- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz harley #95817 üzenetére
Szia,
Panasz tenni bármikor és bármi miatt lehet, de a vonatkozó jogszabály alapján csak törekedni kell a 15 napra, így indokolt esetben lehet több is, az viszont nincs szabályozva, hogy mennyivel.
Lehetőség mind a két oldalon adott több is.
A végtelenségig nem muszáj várnod, jelezheted, hogy ha x időn belül nem történik meg a kijavítás, akkor úgy tekinted, hogy nem javítható és át akarsz térni a kicserélésre.
A szerviz közli, hogy alkatrészre kell várni, adnak határidőt is, aztán csak megoldják majd. -
kali
legenda
válasz harley #95967 üzenetére
A szerviz nem jogosult sajnos a cserére, készletük sincs hozzá, a csereigazolás alapján csak ott adhatnak újat, amely forgalmazónál vásároltad a készüléket.
Amennyiben nincs készleten azonos típus, úgy felkínálhatnak másmilyet, de te nem vagy köteles elfogadni olyat, amely a tulajdonságai, adottságai tekintetében eltér, márpedig bármilyen más típus ellenében található megfelelő eltérés, ami alapján elutasítható az.
iPhone esetén ezért szokták a gyakorlatban azt javasolni, hogy direktben vihető APR-hez, ott azonos (refurbished) típusra cserélnek. -
kali
legenda
válasz harley #96024 üzenetére
Ez van, az Apple így csinálja, de nem a hazai szerviz újítja fel, hanem kint a gyártó(i) és minden olyat is kicserélnek, ami problémás vagy akár hibalehetőséget jelent, meg biztos jobban ellenőrzik is utána, mint a hazai szerviz, nem hasonlítanám a TMX - vagy bármelyik másik szerződéses szerviz - munkájához, mert nem egy kategória a kettő.
hacki87: Nem, mert már szinte fejből tudom, hogy hol milyet szór a Telekom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Futás, futópályák
- Ford topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Napelem
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...