- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18361 üzenetére
Ez csak egy illusztrációs kép volt, nem így lett összerakva. Ezen pl. még
a bovdent se lazítottam meg (ezen 14-es kulcs kell). Lazítva vmivel jobb
lett azért, de nem állt nullába a fékkulcs (kösz sityupityu!) rángatva sem. -
veterán
válasz -Mosquito- #18363 üzenetére
Biztos jó száraz és dzsuvás is lehet már, azért nem megy vissza rendesen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18363 üzenetére
Gyakoroltam a műveletet a donor blokkon. Igaz, ezen bovden se volt,
de úgy be volt rohadva, hogy kézzel lehetetlen volt megmozdítani.Adtam neki WD40-et, majd fogóval sikerült megmozdítani. Még egy kis
WD40, aztán már egész jól forgott (még mindig fogóval), ki lehetett ütni
a helyéből. Átpucoltam, kapott zsírt, vissza, és jobb mint új korában!
Értelme? Kb. nulla, mert az a blokk már nem megy sehova... de mégis
volt egy kis értelme, így tuti élesben is menni fog. HA újra szétszedem!Bejátszottam a fészerbe a gépet, és szereltem fel fűtést is, így, holnap,
még ha havazik is, meg akár -10 fok is van, akkor is össze tudom rakni.
Csak kéne egy csere gázbovden. Eleve beteg volt, szakadt gumiharang:
biztos bement egy csomó víz és a -10-ben befagyott, aztán hiába a sok
jégoldó, meg az "erősködés", inkább elszakadt a francba, ahogy kell.huszi.gyb: ha esetleg találsz otthon gázbovdent, lőhetnél mellé (hátsó)
fékbovdent is, mert az is hasonlóan beteg, félek, hogy az is befagyhat...[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz -Mosquito- #18373 üzenetére
+1, ajánlom őket, anno én is csináltattam velük kuplungbowdent (Reno udvaros műhely). Az elszakadt "minta" alapján szépen megcsinálták, és nem volt túl drága, azthiszem 2 napra vállalták anno.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #18502 üzenetére
Nem tudom, az előírás szerint radiális gumi kell hátulra az sh-ra mint a többi nagyobb robogóra. Majd megpróbálom összehasonlítani a City grippel. Bár már annyira nem emlékszem arra, hogy milyen volt újkorában. Annyit tudok mondani, hogy apámnak volt egy ugyanilyen a sh-ja, vagyis eggyel korábbi, olyan mint amilyen kcsának van és neki a metzeler gumi nagyon bejött, az enyémen lévő City Grip pedig nem annyira.
Árban ezek a radiálisak mind drágák, nem csak a diablo.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18509 üzenetére
Nade, ha soha nem csúszik meg vele, mert gyenge gépen ül, és nem szokott
kanyarvadászkodni sem lendületből, joggal mondhatja: az is egy tapasztalat...Szerk: persze helyén kell kezelni, mint minden ilyet. Van benne szubjektivitás.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18512 üzenetére
Hát csak annyit, hogy helyén kezeled. Neki jó. Te meg nem veszel olyat.
Itt is igaz a mondás, hogy nem tudjuk együtt nem csinálni. Más csinálhatja. -
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #18512 üzenetére
Nem ismerem ezt a twistet, de régebben is szidtátok már. Én azért már 10ezer km-rel ezelőtt is csúszkáltam egy-egy gyors kanyarban, kigyorsítás közben enyhe döntés mellett, körfogalmakban gyorsan fordulva ezzel a citygrippel is. Esőben természetesen gyengébb, de mondom, az említett német tesztben a citygrip alacsonyabb pontot kapott a diablonál és a metzelernél is minden pontban. A tesztet egy haidenau nyerte, mert az télen sokkal jobban teljesített, ezután jött a feel free.
A citygrip 22 ezer km-t bírt, 2015 óta, elégedett voltam vele mindent figyelembe véve, meglátjuk a következőt.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #18526 üzenetére
Kopik, marha hangos, és újonnan is ütött kicsit.
Egy pozitívum van, ami viszont a legfontosabb kellene legyen: egész jól tapad. De nekem ezt az előnyt kicsit elrontja a sok hátránya. -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #18528 üzenetére
Kolbász. Hátul meg hurka. De pontosan mit is jelent a kérdésed?
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #18531 üzenetére
Nem. 110/70-16 és 130/70-16
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #18535 üzenetére
Ezzel a gumival vettem, akkor tény hogy már három éves volt, de láthatóan új. A kopás megvolt, ahogy írtam is, de a rücsissége végig nagyon érezhető volt, nem vagyok hozzászokva, az elején nagyon zavart. Az meg hogy üt már csak a hab a tortán.
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Mosquito- #18547 üzenetére
Köszi megnézzük (Fater nagyon vigyáz rá mióta nála van, ~5 éve a Wilker tette össze 2-3 motorból, ütött kopott volt de a blokkja szépen járt.).
@DigitXT: Ugye milyen felháborító? Főleg mikor odatolom faternak, hogy a #szarkoreai-ra eddig egyszer kellet költeni az elmúlt ~25k km alatt most, a fejtömítést. A Honda meg hol benzinszint jeladó, hol generátor (mindkettő idén), hol hűtés.
@kcsa: Megmérjük ha megjött a tömítés... de tuti melegszik, a venti is felkapcsol itt az a baj nem hűl vissza gyakorlatilag.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18547 üzenetére
Degecen születtél?
Földim...
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18550 üzenetére
Nekem is a Wilker hozta be a vasat olaszból. Mi baj lehetne?
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Mosquito- #18550 üzenetére
Nem csíped őket?
Nem volt zsákba macska, a szerelő srácok megmondták, hogy "épített" a motor, de korrekt menjen vele egy kört és érzi. Az elődöt (Kymco GrandDink 125) kifocizta alóla a mackósajt mellet egy kis Ticos p*csa. Roncsár + biztosító + ráfizzel hozta el. Mivel a GrandDink !!!elvileg!!! GTK-ra tört (Váz, villanyak, villa) legalábbis nekünk és a biztosítónak a Wilker ezt mondta.
Plussz poén: Még a kis 125-ös Quannonom volt, mentünk fékbetétért (Fótiak vagyunk szóval közel van, ilyenekhez tökéletes.) és ott volt kiállítva eladóként a motorja, a GrandDink. Megismertük, a tükrök végén kis gumi "ütközök" a hasidom egy helyen két popszegeccsel összehúzva, a kormányon az általa fabrikált MP3 / Rádiós magno, a motor ezüst színére fújva SŐT még a megerősített dobozkonzol is rajta volt. Szóval nem véletlen egyezés volt...
[...] Digit, a végén még egy így is ronda összképet még rondábbra festetek bennem a Wilkerről.
[...] a Foresight vétele óta eltelt 5 év és ~40 ezer km, kopp kopp eddig semmi komolyabb gondjuk nem volt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18708 üzenetére
Nekem sem volt bajom vele, de - kép alapján - nem egyenletesen kopott...
Azóta Malossi kuplung és harang van a gépben, de megvan a régi is.Szerk: egyébként azért nem vettem Dr. Pulley kuplungot, mert nem tetszik,
hogy csak három pofás, míg nekem a gyári 5. Viszont azt olvastam, hogy a
kevesebb néha több... De nem tudom, hogy kinek higgyek a témában.
Tudom, vegyem meg, próbáljam ki, aztán ha nem tetszik, adjam el.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18710 üzenetére
Egyelőre Cygnusba vettem egy Malossi kontrasztot, meg Dr. Pulley görgőket.
Utóbbira várni kell + ma vissza kellett adnom huszinak, de jön még olajcsere.
Olyan hülye kialakítása van, hogy hajtás szereléshez le kell engedni az olajat. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18833 üzenetére
Eddig csak 8000 km van benne, és két éve használom. Bírnia kell még.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18863 üzenetére
Nem tudtam fejből, ezért elő kellett túrnom a szervizmanuálból, nos 12000 km.
Ránézni meg 8000 után kell, szóval, azt hiszem, a ránézést kipipálhatjuk.
Hajtás/kuplung sűrűbben volt takarítva, mivel minden szétszedésnél csináltam,
és ahogy írod, szeretek vele bütykölgetni, tehát sok kombinációt próbáltam.31278 km: Dr. Pulley, 16 gr (csíkos varióba)
39159 km: Malossi Multivar + Pulley (16 gr)
39275 km: Malossi 15 gr, új szíj, új kuplung
39301 km: régi kuplung vissza (nyehehe)
39397 km: régi szíj vissza, az új szíj magas (de eddig 120 km belement, na!)
39813 km: Dr. Pulley újra (a Multivarba, hm)
41242 km: új kuplung, Malossi kontrasztrugóval, véglehajtás szimering csere
42106 km: új szíj beépítve, hézagolás nem vált be (rászorult a dekli a varióra)
42285 km: Malossi 15 gr vissza, Pulley felborult (nincs kis fokozat, szar rajt)
42580 km: régi külső tárcsa vissza (lepörgött a varióanya, ledaráltam az újat)
43016 km: Dr. Pulley, 14 gr (a Multivarba...)
43037 km: Dr. Pulley, 14 + 16 gr keverve, Suzuki (darált) külső tárcsa vissza
43539 km: Dr. Pulley, 16 gr, Polini kontrasztrugó (a keverés "nem tökéletes")
43588 km: gyári 17.8 gr görgő, mert a Pulley felborult (megint)
44007 km: Malossi kuplung/kuplungharang/kontrasztrugó, 15 gr: full Malossi
44183 km: J.Costa JC634FS (hatalmas csalódás a.k.a pappervarió)
45451 km: Polini kontrasztrugó a J.Costa mellé
47034 km: új gyári varió, viszont 14 gr Dr. Pulley görgőkkel + gyári kontraszt
47251 km: Dr. Pulley 16 gr, Polini kontrasztrugó (jóval "határozottabb" rajtok)
48092 km: Dr. Pulley 16 gr, Malossi kontrasztrugó
48865 km: piros kisrugó a Maxi Fly kuplungba és Polini kontrasztrugó ismét
49992 km: J.Costa be, szíj fordítás (Polini marad / piros kisrugók maradnak)Azt csak utóbb néztem, hogy lemaradtam a kerek 50000-ről, így ez a mai fotó:
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #18892 üzenetére
Hisz legutóbb nekem aszontad migránsokat csempeszel, nem érsz te ra motorokat hurcibalni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #18895 üzenetére
Ne Kupeckodj itten!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18892 üzenetére
Ugyan kérem, már a márkaszerviz előtt parkolok, mi baj lehetne...
(Viszont jobb szeretném otthon szétkapni, ha lehet, mint az utcán...)Két dolog lehet hibás. Vagy az AC szarakodik, vagy a mágnesszelep.
Ha előbbi, akkor a gyári (membrános) AC felpattintása hazahoz.
Ha az utóbbi, akkor le kell szívni a tankot, és (ideiglenesen) kikerülni.
Hosszú távon azért nem kockáztatnék, hogy csap nélkül rá a tankra.Mindezektől teljesen független, hogy egy rugó hiányzik a karbiból.
Szerk: ja és sem az elektromos AC sem a mágnesszelep nem gyári,
tehát nincs jelentősége, hogy nem érnek rá most nekem szerelni.Szerk2: mondjuk, ha bekerült a körbe a gyári AC, akkor "kukázható" a
csap, hiszen a membrános AC vákuum nélkül lezár, de hosszú távon
meg nem akarok membrános AC-t használni, mert vannak hátrányai.
(Hidraulikus sokk a benzin körben, tűszelepnek se jó/mérésének se.)Szerk3: karbiban a tolattyú elég randán nézett ki. Potom 107€ egy új.
Ehhez képest elég jó árnak hangzik a 58K a komplett karbira.
De most kapaszkodjatok meg, oem-parts listázza a tolattyút 91K-ért!
Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek: egyáltalán az 58K ár még él?
Malagutiék ugyanis nem találták meg cikkszám alapján... Maxi-szaxi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18900 üzenetére
Ha időben ellopják, már lenne egy T-Maxom.
nyogo: nekem a membrán külön kapható, kb. 80€...
Ha eltekintünk az oem-parts túlárazásától, csak az
eurós ár is közel 200€ erre a két alkatrészre: röhej! -
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #18910 üzenetére
Kinti műszaki vizsga papírom van, csak nem érvényes... Ugye a cím ezt mondja: Május 20-tól már csak érvényes külföldi műszakival rendelkező autót lehet honosítani
Nekem papírom van, de csak 2018 januárig volt érvényes... Akkor a cím csak kattintásgenerátor, és valójában elég, ha megvan a papír+28k?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #18912 üzenetére
Ohh, értem. Köszönöm. Akkor sietek vele, jövő héten beregisztráljuk
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #19187 üzenetére
Azért kegyetlen kihasználtság a 10 év alatt 4000 km. Oké, nem túrázik,
meg nem is ingázik, de legalább a pizzát sem szereti, és fagyizóba se jár. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #19195 üzenetére
Nekem a jó 40K-ból lett 0 km egy hiba után, de én azt helyretekertem.
Persze ez se valós 28K-val jött olaszból, csak legalább az megvan, amit
én raktam bele... a többi mese habbal: vicc a piac ebből a szempontból! -
yodamastah
őstag
válasz -Mosquito- #19195 üzenetére
"Volt olyan robogós ismi aki az első vizsgára (4 év) a ~28eKm-es gépe 8eKm-es lett.."
Hamisítottak szervízkönívet is hozzá? De persze ha valaki annyit megy hogy még a kötelezö szervízek között is tud tekergetni azzal nincs mit csinálni.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #19200 üzenetére
Le, mint állat. 3-4 hónap, mélykisülés... Ez egy 1 éves, 20K-s AGM akku: fos.
Mondjuk éppenséggel indítana, ha lenne benya, de a kapacitása nagyon kuka. -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #19210 üzenetére
De látod, ezt szereti.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #19335 üzenetére
Testvir. Hijjal engem is, mee koll senkienk a csoda Hondam.
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #19365 üzenetére
Azzal en is nemreg szembesultem, hogy az SH 300-nak mar kb ugyanolyan "dupla ricnis" bohom nagy szija van mint a 400-as Burginak, az nem csoda hogy annyit elmegy a hagyomanyos sima szijakhoz kepest.
A 650-eset meg mar nem is szijnak neveznem, hanem lanctalpnak, de az mar azert sirvafakados mikor cserelni kell egy atlagos variator szijhoz kepest. Annyiert birjon is ki 60-70k km-t.
Egyebkent Malossi gorgo meg a kevlar szij az tenyleg olyan. Ha lehet, akkor csak valami Gates/Dayco/Mitsuboshi szijat keresek, gorgobol meg akkor megy Malossi, ha eppen nincs csak valami RMS vagy egyeb gagyi raktaron.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz -Mosquito- #19365 üzenetére
Jó, de ezek papíradatok, attól még kopik.
Malossi kevlár szíj biztos, hogy nem fog nyúlni, egy párat már próbáltam. Azt meg nem tudom hogy honnan szeded, hogy eszi a varátort. Valamilyen szinten persze, hogy eszi, csak úgy mint a többi szíj. De a malossi pont, hogy a jobb tapadás miatt egy lágyabb típust képvisel, biztos hogy nem eszi jobban a variátort a többi szíjnál. A malossi görgők viszont meg nem 5-8, hanem akár 2-3 ezer kilométer után kockásra tudnak kopni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz -Mosquito- #19371 üzenetére
Nem kérdezek én senkit és hagyhatjuk is ezt a szíj dolgot, mert csak egy meddő vita...
"Görgőt ha figyelmesen olvasod, akkor írtam melyik típusra értettem."
Miért, én melyikre írtam? A malossira írtam, hogy az még jóval hamarább is tud lapolódni mint amit írtál, valóban nagyon puha anyagból van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #20367 üzenetére
Mentek már Babettával is Fekete tengerhez, de személyesen is ismerek olyat, aki Satelis 125-el ment Bulgáriába. De ha őszinte mosollyal mondják hogy jó, és nincs erre jobb jármű, engem akkor sem fog meggyőzni.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #20374 üzenetére
Ilyen dragan meri a BMW a kymco szijat?
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20377 üzenetére
Hát, aki majmot vesz, vegyen hozzá banánt is...
-
bajnokpityu
félisten
válasz -Mosquito- #20385 üzenetére
Nekem is necces a kawa olaj cseréje 25ért, tekintve, h fél óra, és kb 1l
eladó Kawasaki j300 robogó
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20472 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20474 üzenetére
Persze: [link] Ígértem folytatást, szóval nem tűnt rossznak, de annyira jónak sem.
Amúgy a mai 24 km-es kört kifejezetten élveztem, száraz aszfalt + nem túl hideg.
Tudtam egyet gyorsulni is, és elégedett vagyok a rajttal, és a 200 méterrel. Habár
nem értem, hogy akkor a 0-100 hogyan lehet ennyivel rosszabb a régi 8.6-nál?
A miértet tudom, mert nem forog úgy ki a motor, mint régen: a mérést nem értem.Hazaérve megálltam ~1 méterre a faltól, és megnéztem, hogy a szemrevételezés
mellett szól-e a fényerősség mérés, mennyi a maximum: kb. 5000 lux volt a LED.
A xenon picit erősebb, kb. 8000 lux. Igen ám, de kiderült, hogy ez sem tökéletes:
úgy jöttem rá, hogy visszaraktam a LED helyett a xenont, és nem csak a szemre
lett SOKKAL erősebb, hanem kb. 15000 lux volt mérhető. Látványosan jobb volt a
jobb oldalinál: önmagában 12000 lux... Aztán néztem, hogy ezek az "izzók" sem
egyformák (kici kínai se mindig találja el), s ha picit csálé, máris kimászhat a hot
spot a levágás fölé (akár nagyon), amivel aztán nem lehet majd normálisan látni...Összefoglalva: ez a kínai occó LED alapvetően korrekt, de xenon helyett kevés...
Ráadásul az egyik ventije defektes, mert csak lassan forog, így az túlmelegedhet.
Vannak ám kidolgozásbeli hiányosságai, pl. nem használja a H1 illesztő bütykeit,
tehát csak az tartja egyenesen, hogy olyan bazi vastag, hogy épp csak befér, ezt
viszont annyira kicentizték, hogy nekem kizárólag "reszelgetés" után fért csak be.
És ezt szó szerint kell érteni. Tizedmillimétereket kellett rajta stuccolni, de kellett.Ködlámpába, vagy halogén szettet leváltani lehet jó: én most maradok a xenonnál.
(Látszik, hogy igyekeztem azt megvenni, amin a legkisebbet hazudják. Az a 30W
valójában 20W, és így se nagyon gyenge: 30W-tal talán meglenne a xenon fénye.)Mindenesetre tény, hogy a jobb oldali projektorommal valami nem kerek. Lásd refi:
Attól most tekintsünk el, hogy a jobb oldalra 6000K HID-et találtam, a bal 4300K...
Lényeg, hogy továbbra is olyan, mintha nem lenne fókuszban. Kisebb fényerő, stb.A levágást meg már korábban megköpködtem, de most nézem, hogy teljesen gáz:
Szóval lassan érik a Fogatlan 3.0, tavasszal úgyis gyári lámpa kell a műszakira. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20478 üzenetére
Ki kéne próbálnom egy sima H1 izzóval ugyanezt, mennyi jön ki a projektorból.
Lencse takarításra láttam egy jópofa megoldást, de amúgy sosem nyúltam hozzá. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20541 üzenetére
Köszi a tippet! Ma lőttem ezeröccá-ért egy hasonlót, remélem holnap beválik.
Szerk: még a nagy Maja szerelésekor hajtogattam egy csipeszt, de necces volt...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20551 üzenetére
Egyes "gyári" gumiszaroknál fényévekkel jobb.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #20551 üzenetére
Nah itt falun nem ösmerik a gumisok
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20558 üzenetére
Persze persze, nekem is azért kellett, mert sokkal egyszerűbb ránézni, fújni.
Gyárilag hátul egy egyenes szelep volt, horror hozzáférhetőséggel a küllők közt.A bizbasz annyiban bevált, hogy működik, de azért nem tökéletes: itt írtam róla.
Mondjuk amilyen sok kilométer belement a felavatása óta? Várj, megszámolom!
52168-nál pattintottam rá, és fújtam túl (a relatív melegben) ~1 tized barral, hogy
majd fagypont körül lesz pont jó. 52369-nél rongyoltam be a fészerbe: 200 km...Szerk: előtúrtam, hogy tényleg 3 éve van meg a szelep, 39813 óta, és pontosan
5K-ba fájt (ergo biztos drágább, mint a kínai). 12000 km annyira nem sok, de az
a 15 db keréknyomás ellenőrzés sem: lusta vagyok, de jól is tartotta a nyomást.
(Ilyen bejegyzések vannak, hogy E:2.10 H:2.15, nem fújtam. Fél év után. Röhej!)Szerk2: mondjuk akkor nem gondolkodtam olyasmiken, hogy egy januárban fújt
kerék simán ereszthetett májusra, viszont a meleg miatt pont jó lett a nyomása.Szerk3: még a Heidenau gumikkal együtt invesztáltam a szelepbe. Azóta voltak
új gumik a vason, de a szelep maradt: a gumi verziót mindig újra cserélték.
Szerintem a 2,5K/db sem volt horror ár érte, bőven megérte. Hasznos fejlesztés.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #20602 üzenetére
Szerintem nem szaroznanak ott a felezessel/negyedelessel, 92.000 -> 9.200
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #20956 üzenetére
Már csak a topicban lerobbant motorok elszállításából bele lehetne tekerni pár1000km-t.
Jó "kis" autó, 2,5 szívóD, egyelőre a váltóval nincs gond -remélem sokáig így is marad-, elektronikus nyűg volt vele, de már megoldódott.
Amúgy tényleg hasznos, bérbe is van adva havonta néhány napra.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20963 üzenetére
Meglehet. Ellenőriztem reggel, az ütvecsavarozó 120 Nm-re biztos meghúzta.
Rádobtam még 20-at, az összesen 140. Szerintem elég lesz. Ha nem, akkor
marad, amit írtok. (Hivatalosan csak 100 Nm-re kellene húzni, az már kevés.)Econ: volt ez már jobb is! De az új főtengely óta nincs meg a rendes fordulat.
Mondjuk nem panaszkodom, mert így is korrekt: lehet, hogy csak be kellene
kopnia az új gyűrűnek, nem tudom.9 bar kompótot mértem csak, nem 10-et.Szerk: ha végre odajutok, hogy áramköröket forrasszak, lesz egy pontosabb
fordulatszámmérőm, és akkor megint jöhetnek a grafikonok csőstül.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20966 üzenetére
Nem, ez még Nagyfülű. A Fogatlan már RS, avagy Restyling.
Két távtartó van a hátsó keréknél, furi is volt az ábrádon az az 1 db.Valószínűleg az lesz amúgy, amit csongi is írt, hogy öregecske az
anya, és az önzáró része már nincs a helyzet magaslatán. De ma
nem lazult le... Olyan dugó volt, hogy csak egyet tudtam gyorsulni.Burt: tudok 0-80-at mérni, semmiből nem áll, két kattintás. Meg
persze egy kis hely kell hozzá, mert dugóban nem gyorsulgatok...
Egyébként ha már megbízhatóság: a héten még nem rohadtam le!
Igaz, majdnem elhagytam a hátsó kereket, de hazagurult: jó az!Szerk: km óra amúgy nem megy továbbra sem, de nem is szoktam
én azt nézni. Már az analógot. Digitálist gyorsan leolvasom, minden
másra meg otta Mastercardaz UTCOMP. De már dolgozok rajta.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!