- Házimozi belépő szinten
- GoPro Topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LG LCD és LED TV-k
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree - Tippek és trükkök kezdéshez
gp Az itt összeszedett trükkökkel kicsit nagyobb magabiztossággal indulhatunk el felfedezni az árnyékok földje megannyi rejtélyét.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz
ny.erno #61810 üzenetére
Csak egy ismerősömre hivatkozva tudok erről mit mondani.
Ő egy 1.5 dci-vel szerelt thaliát optimalizáltatott. Ott a szerelő azt mondta, hogy új csapágysorral, egy klíma felújítás után vállalja el. Sokat nem húztak rajta, de pont arra elég volt, hogy ne egye meg a klíma alacsonyabb fordulaton a kocsi erejét. Erősebb nem lett, gyorsabban nem megy, csak alacsony fordulaton egy kis plusz nyomatékhoz jutott, ami városban ad inkább némi pluszt. Látványos javulás, hogy nem köp füstöt padlógáznál.(#61793) rob210
Nem a saját érdemem. Ha nem lett volna végig mellettem a barátnőm apja, aki mellesleg autószerelő végzettségű, ergo biztos jobban tudja hogy kell a szerzámokhoz nyúlni mint én, valamit nem pár háznyira lakna az, akinél az első itthoni tulaj 4 évig szervizeltette a kocsit, akkor nem mertem volna nekiállni.
Na jó, azért a 9 órában benne volt egy ebéd meg egy vacsi is, míg kicsöpögött az összes olaj, meg hűtőfolyadék, meg a megfeszített szíjak megkapták a statikus terhelést mielőtt újra rámértem.Ugye jól értelmeztem, hogy a hűtőfolyadék kör légtelenítést kvázi automatikusan megcsinálja a motor, mert maga a kiegyenlítő tartály van a legmagasabb ponton? A hűtő alsó csövénél engedtem ki,és összesen 5 liter jött le, az elméletileg 6 literes körből, vagyis a fűtőradiátorhoz menő ágból nem folyt ki semmi.
Mivel szép tiszta volt ami lejött, semmi darabok, vagy vízkő, így nem mostam át. Szerintem ez még viszonylag friss hűtőfolyadék volt.Viszont, mikor a zöld, váltóba való Xadót bekevertem a váltóolajba, és zöld lett az olaj, akkor volt egy kis LHM-es nosztalgiafaktor. Azóta megint sóhajtozva nézegetem a Citroen GS(A), és BX hirdetéseket, hogy kéne egy OT-s játszós autó, szigorúan májkrémkonzerves műszerfallal.
A lámpát is szétszedtem, pontosabban kijött egyben a projektoros rész, igaz kellett rendesen forgatgatni. A projektor foncsorának semmi baja, tükörfényes, nem hámlik, nem mattul, egyedül a lencsén volt egy kis por réteg, de ezt lepucolva sem volt erősebb a lámpa fénye, szóval, ez ennyit tud. Csak azt nem értem, hogy maga a takaró lemez, ami a lencse előtt van, az miért csak egy egyszerű galván réteget kapott. Az izzó fényerejének legalább 10-15%-át, ha nem többet is lefogja, ami csak hővé alakul, amit a lámpatestnek kell eldiszcipálnia.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"