Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VTom

    veterán

    válasz L4mie #28810 üzenetére

    Írsz nekik egy e-mailt a problémával, amiben megemlíted a felhasználónevedet az EVGA oldalán. Ott látni fogják, hogy a kárytára él a garancia, és küldenek egy RMA számot pdf-ben, amit csak ki kell nyomtatni, és ráragasztani a csomagra.
    A kártyát feladod, és más dolgod nincs.Ha beér hozzájuk, néhány munkanapon belül elbírálják, és ha indokolnak látják a garanciát, akkor küldik a cserekártyát.
    Nálam pont egy hét alatt zajlott le ez, mivel beleesett egy hétvége, szerdán adtam fel, szerdán érkezett meg a cserekártya.
    A cserekártyát automatikusan beregisztrálják a nevere, és az eredeti kártya garanciális feltételei vonatkoznak rá.

    Van advanced RMA opció is, kauciót kell fizetni nekik, és előre küldik a cserekártyát. A pénzt akkor kapod vissza, amikor beérkezik a hibás kártya. Én ezzel nem éltem, mert ennyire nem volt sürgős.

    Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

Új hozzászólás Aktív témák