Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz ny.erno #61798 üzenetére

    Szia. Ezek szerint nincs gond a kis dci-vel, de mièrt vágysz rá? Alapból is tud szopatós lenni ez a technika is ès megbolondítanád egy chippelèssel? Ok, cèges autó, de cseszheted, ha nem számíthatsz rá....

  • Xantomas

    őstag

    válasz ny.erno #61810 üzenetére

    Csak egy ismerősömre hivatkozva tudok erről mit mondani.
    Ő egy 1.5 dci-vel szerelt thaliát optimalizáltatott. Ott a szerelő azt mondta, hogy új csapágysorral, egy klíma felújítás után vállalja el. Sokat nem húztak rajta, de pont arra elég volt, hogy ne egye meg a klíma alacsonyabb fordulaton a kocsi erejét. Erősebb nem lett, gyorsabban nem megy, csak alacsony fordulaton egy kis plusz nyomatékhoz jutott, ami városban ad inkább némi pluszt. Látványos javulás, hogy nem köp füstöt padlógáznál.

    (#61793) rob210
    Nem a saját érdemem. Ha nem lett volna végig mellettem a barátnőm apja, aki mellesleg autószerelő végzettségű, ergo biztos jobban tudja hogy kell a szerzámokhoz nyúlni mint én, valamit nem pár háznyira lakna az, akinél az első itthoni tulaj 4 évig szervizeltette a kocsit, akkor nem mertem volna nekiállni.
    Na jó, azért a 9 órában benne volt egy ebéd meg egy vacsi is, míg kicsöpögött az összes olaj, meg hűtőfolyadék, meg a megfeszített szíjak megkapták a statikus terhelést mielőtt újra rámértem.

    Ugye jól értelmeztem, hogy a hűtőfolyadék kör légtelenítést kvázi automatikusan megcsinálja a motor, mert maga a kiegyenlítő tartály van a legmagasabb ponton? A hűtő alsó csövénél engedtem ki,és összesen 5 liter jött le, az elméletileg 6 literes körből, vagyis a fűtőradiátorhoz menő ágból nem folyt ki semmi.
    Mivel szép tiszta volt ami lejött, semmi darabok, vagy vízkő, így nem mostam át. Szerintem ez még viszonylag friss hűtőfolyadék volt.

    Viszont, mikor a zöld, váltóba való Xadót bekevertem a váltóolajba, és zöld lett az olaj, akkor volt egy kis LHM-es nosztalgiafaktor. Azóta megint sóhajtozva nézegetem a Citroen GS(A), és BX hirdetéseket, hogy kéne egy OT-s játszós autó, szigorúan májkrémkonzerves műszerfallal.

    A lámpát is szétszedtem, pontosabban kijött egyben a projektoros rész, igaz kellett rendesen forgatgatni. A projektor foncsorának semmi baja, tükörfényes, nem hámlik, nem mattul, egyedül a lencsén volt egy kis por réteg, de ezt lepucolva sem volt erősebb a lámpa fénye, szóval, ez ennyit tud. Csak azt nem értem, hogy maga a takaró lemez, ami a lencse előtt van, az miért csak egy egyszerű galván réteget kapott. Az izzó fényerejének legalább 10-15%-át, ha nem többet is lefogja, ami csak hővé alakul, amit a lámpatestnek kell eldiszcipálnia.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák