Hirdetés
-
Computex 2024: Hordozható SSD-k és töltők a Silicon Powertől
ma MagSafe, ütésálló, kicsi, nagy. Mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelőt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
Megértelek, mi is kereskedők vagyunk x gyártó y szakszervízével. De meg kellett tanuljuk z békéltető testületi hajcihő után, hogy hiába adunk gyártói garancialevelet, a vevő tőlünk vásárolt, a jogszabályok így hozzánk kötik.
Tehát a termék eladóiként kötelesek vagyunk átvenni javításra a jótállásra kötelezett termékeket. (<- ez itt egy pont) -
Lackooo84
nagyúr
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
Szerintem ez a sok maszlag a lőtéri kismacskát nem kell érdekelje, főleg nem egy átlag fogyasztó dolga. A jogszabály szerint azzal vagyok szerződésben, ahol vettem a cuccot, tehát ha az a Telekom, akkor nekem oda KELL visszavinnem a hibás terméket, és boxolják le ők. Az, hogy én közvetlen a gyártóhoz/szervizbe is vihetem a készülékeket, az csak egy LEHETŐSÉG, de a jogszabályban foglaltak viszont KÖTELESSÉG.
The Truth is out there...
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
"Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni."
Október óta eltelt 3 hónap. A Telekomnak tudnia kellene róla, hogy a TMX mit javít, és mit nem, ha egyszer ők a fő szervizeseik, nem? Valami kis hangyaf#sznyi ímélt csak kaptak, hogy" Skacok, mától ezt, meg ezt a márkájú telefonokat nem javítjuk, ide ne is küldjétek."
Itt megint a Telekomos kommunikáció lehet a jó, hogy az adott üzletbe nem jutott el a hír, hogy hogyan kezeljék az ilyen eseteket.
Az érvényes jogszabály szerint pedig az eladóval vagy szerződéses kapcsolatban, nem a gyártóval. Főleg úgy, hogy a szolgáltatók hivatalos viszonteladóknak tekinthetők.Egy kis morzsa a Fogyasztóvédelem oldaláról:
"Három (munka)napon belüli reklamáció fogadása, illetőleg szervizhez irányítás
Ismert olyan forgalmazói eljárás is, amelynek keretében arról tájékoztatják a fogyasztókat, hogy minőségi kifogásaikat csak három (munka)napon belül tehetik meg az üzletben (a vállalkozásnál), és ezt követően már csakis a jótállási jegyen/használati útmutatón feltüntetett szervizhez vagy a gyártóhoz fordulhatnak minőségi kifogásaikkal.A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.
A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva). "
Ezek alapján simán Fogyasztóvédelemi ügy a dolog, és a helyében rohannék is hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Vangelis
nagyúr
válasz Soulfly842 #104599 üzenetére
Igen de tényleg kötelesek lett volna elküldeni...
Vagy legalább sorry nem akarjuk old meg....Lényeg, hogy jobban szeretem , ha valaki átveszi tőlem jegyzőkönyvvel a készüléket, hogy sértetlen karcmentes ... és erről papírt kapok.
Jobb mint a futárnak átadni egy dobozt és lesz ami lesz.... szerviz meg azt mond amit akar... sajnos benne van a pakliban.Szeretem a személyes ügyintézést.... legalábbis szerettem volna.
Mi történik, ha törött xart kapok vissza vagy bármi....Az üzletben meg ideadnák kipróbálnánk és ha bármi gond van jegyzőkönyv.... stb.
Nem egyszerű...
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- Hobby elektronika
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- BMW topik
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 3070 Micro, Pentium G5420T CPU, 8GB DDR4, 256GB NVME SSD, Intel HD, W11 PRO
- Powercolor red devil rx 6700xt 12gb
- 6db Navon predator 3g
- Dell Optiplex 3070 SFF, i3-8100 CPU, 8GB DDR4, 250GB NVME SSD, Intel HD, W11 PRO
- HP elitedesk 800 G5, i3-9300 CPU, 8GB DDR4, 256GB NVME SSD + 500GB HDD, Intel HD, W11 PRO
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen