Hirdetés
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sentinel
aktív tag
válasz -Mosquito- #1454 üzenetére
jaaa. nekem olyan nincs
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1454 üzenetére
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1457 üzenetére
GL-5-ös olajra vélemény?
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1459 üzenetére
Most néztem meg a könyvet,hivatalosan GL-3,de most GL-4 van benne mint már korábban is írtam.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
sentinel
aktív tag
válasz -Mosquito- #1509 üzenetére
Évente? De miért? Miért kell azt évente cserélni?
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1522 üzenetére
Már csak arra lennék kíváncsi, mit csinál a Dr.Pulley egy Multivarban.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #1525 üzenetére
Abban van most benne. Csak a görgő cserével elérte azt, hogy sehol nem megyek el neki. (csak kanyarban )
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1467 üzenetére
A környéken nincs megfelelő szakszerviz.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1567 üzenetére
Én még lemaradtam ott hogy E10 nincs itthon. Ezek után figyelek is
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1588 üzenetére
Ezt átolvasom, bár nem kifejezetten robogós, de talán hasznos lehet.
Amúgy azt se tudom, most hova van állítva, de szerintem az egyik irányban
koppra ki van tekerve, szóval a franc tudja, mennyi állítási lehetőség maradt.
Eeegen, egy kicsit retkes, de hát használati tárgy, nem pucolgatom folyton.MÁS: a piros féklámpaizzzó jópofa. (Picit gyengébb fényerő, pirosabb szín.)
Kemény 130 Ft volt darabja, szóval nem rokkantam bele a "befektetésbe".MÁS2: a tavaly vásárolt tanksapka is elkezdte, hogy a kulcslyukon át enged
ki benyát fékezésnél. Talán nem olyan sokat, mint a gyári, de már látszik.
Mondjuk a fogyi még így is "csak" 5,1L (177 km-re tankoltam 9,04-et), kicsit
vegyesben, meg állatkodva (Andrew), meg utassal (tegnap). De dugók nélkül.
(Messze jobb persze a helyzet, mint mikor a tömítés alatt IS folyt ki a nafta.) -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1603 üzenetére
Holnap kigurulok oda, és rákérdezek. Nem "kell" újat venni, de ha 40-50K-ba fáj
egy felújítás, akkor már elgondolkodnék az állítható, "überbrutál" cuccon is. Bár
nem lenne rá szükségem. A gyári új szintén hasonló árba jönne ki. (Olaszoknál
lehet kapni valami 122 EUR körül darabját, csak ha nem szállítanak ide - ahogy
a kerék sem volt triviális -, akkor hiába.) Az teljesen jogos, hogy a karbantartás
meghálálja magát, hiszen a kosz gányolja a szimeringet, meg minden... Értem.
Csak a napi használatban lévő (munkába járás) motornál nem fogom minden út
után pucolgatni: nem túragép, hogy 1000-2000 km-eket toljak bele 1-2 nap alatt,
ami után már van értelme nagytakarításnak. Oké, az esőben lett így televeretve:
eső után lemoshattam volna picit, való igaz. Mindenesetre, már az elejétől "fos":
az első HSZ-emben a motorról leírtam, hogy ez egy "ladik", nem most lett ilyen.kcsa: annyival lettem "okosabb" a mai nap folyamán, hogy azt le lehet mérni,
hogy mennyi a rugó útja. Felpolcolt motor, mint nyugalmi helyzet VS. a motor
saját súlyának terhelése, majd a neheze a pilótával terhelt motoron mért érték.
Ezekből lehet következtetni arra, hogy ha túlságosan összeül, akkor elfáradt...
(Nálam szinte 100%, hogy ez a helyzet, pláne, ha a legkeményebb beállításra
fel van tekerve, és mégis így leül, meg himbálózik. Szóval a rugó IS szar, meg
a csillapítás is. Amúgy a hangján is hallani, hogy valami nagyon "necc".)Ezzel mindenképp kezdek valamit, mert amúgy nem rossz a motor, és inkább
az a fontos, hogy stabilan menjen, mint hogy picit jobban gyorsuljon (Multivar,
és külső tárcsa együtt, kb. 70K új szíjjal 100K körül), vagy dobhártyaszaggató
hangja legyen (4Road szintén 70K). Igen, rá lehetne locsolni még százezreket.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #1567 üzenetére
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #1618 üzenetére
Ugye milyen érthető? Nem az ár zavar. Nem az E10 hanem a tálalás.
Pont ezért a héten mentem E30-cal. Jövóhéten megnézem beindul-e még az E50-nel. Majd leírom mit tapasztaltam. Előlegben csak annyi, hogy DigitXT nem fogja szeretni, mert aki a gyorsulásra megy (görgő csere ezt bizonyítja, nem megsértődni ) az azonnal észreveszi. Az 50-es seggrakéta osztály az mind karburátoros. Tankolhatják majd az E100-at.
A bezinkút neve nem lényeg. Semmi bajom velük. Az ár jó, de a bevezetés az nagyon gagyi. Te nem fogsz mellényúlni. Nagy, régi nevektől kell venni, és nem tudsz tévedni.
bogyo112
RON95 nem azonos az E95-tel. A helyes kiírás E10. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1642 üzenetére
Szerintem rosszul közelíted meg: addig kell menni a gyári olajjal amíg csak beindul, aztán eldobni
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #1642 üzenetére
Neked; én 1-2 hónapig azért kihúznám vele.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #1682 üzenetére
Jó durvák... Engem múltkor egy 600-as Ninja hagyott állva, a gyerek rövid ujjúban, és tangapapucsban tolta.
De ez nekem miért fájjon? Oké, megszólják a motorosokat. De ha esik, neki lesznek fájdalmai, nekem nem lesz attól több/kevesebb... Szóval ez is egy döntés, ezt neki kellett meghoznia.
Ettől még támogatom, hogy minél komolyabb védőfelszerelésben üljön mindenki motorra.
Aki már látott, sportmotoros kabátban tolom 50-esen.
Túlzás, részben benne van az ez volt occsón, de akkor is...www.dongosofor.hu
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #1682 üzenetére
Robogón a lábbal jelzés nálam elkerülhetetlen. Fékezek akkor mind a két kezem kell, és nem óhajtok az index-szel foglakozni, mert akkor megnő a féktáv. Kézzel jelzés meg lehetelen. Nem is értem azt, hogy a robogósoknak miért nem lehet a sávváltást lábbal jelezni.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1710 üzenetére
Passz, nem kell nagy dologra gondolni. Kanyarodni még mindig nem
tudok (instabil), úgyhogy a szerpentinezést ki is hagyhatjuk...Ja, időben, ha minden jól megy ilyen kora délutántól estig mehet.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1771 üzenetére
200 méter után baleset? Ahogy nézem most is katasztrófa
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1774 üzenetére
Csongi összehozta, lásd fentebb
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #1774 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #1913 üzenetére
Na ez az amire nincs lehetoseg. Mindent az ecu csinal...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1917 üzenetére
Inkább nézzük a meccset. Ez a Spanyol-Holland pl. elég pazar volt.
A fordulatszámot meg lehet mondani a felvétel alapján a robbanásokat számolva,
viszont a bowden fennakadását nem orvosolná egy sima újraindítást: fos az ECU.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1947 üzenetére
Igazából nehéz volna elrontanom... Dayco 8206K
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1949 üzenetére
Abból indulok ki, hogy a kompatibilitási táblázat ritkán hazudik. Már csak azért sem tartom ezt reálisnak, mert csak ehhez az egy típushoz való - pont itt tévednének?
Tudományos, precíz és szakszerű módszerekkel ellenőriztük (összenéztük a gyárival a hosszt és a szélességet is ), és látszólag nem nagyon volt különbség...
@longwild: nem, nincs légkulcsom sem nyomatékkulcs, sem kuplungrögzítő. De kezdek gondolkozni rajta A széles szíj is lehet baj, de attól nem kéne rezonálnia mint az állat - főleg terhelés alatt. Én is laza szíjra gondoltam elsőre, de a fent említett tudományos igényességű módszerrel nem tűnt fel számottevő eltérés.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #1989 üzenetére
Az még hagyján, de az a f*szkalap ráadásul szerelő!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #1989 üzenetére
8 görgős 15-ös. 130-140 fölött megy 7000-re vagy valamivel fölé. lent csumán olyan 6800-7000. lehet megnyúlt a szíjam akkor?
valamikor szétszedem, megnézem (van itt a polcon egy rá való Malo szíjam is, van benne kb 500km) -
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2008 üzenetére
Írtam alant, hogy a Malo varioban 15Gr van. Majd ha lesz időm, szétszedem és megmérem a szíjat meg a görgőt.
