- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple asztali gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Philips LCD és LED TV-k
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
ma Május 21-től megindul a Honor új középkategóriás készülékének hazai értékesítése független és szolgáltatói kínálatban is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76178 üzenetére
Igen, ez a kettő ugyanaz a blokk csak a furat-löket különbözik.
-
eTrade
tag
válasz DonThomasino #76229 üzenetére
Az NF olajnak nem látom hogy lenne RN0700 jóváhagyása. Ebbe a motorba Elf Evolution 900 SXR 5W30, vagy Elf Evolution 900 SXR 5W40 való.
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76236 üzenetére
Egy évet kibír vele, a következőnél meg menjen bele az SXR majd.
-
rob210
Topikgazda
-
MC Pite
veterán
válasz DonThomasino #76229 üzenetére
Miért lenne jobb? Sőt, közepes helyett magas HTHS értékű, nem raknám bele.
Maradnék az SXR-nél(5W30) (hamarább van kenés, stb stb).
Azért beszélt rá, mert mint a magyar autószerelők 92%-a, lövése sincs az olajokról, sőt, konkrétan rossz elképzelésük van, amivel inkább ártanak az autónak. Ez van, ilyen oktatást kaptak és ilyen kevésnek tűnik fel hogy ez így nem fasza.ΞΔGLΞ: Ha jóváhagyás nincs is, de hasonló volt, míg ez másmilyen olaj, speckók kikereshetők mindegyikhez.
zeon.hu: Ja hogy azért kell az autót rendberakni mert műszaki jön... értem... ... ...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76295 üzenetére
Tényleg.
Nincs rá kereslet, mert nem rohad.
Bontóból kell vágatni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76370 üzenetére
Az egyszerű ember átfúrja, hogy ki tudjon folyni alul.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz DonThomasino #76370 üzenetére
Nekem is volt hasonló gondom, a hörcsögnél, illetve asszony Aurisánál is, a hátsó lámpa szivacsa adta meg magát egy picit. Én sikaflex-et hasznátam (pontos típusra nem emlékszem, de a boltban elmondtam mire kell, inkább tömítő, mint ragasztó kell). A szivacsnál körbekentem, hagytam picit száradni, visszatettem azóta hibátlan.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76370 üzenetére
Cactus leírta.
Bármilyen ecetsav mentes tömítőanyag jó.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76382 üzenetére
Csomagtérajtó kinyit, csavarok kivesz, lámpatest kivesz, óvatosan. (egy határozott mozdulattal) körbeszigetel vissza az egész. Az elektromos csatlakozót természetesen oldani kell.
Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76438 üzenetére
Kezd átereszteni a műanyag termosztátház vagy mi a tök az, ahol olajvíz közös hűtési rész van kialakítva. Típushiba, nem komoly.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76438 üzenetére
Termosztátház tömítés nincs már síkban a hengerfejen.
Renault power
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #76438 üzenetére
Nekem is ez volt a gond a clioval.15 ezer egy Gates termosztát,vagy ki lehet pasztazni.
Más valaki rendelt már a moto dynamic weboldalról.? irtó jó áron van a vezérlés náluk [link]
-
#89309696
törölt tag
válasz DonThomasino #76446 üzenetére
Ezek a műanyag házas termosztátok kényesek a megfelelő nyomatékra is, ha túl lazára vagy túl erősre húzta valamelyik csavart akkor is át tud szivárogtatni egy pici olajat.
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76446 üzenetére
Miért csodálkozott?
Én is alá szoktam pasztázni az új tömítést, mert az jobban felveszi a deformálódást, pluszz nem enged át többet, mert "összeragasztja" a felületeket.
Ellenkező esetben az új tömítés 2 év plussz ajándéknapok. A hengerfej és a műanyag eltérő hőterhelése és tágulási képességge elegendő az áteresztéshez. A típust nem ismerő szerelő meg már csavarozza is le a hengerfejet, hogy az a baj.Én ismerősi körben az összesen visszacseréltem már az egyes meganból bontott alu termosztátházra.
Ennek több előnye is van. De ez maradjon az én titkom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
forceberg
veterán
válasz DonThomasino #76463 üzenetére
Az a diag csati fedele
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76463 üzenetére
Nyitható nekem van hozzá egy hajlított kampóm.
A diagnosztika csati van alatta, ahogy forceberg illusztrálta is.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz DonThomasino #76468 üzenetére
A hamuzó, az maga a kivehető kis kuka, abban van eredetileg fém betét.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Jaded
senior tag
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76497 üzenetére
A sárga vonal.
Illetve a karosszériában a patentek helyénél.Hol ejtetted el a kulcsot, mert ezt nem írtad, és ezer millió helyen el tudja nyelni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76500 üzenetére
Állapot függő, ha repedezett akkor inkább szedd le, de álltalában a baj azzal szokott lenni, hogy elvetemedik.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76517 üzenetére
azt akár a karosszériába is beejthetted.
Mágneses kiszedővel körbetekergőznék a lukakon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76624 üzenetére
ha bent van öntözd meg és rögtön kiderül, jól dolgoztál-e.
Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz DonThomasino #76646 üzenetére
Külső-belső kormány összekötők lettek cserélve? Toronycsapágy esetleg?
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76646 üzenetére
toronycsapágy.
Már írtam, hogy a kormánymű nem kattan.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
DonThomasino
veterán
válasz DonThomasino #76803 üzenetére
Erre senki ? [link]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Xantomas
őstag
válasz DonThomasino #76814 üzenetére
felpuhult cső = meggyengült cső. Hol a kérdés? De, nézőpont kérdése.
Nézz rá rendszeresen, és ha azt látod, hogy szívárog, akkor lépj. A glikol miatt egy bizonyos olajmennyiségtől eleve védve vannak a műanyag alkatrészek, mert nemes egyszerűséggel oldja az olajat, és végül ecetsavvá bomlik, a detergensek meg teszi a dolgukat, és lebegetik a kormot, és más szilárd részelet, meg a nagyobb olajcseppeket. Inkább a hűtő, meg a fém részek miatt félj, azt megeszi a bomlástermék.
Esélyesen csak egy egészséges félelem. Meleg van, eleve puhábbak a műanyagok.
Ha jól át lett öblítve, és utána cserélve akkor nincs para, ha nem, akkor cseréld le megint a rendszerben a folyadékot, és ennyi, és majd kiderül."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76828 üzenetére
Nem beteszed a kártyát és hosszan nyomod a startgombot, úgy hogy semmilyen pedálhoz nem érsz.
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz DonThomasino #76832 üzenetére
A kérdésedre kaptál választ: vontatás-kormányzár.
Ha beindul a motor, kiold a kormányzár; de akkor meg minek vontatnád, ha lábon is elmegy[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
válasz DonThomasino #76834 üzenetére
Indítózásnál (pedál lenyom), értelemszerűen ráadja a gyújtást és oldja a kormányzárat.
Viszont csak külön gyújtást ráadni a (#76829) rob210 -ban leírtak szerint lehet.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76832 üzenetére
Ha nem volt szükséged csak a gyújtásra akkor nem.
Ha beindul oldja a kormányzárat, ha vontatni kell akkor gyújtás ráad ahogy írtam és ennyi.Más:
Mindjárt teszek fel képeket elborzasztásul!!!!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76874 üzenetére
Igen elektromos, és igen amig le nem veszed addig gyújtáson marad, ebben még nincs lekapcsoló elektronika.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76878 üzenetére
De leszívhatja, már csak azért is mert nem csak a szervó megy ilyenkor, de azért egy jól feltöltött aksi élete elején, azaz nem egy 7 éves rommá merített aku, kibírja a Magyarországi határtól határig vontatást.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76931 üzenetére
Miért kérdezgetsz ilyeneket?
Mennyit lehet vontatni, mennyi a csőrendszer cseréje?
Mibe nyúltál bele???Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76935 üzenetére
Nem elég azt a csövet cserélni ami kilukadt?
A teljes csőrendszer cseréje borsos lesz.
Van kettő a fűtőradiátorról, van egy a motoröntvény előtt, van kettő a hűtőre. Van egy kicsi a kiegyenlítő tartályra és egy vastagabb. Aztán a termosztátra megy egy profilos.
100e alatt nem áll meg. De én még nem találkoztam olyan 2-es megane-al amibe mindet ki kellett volna cserélni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
printer71
csendes tag
válasz DonThomasino #76935 üzenetére
Mostanában rengeteg autót ( Megane-t is ) hoznak be külföldről ügyeskedők és bontanak el nem hivatalosan . Legkönyebben a Facebook Marketplace-en lehet megtalálni őket . Ha esetleg gondolkodsz bontottban is keresnék a közelben egy ilyet és megvenném innen a csöveket . A hivatalos bontós árak kb feléért lehet ezeknél alkatrészeket venni . Jóval le tudná csökkenteni a költségeket
-
rob210
Topikgazda
-
dugo_
veterán
válasz DonThomasino #77362 üzenetére
Utána. 60-70km körül.
-
dugo_
veterán
válasz DonThomasino #77364 üzenetére
Nem tudom, ilyen mélységig nem szoktam figyelni/nem járom ki a tankot.
-
valaki_xy
tag
válasz DonThomasino #77367 üzenetére
Ha már világít a visszajelző szándékosan nem mutatja a megtehető távolságot, hogy utána ne lehessen szidni az autót, hogy ő azt mondta, hogy elég lesz, közben meg mégse.
Gyújtás ráadása közben ha nyomod a bajuszkapcsolón a gombot, akkor meg lehet nézni literre pontosan, hogy még mennyi van benne. Bár nekem Clio esetében nem teljesen pontos szerintem. -
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #77367 üzenetére
Azt igye tudod, hogy az AC punpa nem olcsó és a cseréje is szívás.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- OLED TV topic
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Formula-1
- Synology NAS
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs