- Amazon Kindle
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Philips LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
johnny576
csendes tag
válasz
rob210 #82656 üzenetére
Kipróbáltam ma az alábbiakat:
1. hideg indítás tanksapka nélkül rendben indult
2. kb 20 km megtétele után megálltam, kb 5 perc után tanksapkával próba indítottam, indult rendben (nem mentem tovább, leállítottam)
3. kb 1,5 óra állás után tansapka nélkül rendben indult
4. kb 5 km megtétele után megálltam fél órára, utána szintén tanksapka nélkül rendben indult
5. hazaérve kb 20 km megtétele után leállítottam, de rögtön odébb kellett állnom kicsit, nem vettem le a tanksapkát, de sokadikra indult csak be.Azt vettem észre, hogy általában ha nem indul pár forgatásra, akkor hiába tekertetem tovább, akkor sem fog beindulni. Ha röviden indítózom 2-3 mp-eket, akkor előbb-utóbb elindul.
Benzin szint max alatt kb 1,5-2 osztás között. Hibajelzést nem látok a műszerfalon. Kiolvasni érdemes? Vagy ha van hibakód, lesz hibalámpa is?
Ha már beindult, megy rendesen, nem rángat, nem hagy ki, nem áll le semmi rendelleneset nem csinál. Mi lehet a nyűgje? 2 hét múlva nyaralni mennénk, de így nem szívesen indulnék el több 100 km-re, főleg nem gyerekkel.