-
upsyka
aktív tag
válasz -Mosquito- #2008 üzenetére
Most járok 19e-nél a malo kevlár szíjjal és se gyorsulásra, se végsebességre nem tapasztaltam változást, egyedül télen hidegbe vettem észre, hogy kopott a szíj, mert indításnál nyihog kettőt és annyi de természetesen most lesz csere nekem is
Mióta megszűnt a kipuf csörgésem, javult a fogyim 0,5 l/100km-t... Nem tudom, hogy ettől-e, mert Törökbálintra költöztünk és másik kúton is tankolok, de ugyan úgy MM95-t OMV-n használok, a megtett út napi 5 km-el több, a vezetési stílus ugyan az és mintha dinamikusabb is lenne a vas....a melegre nem tudom fogni, mert tavaly nyáron se tudtam mostanihoz hasonló fogyit produkálni.
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2011 üzenetére
jahogyjaaa. mostmár értelek.
Neeem, vettem még semmit, csak a benne lévő 15öseim vannak, amivel mindezidáig meg voltam elégedve mind gyorsulás, mind végsebesség terén, de kb 1 hónapja valami fura a gépen. Igaz, hogy akkor pár dolog lett cserélve (nagyplexiről kisplexire, mosható sport szűrő helyett papírra váltottam, valszeg a kuplungom sem a régi már), de néha úgy érzem jobban ment ez (DigitXT teljesítménynövekedésétől függetlenül).
vagy a szíj szar, vagy a kuplungom, vagy a görgők. Nomeg talán nem is pörög fel annyira mint régebben tempóból gázt adva.Puliról az elméletem egyszerű. mivel ugyanazt az utat járja be mint a normál görgők, de (feltételezhetően) nagyobbat emel, érdemesnek találnám 14gramosakkal megpróbálni, feljebb víve a fordulatot, ezáltal valamivel erősebb lesz, így jobban megbírkózik a nagyobb emeléssel. ugyanakkor DigitXT kollégának is igaza lehet abban, hogy míg a gyári görgősúly huszonakármennyi gramm, ez a Malo varioval 15-re redukálódott, lehet nem kéne bele kisebb Puliból sem. De ha meg ugyanez a fordulat maradna és nagyobbat emelne, félek, hogy a dinamika rosszabbodna a végsebesség emelkedése mellett, amit azonban nem soxor használok ki.
MÁS
SRÁCOK!
Miben is maradtunk a kecskeméti SPD talival kapcsolatban? Összejövünk ott?
[ Szerkesztve ]
-
upsyka
aktív tag
válasz -Mosquito- #2011 üzenetére
Hmm, ezt nem tudtam, hogy megkeményedik idővel... Köszi a tanácsot
Egyébként időbeni megkötés nincs, csak a km számít? Gondolok arra, mint pl. olajcserénél a 6e km vagy 1 év. Tehát, ha 3 év alatt sem jön össze neadjisten a 12e km, használható 4. évben is?AndrewTdi:
Ha a lányok is ott lesznek a plakátról és vihetőek egy körre akkor megyünk[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
upsyka
aktív tag
válasz -Mosquito- #2016 üzenetére
Most lesz cserés a görgőkkel együtt azért köszi az infót és jótanácsot
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2090 üzenetére
Nekem mindegy. Lehet 2 nap is kimegyek.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #2090 üzenetére
Nekem szombat vagy vasárnap, alkalmazkodom.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2112 üzenetére
Karbi... Meg a két henger... Meg a nehéz vezető + az utas. Kemény...
Burgi nekem is szimpi, pláne, ha van keret az újabbra, ami sokkal szebb.
Mármint az ilyen 2000-es évek környékinél újabbra. Már duplalámpás stb. -
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #2112 üzenetére
Benne vagyok
KatanaT.
Megerősítem a többiek véleményét.
A 250 elegendő, ha nem motorozol utassal, és jelentős része a munkahelyi ingázás.
És ehhez elegendő egy 180-as vas is.
Ha a túrázósabb része egálban van az ingázással, akkor inkább 400 körüli vasat nézz.
A 250 és a nagyobb között már nincs nagy eltérés, persze típusa válogatja.
Vedd figyelembe az utak minőségét és a kerék méretet.
Az olasz vasakat javasolt átnézni, de normálisan, főleg az elektromos rendszert.
A japán vasaknál ez talán nem annyira mérvadó, de nem árt.
Volt a kezem között szar japán meg olasz is. de volt mindkettőből jó is.
ha van lehetőséged próbáld ki amelyiket csak lehet, mert lehet hogy 16 colos kerék alatt nem lesz élvezetes a motorozás. sok minden van ami befolyásolja a helyes döntést. -
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2112 üzenetére
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #2147 üzenetére
lehetne az is, de nem az , ebbe nincs abs.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2173 üzenetére
Miért OFF? Amúgy nekem furcsa ez a plakát. Viszont ha már Gokart, akkor
egy mondat erejéig visszakanyarodhatunk a testsúly kérdésére/kategóriákra:
én csak a 95+-ba nevezhetnék. Fiatalabb kollégák 2 (3?) kategóriával lejjebb. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2175 üzenetére
Pont azért vannak a kategóriák... Ha egymás ellen akartok menni, a "droidot"
kisúlyozzák (ballaszt). Nem csoda, hogy számít, mert elég gyenge gépek,
de kanyarodni azt tudnak. Egyébként nem mondanám, hogy jó vagyok, mert
még csak egyszer voltam. Andrew írt elég "űridőket" (bár lehet, hogy ők még
régebben voltak, és tök más pályarajz volt a Silverkartban*), szóval ha vmikor
összejön, akkor ellene/utána mindenképpen érdemes lesz lenyomni pár kört.
Szóval nem mondom, hogy jó vagyok. De az akarok lenni: versenyszellem.*: sanszos, mert nem csak az autókat cserélték le - és jelenlegi pályarekord
mellett nem az ő neve szerepel. Persze, ha álnéven (Angel) indult, lehet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2181 üzenetére
Csak messziről néztem, de ahogy huszi írta, egyszer már majdnem.
Annyira nem értem rá akkor, meg épp le is voltam égve. Talán esett is?Kifogások, kifogások, kifogások...Szerk: el tudom képzelni, hogy egy 45-50 kg-os csaj abszolút rekordot
tud futni, hiszen pont értekeztünk a LE/tömeg arányról, nade kell hozzá
"spiritusz", mert kemény kis masinák ezek: szervókormány? Ugyanmár!huszi.gyb: azt azért vedd hozzá, hogy zárt körű rendezvényen, min. 6 fő.
akkor még nem kattantál rá: igaz. Most is túlspilázom a dolgot, szvsz.
Elvégre a fun faktor a lényeg, nem az a pár tized; ahogy a motornál is.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #2181 üzenetére
"Gondolom Angel nick mögött is egy nőci lakozik."
Nem biztos az.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2173 üzenetére
Nekem jó. Bármi jó.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2221 üzenetére
Gokárt mikor?
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2223 üzenetére
Benne vagyok.
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #2242 üzenetére
Meddig akartok menni?
Nekem mennyi lenne az össz táv? Egy 400-450-be benne vagyok.
Kecsó oda vissza 200Km nekem.
Szóval egy 200-250 még mehet mellé.SirKero: Mondom én hogy hárombetűs betegség!!
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #2247 üzenetére
Szerintem teljesen jó!
Tesóm is jön az 1200Lt robogóval -
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #2249 üzenetére
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #2251 üzenetére
Jaaa Azért néztem értetlenül, mert éppen pár napja lett össze rakva . Nem szeretnénk szerelni. Az két enter billentyüm meg tönkre mentek a laptopon, Sorváltás nem lehetséges. Hány órakor lenne találkozás Kecsón? Longwild: Nem kis darab, majd 400Kg szóval jó nagy nyúl!!!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #2258 üzenetére
73 km a Google térkép szerint (szabályosan) 1 óra 11 perc.
Egy picit gyorsabban közlekedve mondjuk 45-50 perc. Vagy?
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Jövedelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Suzuki topik
- SSD kibeszélő
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen