Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz csongi #13610 üzenetére

    Lehetett volna még tuningolni a 180-at is.
    Lósz*rt. Akkora különbség van a 2 motor közt, hogy azt már nem tuningolod bele!
    Elhiheted, hogy nem azért vettem 400-ast, hogy alacsony fordulaton pöfögjek...;]
    Wankel? Nincs, nem kell!

    egy gyári 250-es tartósabb lehet mint egy tuningolt 180-as
    Ez természetes! Mindenki tudja. De ezzel mit mondtál? Csökkentsen fordulatot...

    Az a faktor amit ő szeretne egy 250 .... megadhatja.
    Lósz*rt 2: mondtam már, hogy nem annyival jobb egy 250-es, hogy durván jobban
    menjen. Tehát azt is hajtaná, mint állat, amíg ki nem növi. (Jobbulást a fogadnak.)

    Ui: kisarkítottam, mert írod a 300-ast is... Nem tudom írta kcsa, hogy nem sokkal
    tud többet a "300"-as a 250-esnél, szóval nehéz meghúzni, mi az ami "elég".:R

    Én annyit tudok, hogy NEKEM a 400-as, így 30 pacival (ha még megvannak) elég.
    Azért tuningolom, mert kíváncsi vagyok, mi mennyi miért: mérek/grafikonozok stb.
    Ha jobban megy, örülök, meglepem a C600 Sportot, örülök - de nincs jelentősége!
    Egyedül annak van, hogy van egy csomó szám, ami nem hazudik: ezeket mérem.
    Fogyasztás is tökre érdekel, mert tetszik egy olyan visszajelző, ami "megjósolja",
    mennyit tudok még menni azzal, ami a tankban van. Nem azért, mert nem tudnék
    40-50 km-rel korábban tankolni, mikor bevillan, és akkor garantáltan nem fogy ki...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák