Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #22428 üzenetére

    És ezért tudja a Vulkan alatt a kísérleti raytracing kiterjesztést gyorsítani a Pascal...

    Egy csomó eleme van a raytracing futószalagnak, amelyek alapvetően gyorsíthatók a mai hardvereken is. Ezért ajánlja azt a Microsoft, hogy legyen egy natív meghajtó, ami kiváltja a fallback layert, mert utóbbi minden lépcsőt a compute shadereken futtat. Az, hogy a Pascal ide került az NV-nél egy tisztán üzleti döntés volt. Technikailag kaphatna ugyanúgy natív támogatást, ahogy Vulkan alatt.

    Alapvetően a gyártók szabad döntése az, hogy a fallback layerre hagyatkoznak-e vagy írnak natív támogatást. Az NV a Volta és a Turingra ír implementációt, míg a többi megy a fallbackre. Egyébként az AMD sem nagyon pörgeti azt, hogy minden GCN-re natív legyen az implementáció, noha nem tagadják, hogy lehetne, de anyagilag nem kifizetődő öt generációnyi architektúrát lefedni. Ezért lehet, hogy csak az utolsó három generáció lesz natívan kezelve az első kettő pedig megy a fallbackre. Ez is egy üzleti döntés lesz leginkább.

    (#22429) b. : Meg a Vega 56 is gyorsabb eléggé, de ha nem akarod látni, akkor ne lásd. Ettől még ott van. Az is látszik, hogy ahogy emeled a felbontást, ahogy szűnik meg a CPU-limit, jön fel a GeForce. Ezt az NVIDIA bármikor meg tudja játszani, és rögtön sokkal jobb vétel lesz a Turing, mint amilyen ma.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák