- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
X Factor
addikt
válasz E.Kaufmann #19197 üzenetére
Pont azért használunk UniFi eszközöket, hogy mentesüljünk a hasonló, nem tudjuk mi a probléma, de inditsd ujra dolgokat megusszuk.
Szóval nem, nincs auto restart, FW update changelogokat nézegetem, hátha van vmi új dolog ami érinthet minket, de anélkül még az upgrade is ritka, pár havonta történik.
Szerintem vedd fel a supporttal a kapcsolatot és detailed logokat túrják át ők is, hátha megtalálják és javÍtják a problémát.
Illetve házon belül, náluk simán lehetnek frissebb buildek. UTM eszközökkel jártam többször is úgy, hogy volt vmi paránk és a support 1 óra múlva dobott egy custom firmware-t, mert h. tudnak a problémáról ebben javÍtották is, de még sok idő amÍg eljutnak a release build-ig, addig saját felelőségre tegyek egy próbát.
Make things work