Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
p87
senior tag
Abu!
Azt már régóta meg akartam kérdezni, hogy tud-e trükközni Nv vagy az AMD a driverekkel olyan szinten, hogy a játékokban kikapcsolnak pl. egy v. több effektet vagy mást amit nem igazán tehetnének meg a felhasználó tudta nélkül és így sebességet nyernek.
Ezzel lehet trükközni és úgy, hogy nem igazán lehet észrevenni a különbséget.
[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
Vagy nem.
Mint pl amikor a csapatunkkal BF3-ban hordókat rugdostunk az üres szerveren, egyszercsak az egyikük megkérdezte, hogy mi a francot csinálunk, mert ő 7970-el semmit se látott a hordókból...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
TTomax
nagyúr
Speciel én nem láttam a hordót a 7970el amit az nVs klántársak rugdostak....a történet igaz!
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Locutus
veterán
Ja, pont olyan lehetetlen, mint a micro stutter / frame latency volt... hagyjuk már.
Teljesen mindegy, hogy a driver, a hardver, vagy a játék miatt volt, akkor is különbség volt AMD és NV-n futtatás között. Pont.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
p87
senior tag
Na jó, de ez is olyan lenne mint a driverrel trükközés, ha kiderül akkor bukó van.
Ilyen nagymértékű belenyúlás szerintem nem kockáztatna senki, se AMD, se NV, se EA, se DICE.Az oké, hogy sebességre és optimalizáltságra játszanak és a játékokba beleraknak olyan effekteket ami jobban megfekteti a konkurenciát vagy hangoztatják, hogy a miénk ezt támogatja a másik gyártóé meg nem.
De, hogy arra játszanának, hogy másiknál grafikai hibák legyen nem hiszem.[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
Nekem volt GTX660 új driverrel ugye vannak ezek a textura hibák, de a sebesség is nagyon jó lett. Most AMD 7870XT, 13.4es driver , ez a driver ahol a legjobb sebességet mértem a BF3ba. Viszont van egy map ahol ugyan olyan hibák jönnek elő a texturába mint az NVnél. De csak 1 pályán vettem észre.
Én szerintem a nagy driverversenybe, ahol mind2 fél előhozott +10-15 %-ot már sok a VGA-knak.
-
FireKeeper
nagyúr
a Titan Ultra Ultimator-Dominator-Vibrator-Terminator ÜBER-Hardcore OverClock PWNED YOLO Edition elnevezés lenne a legjobb szerintem
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Jelenleg kb. 5000$ egy 28nm-es 300mm-es wafer a TSMC-nél.
Erre ráfér kb. 90-100db GK110-es GPU.
Az persze jó kérdés, hogy ebből mennyi használható, de szerintem egy Titánt jelenleg simán kihoznak jóval 500$ alatt és mivel az NV megveszi a teljes wafert, lesz egy jó adag olyan nem túl jól sikerült GPU-ja ami még 780-nak sem alkalmas viszont tovább butítva pénzé tehető, mondjuk egy GTX 770 Ti személyében.
Tehát az NV-nek az az érdeke, hogy minél több GPU-t el tudjanak adni egy waferből, annál olcsóbb lesz a wafer GPU-kra vetített ára. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Meg is van:
Thomas Petersen: By the way I want you to know one thing, since we're working on quality rather than raw frame rate that's probably one of the major reasons that we're out talking to people at all. Because the thing that I want to make sure doesn't happen is we go off and make our quality experience fantastic, and people don't get to really understand it, then effectively we're kind of falling behind on the space race for raw frame rate and that's another major reason why we're talking.
Egyszerűen rámennek az experience-re, mert a konzolok miatt a Mantle-lel kiegészített GCN képességeivel csak szélmalomharcot vívnának. Ráadásul az NV nem tervezheti szabadon a hardverét, mert annak telefonokban is helyt kell állnia. Ezért lett visszafogva a Fermihez képest a Kepler.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Nagyon túlértékeled a Mantle, az meg hogy egyből temeted is az NV-t:
A játékok nagyon nagy többségét nem a rajzolási parancsok limitálják, így nem is lesz nagy gyorsulás.
A játékosok hány százalékának van GCN-es VGA?
Lehet most pár hét csak átrakni a kódot Mantle, mert a konzol hardver nagyon hasonló a PC-hez, de mi lesz akkor, ha majd az AMD továbblép a GCN-en, és a következő generációs AMD GPU már is fog annyira hasonlítani a GCN-re, meg az egész PC hardver sem fog hasonlítani a mostani konzolokra.Mielőtt az NV nekiállna a rajongókat AMR-ra szoktatni, előtte fel kellene futtatni a SteamOS-t...
Pcpernek semmi gondja nem volt az FCAT-al a 13.8-as Catalystal mellett, meg miért lenne hiszen csak egy overlay...
Az NV-nek és az FCAT-nek hála, sokéves lemaradással, de az AMD is bevezeti CF esetén Frame Pacing -et és ez lesz a default, így a CF Radeon tulajoknak sokkal jobb felhasználó élményben lesz részük mint korábban. -
Ja én még nem láttam élőben, és nekem úgy tűnik, te is csak marketing anyagot láttál.
Persze támogathatók az új generációs hardverek, csak ha ki akarod használni az új generációs hardverek előnyeit, akkor nem lesz elég csak átdobni a régi generációs konzolról a cuccot.
Hány játék megy Windows RT-n?
Nézted a Steam Machine prototipusokat?
CF rendszerek sokkal jobban teljesítenek FCAT alatt a 13.8-as Catalystel mint a 13.4-essel, ha több lenne az eldobott frame, nem így lenne.
-
-
Nem számomra nem derült ki, és szerintem a NV sem ért veled egyet.
Ja, hogy reported by AMD
Ők voltak azok is nem, akik szerint a frame pacing egy rossz eljárás, mégis beépítik a driverükbe és alapból aktiválva is lesz?Nyilván a pokolba kívánják az FCAT-et...
[ Szerkesztve ]
-
Persze mert az Intelnek az lenne az érdeke, hogy ne lehessen dVGA-t tenni a procijaival szerelt gépekbe miközben, saját maguk képtelenek alternatívát kínálni. Ezzel csak az AMD malmára hajtanák a vizet, és értelmetlenné tennének egy egész platformot (s2011). Szóval amíg az AMD procikhoz lehet tenni dVGA-t és az Intelnek ezzel nem lesz versenyképes saját megoldása, addig nem fogják korlátozni azt, hogy más pakolja oda helyettük. Ja, és 2016 után is ugyan úgy fognak vonatkozni a versenytörvények az Intelre mint most.
Természetesen nem ugyan azt, hanem egy saját fejlesztésűt, ami nagyon hasonlóan működik mint az NV megoldása. Az alacsonyabb késleltetés egy marketing bullshit (volt), amit nem támasztottak alá mérésekkel (mert nem tudtak), ugyan úgy ahogy bullshit az is, hogy az AMD megoldásának alacsonyabb lenne a késleltetése, amikor valójában csak kiforratlanabb.
Ha a Fraps működik, akkor az FCAT is, hiszen mindkettő egy overlay ezt egy driver nem befolyásolja, ha igen az régen rossz.így végül nem érdekli őket, hogy az FCAT mit jelez.
Igen az AMD-t nem érdekelte az FCAT meg a felhasználói élmény sem a CF konfigjai esetében, nyomták a Fraps nem jól mér szöveget, aztán amikor jó pár neves weboldal is leközölte az FCAT-es méréseit és ott voltak a nem kimagyarázható számok, akkor kénytelenek voltak megcsinálni ugyan azt amit az NV megcsinált már sok évvel ezelőtt és a végén az AMD CF tulajok jól jártak.[ Szerkesztve ]
-
Ja, hogy csak a mobil gépek... Akkor nem lesz Intel alapú játékos laptop?
FTC-t továbbra is érdekelni fogja az Intel, amíg monopólium közeli helyzetben van.Kikapcsolható lesz a frame pacing az AMD-nél (még béta), NV-nél meg nem, a többi csak bullshit.
Mit szólsz a 780 alá érkező új GK110-es VGA-hoz?
[ Szerkesztve ]
-
Ezt néz a pcper tesztelte az R9-290X CF-et FCAT-tel a legújabb 13.11 V5 Catalysttal és: before the release of the R9 290X today, there was no AMD CrossFire solution that would work correctly as we see here. There are no dropped frames, no runt frames, etc. to be found in our first result!
[ Szerkesztve ]
-
Crytek
veterán
Igen ám ez mind szép és jó lehet ,de szerintem fejlesztői szemmel inkább húz mindenki az amdhez a mantle miatt, mint hogy az arm miatti portolással szüttyögjenek. De ez csak KŐKEMÉNYEN szerintem ,mert én nem értek hozzá ,hogy egy ilyen port mennyi időbe fáj és nehéz-e stb.
Ezt majd az idő eldönti ,de ha nem lesznek partnerek akkor az nvidia nem kicsit mehet a levesbe ,mert akkor kb a semmiből kéne felépíteni egy új rendszert és ez mérhetetlen hátrány lenne nekik.
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
Sosem értettem ezeket a fizikai engine-eket,mert videókban egy adott helyszínen ahol adott textúrán mutatják be a hatását,mindenki megjegyzi ez igen ez jó.
De a játékokban mit látunk ebből --> Nagy nullát. Hihetetlen 2014-lesz lassan és ott tartunk hogy a játékokban kb 0 fizika van de fullosan 0.
Értem én hogy nem kevés idő de könyörgök legalább 1 db olyan játék készüljön már amiben, ha felrobbantok egy hordót vagy bármi robbanósat egy fa ajtó/doboz vagy bármi mellett akkor történjen már valami fizikai reakció.
PL most is AC4-ben voltam egy barlangban egy fa ajtó mögött volt egy felvehető tárgy ,de az ajtó (deszkázott) nem nyílt. Pont volt tőle nem messze egy puskaporos hordó. Már kezdtem örülni na most berobbantom HÁT NEM nem történt semmi.Ez a véres valóság sajnos.
A játékipar kezd nagyon a mobil iparra hajazni ott is már jönnek a 8 magos szarok de aksi meg nem fejlödik szart se bírnak.PC/konzol meg kb csak grafika javítás fizikát leszarja mindenki.Next PC Upgrade: 2022
-
SZVSZ sokkal több benne a logika NV számára, mint az x86-os CPU-t kiválni egy saját ARM-ossal, aztán kiszolgáltatottan várni a játékfejlesztőkre.
Nincs semmilyen leírás, utalások voltak csak.
Pl. SLI esetén az ARM proci cégezhetné a feladatmegosztást a dGPU-k között és a képkockák megfelelő időzítését, amit most az x86-os CPU-n futó driver végez.
Elég bonyolult manapság egy VGA driver, és ha nem vesz el erőforrást az x86-os CPU-tól, akkor lehet még bonyolultabb is.[ Szerkesztve ]
-
dGPU-k vezérlését a VGA driver végzi, aminek csak egy részének kell x86-os CPU-n futnia a kommunikáció végett, az összes beépített funkció futhat az ARM procin. Nem kell semmilyen SDK, mert a fejlesztőknek nem kell írnia semmit az ARM procira, az ARM procin futó programkódokat az NV írja és a driverbe kerülnek be. Ettől függetlenül persze lehet lesz hozzá SDK is.
A driver ma azért bonyolult, mert a kiadott feladatokat megpróbálják átlapolni igen speciális rutinokkal. Ezeken egy processzormag a GPU-ban nem segít. Ide modernebb API kell.
Vagy egy CPU a dGPU-ba, és akkor nem kell feltétlenül a modernebb API.[ Szerkesztve ]
-
CUDA, PhysX sokat profitálhat belőle, és persze minden ami ezeket használja, vmint beépíthetnek olyan funkciókat a driverbe amiket eddig a túlzott CPU terhelés miatt nem tettek meg.
Ugyan az a funkciója mint az AMD APU-jának csak fordítva.
Nem a procihoz integrálnak egy GPU-t, hanem a GPU-hoz integrálnak egy procit.[ Szerkesztve ]
-
-
Crytek
veterán
"Android fellendítése, hogy erre is érkezzenek az AAA-s alkotások"
Hát igen mondjuk ez már pár éve esedékes lenne,mert nem is értem a mobil ágat.
Fejlődik meg minden ,de hova amikor nincs kihasználva.Facebookhoz nem kell 8 mag meg 2gb ram1 kezemen meg tudom számolni hány értelmes game van ami még talán ki is néz valahogy.
És igen egy mobiltól szépet várok ,ha már orrba szájba egyre csak fejlődik.
Bár szegény droid is olyan mint a pc a warez miatt IOS élvez tetemesebb előny így nem csoda hogy csak oda jönnek a jobbfajta pc-ről portolt cuccok.Next PC Upgrade: 2022
-
-
Locutus
veterán
És mikor? 3-5-10 év múlva?
Ugyanez volt a mantra már a 7970 megjelenése előtt, hogy a GCN mindent ver, és akié nem ilyen az majd hogy ráfarag. Aztán mi lett a brutál világmegváltásból... a nagy semmi. Ahogy a "nextgen" konzolokból se tudnak a mai napig se egy 1080p60-at kisajtolni...Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Locutus
veterán
Én értem hogy te fejlesztői szemszögből közelítesz meg mindent, de a user és a piac jelenlegi állapota szerint ez még mindig csak mellébeszélés, meg üres jóslatok... 1 év múlva meg amikor TALÁN már lesz értelme user szempontból is, akkor az nvidia is felugrik egy huszáros mozdulattal a lóra, és egy suhintással értelmetlenné teszi hosszú évek AMD's PR bullshitjét...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Crytek
veterán
De úgy értem hogy ha lesz egy game ami dx12-es (de nem használ ki minden csódaeljárást ,mondhatni a dx12 "legalja" lesz) akkor a mostani VGA-n és a majdani "full" dx12-es VGA-n lesz-e oltári különbség futásban? (Tételezzük fel hogy az adott VGA-k ugyanazon a szinten vannak csak egyik idei pl 970-es a másik "full" dx12-es)
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
veterán
Akkor várunk ez első dx12-es cuccokig ,mert amit az nv-ről írsz az több mint elszomorító
Bár lehet ráveszem magam és lesz egy 970 max dx12-nél kukázom ,minden az nvidián mulik.
Azt most borítékolom hogy azt a GameWorks dolgot nem igen fogja senki használni ..Next PC Upgrade: 2022
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192bit videokártya - 9 hónap garancia (használt)
- Gigabyte RTX 3080Ti Aorus Master 12GB - LCD KIJELZŐS!
- SAPPHIRE RX 580 8GB GDDR5 NITRO+ Eladó! 28.000.-
- RTX3070 Gaming OC/ garancia/ ingyen foxpost
- Palit GeForce RTX 3090 GameRock 24GB GDDR6X - 2024.05.21-től 1 év garanciával - Frissen padozva