- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- RAM topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Projektor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Samsung LCD és LED TV-k
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz #89309696 #65591 üzenetére
Van jelentősége, mert a zsírt ha kiveri magából a gömbcsukló és por bejut, szétkopik és kopog, csattog.
Mondhatni ez garantálja a gömbcsukló túlélését az örökkévalóságnak!
Én is faterék terepjáróján akarom cserélni, van vagy 30cm az egész féltengely, nem tűnik nehéz feladatnak, de nem sűrűn volt még ilyen problémán, ezért nem tudom, hogy melyik módszer a jobb és melyiknek mi a hátulütője(konkrétan a gömbcsukló tengelyről leverésére gondolok, mert a másiké a szerszámigény) -
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #65591 üzenetére
Más a kardán (U-joint), más a féltengely (CV joint). Kardáncsuklón külön a négy kis csapágyon egyik oldalról a szoros illesztés, másik oldalról tömítés szokott védeni, és esetleges piszkot egyből kinyomja a friss zsír x üzemóránként. Féltengelynél nincs semmi védelem, csak a gumiharag, ha egyszer bekerül a piszok, az rendet tesz, máskülönben amíg van benne zsír/néha le van cserélve a gumiharanggal együtt, jól méretezett alkatrész normális igénybevétellel nagyon sokat kibír (nekünk 290k-nál még a gyári van bent, míg MTZ hasa alól inkább le is szedtük, hogy ne kopjon fölöslegesen és ne tekerje fel a gazt nameg a zsírzógomb nélküli kereszt hamar cserés lett). Toyotának van egy ropi féltengely szériája, ahol egy rezgéscsillapító alatt elkezd rohadni és később törik, szerintem amíg nem rohad el, addig ki lehet tolni a csukló életét, bár nyilván terhelés függvénye.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő