyok, hogy sokkal többen tudják mi az a physx mint a DX11. A TWIMTBP pedig nagyon nagy erejű reklámfogás volt és totál meg vagyok győződve róla, hogy százszorosan megérte az nv-nek. Szerintem nagyon is igaza van Rocketnek, ugyanezt kellett volna csinálnia az ATI-nak, nem magyarázkodni meg újjal mutogatni a másikra hogy milyen szemét. Ilyen a világ sajnos, piacgazdaság van, a haszon számít.
Az amd 4xxx-5xxx széria sikere rettenet kevés egy ilyen vár lerombolására. Az, hogy akik a netet bújják éjjel-nappal, ill. naprakészen követik a dolgokat és természetesen ebből az okból kifolyólag most amd vga-t vesznek /nem vitás hogy most jobb vétel/ szerintem egyáltalán nem befolyásolja akkora mértékben a piacot, ahogy ezt ti előadjátok a 2-3 éve. Mellesleg ez a réteg (mármint a tájékozott) valami tízezrelékben mérhető százalék szerintem (világviszonylatban, usa stb. ugyebár).
Rég nem néztem üzleti jelentéseket, de meglepődnék ha itt pár %-os (10-et már nem is hiszem) változásnál jobban billent volna a mérleg nyelve az utóbbi 3 évben amd felé...
na most jól kiokoskodtam magam[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
Sokan tudjak mi az a PhysX mert a csapbol is folyik.
A fizikai megvalositas egy ideje mar eloterbe kerult, es ott meg az AMD oldalan meg mindig a papir sarkanyok az ellenfelek.
Nem lenne eros brand a PhysX akkor nem lenne tema napi szinten, es nem csak itt az, hanem kulfoldi forumokon is az"Hát azért voltak kockásak, mert nem volt PCF, ami leszűrte volna őket. Működni meg még csak próba erejéig sem tudott volna, mert nem támogatja a kártya. Szépen kaptál volna egy hibaüzit.
Persze, hogy nem működik a HD 2000-en, ha az effekt aktiválását a Vendor ID-vel oldották meg."Erterm mar mit irtal, en ertettem felre
Tehat benne van a vendor id check ami letilja a PCF-et, es azota se vettek ki belole.
(mondjuk meg igyse all ossze a kep teljesen, mert a Burnout Paradise mikor kijott mar regota tamogattak az AMD GPU-i a PCF-et, es meglehetett volna oldalni VGA ID checkkel, hogy melyik AMD VGA-nal mukodjon, es melyiknel ne a PCF)[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Raymond
félisten
"A week ago today, I returned from a family vacation to the Grand Canyon and came home to a package containing several GF100-based video cards—and a bundle of work. Since then, I've been working 12-14-hour days, testing and preparing my review of the new GeForces, but I just couldn't pull everything together in time for the product launch last night. "
Ez volt mult szombaton.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen notebookot vegyek?
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- BestBuy topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kedvenc zene a mai napra
- Hardcore café
- További aktív témák...