Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    válasz #89309696 #70711 üzenetére

    Igen, erről beszélek. A tompítottat nem vitattam semmilyen esetben, elég logikus is, nyilván így is használom. Én a nappal, jó látási viszonyok között, lakott területen belül ( -> nem szükséges semmilyen világítás) használt helyzetjelző kérdését dobtam fel, ami így az előírt semminél nyilván több (avagy hátulról ugyanaz, mintha tompított lenne). Én ebben nem látok kivetnivalót, de igen magában foglalhatja annak veszélyét, hogy ha kimész a városból, nem kapcsolod feljebb. Bár ez üres állásból is elfelejthető, rossz viszonyoknál meg úgyis hiányozni fog a fénye (remélhetőleg).
    De mivel mezei izzóim vannak, többnyire én is inkább felkapcsolom, hacsak nem verőfényes napsütés van (bár néha akkor is, inkább reflexszerűen, baj nincs belőle).

    MC Pite, dugó és araszolás téma: részben értek egyet, sokszor van, hogy egyesben gurulok előrébb arra a pár méterre amit átenged a lámpa, de ilyenkor elég is a motorfék a lassításhoz, és csak a végén fékezek. A folyamatos fékezés engem speciel nem zavar, sőt annyiban segít is, hogy ha kialszik előttem, látom, hogy az előttem lévő el tud indulni (ez nyilván nem egyből lámpa előtt érdekes, hanem ha hosszú a kocsisor, és kvázi a lámpa aktuális állásától függetlenül tudsz mozogni, mikor eljut hozzád az, hogy megindult a sor).

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák