- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz
#50433536 #23050 üzenetére
Elsősorban arra keresném a megoldást, miért nyirja ki az akksimat. Ott hagyott már egyszer az út szélén, bebikázás után hazajöttem vele, akksi töltőre, 1 hónapig jó. Most megint nem indult a ház elől, de konkrétan 0 delejt tudott produkálni, még a vészvillogóm se kattogott.
Másodsorban a hideginditás utáni lefulladás nyomait kutatnám. Rögtön inditás után szépen jár, semmi ingadozás. De a következő piros lámpánál már tartanom kell a gázon a kezem ha nem akarok lefulladni, de 1-2 kilométer után már nyugodtan elengedhetem a piros lámpánál, szépen tartja az alapjáratot.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H