Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz .LnB #8157 üzenetére

    Q3-ban valoban hatranyban lenne a VR-os, mert ott pottybe lo minden, azt nem tudod lekovetni, plusz ott tenyleg van olyan mozgas, amit nem igazan tudsz VR-ban rendesen megoldani. UT-ban mar kiegyensulyozottabb lenne, ott az extra mozgasi szabadsag es taktikai elony tudna valamelyest ellenezni az eger magasabb precizitasat. Bat UT-ban meg CS-ben van headshot, amihez meg tenyleg kell az eger pontbalovos precizitasa, szoval az hatrany lenne.

    Fingom nincs a kompetitiv jatekhoz: LOL. Q3-ban konstans 90 felett volt a railgunom. jobb napokon ilyen 96-98-as szamokat hoztam megbizhatoan, meccseken keresztul. Meg picsa masnaposan is 80 felett tudtam tartani. 1v1-ben kurva szoros meccseket jatszottam yeowan-al (aki amugy Q3 magyar bajnok volt), parszor el is vertem, pedig sokszor a baratnoje segitett neki szamolni (es voltak rola vitak, hogy ez amugy csalas vagy nem :D). 3v3 clan arenaban is taroltunk rendesen. Promoddal meg anelkul is. Klan tarsam vilagrekordokat is tartott par trukkpalyan. Ne vicceljunk mar.

    Pontba lovos fps kicsit jobban belegondolva: gyerekek, farpointban a palya masik vegebe 20 ora jatek utan pontba losz derekbol. Igen, picit lassabban, mint egerrel kompetitiv szinten, es nem garantaltan headshot lesz, de amugy siman.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák