- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- GoPro Topic
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Szép jó reggelt mindenkinek
[link] << egy kis jó kedvcsináló
-
tresh
addikt
Hát ez ugye a williams clio limitált cucc volt, így max bontottan találsz hozzá ilyen üléseket vagy volt egy másik amibe bőr ülés volt mindjárt meg keresem neked
AMD Power: valami kevésbé drága (de azért nem noname olajjal) mosd át 2x és utána jöhet a normális belevaló olaj
-
tresh
addikt
azért tettem idéző jelbe mert nem találtam rá a szakszerű helye szót
amúgy nekem mindig sűrűn(sűrűbben) cserélgetem az olajt mint amit írnak így van otthon picit gyengébb olaj bőven jó..de biztos jó cuccok ezek az adalék anyagok de még nem vettem rá magam jó nekem a régi módszer
-
tresh
addikt
Hát amennyi rosszul beállított fényszóróval maszkaló kocsi van az utakon csak annyi 5 ft-os kapnék nem dolgoznék pár évig
De műszakin ez a legkevesebb max szól érte hogy picit igazítani kéne rajta de nem hiszem hogy ez fogja érdekelni..amikor az enyémmel voltam 2-3 hónapja nekem is rosszul volt az egyik beállítva le se sz@rta..mellesleg a ha sérült is a lámpa de a mechanikája jó akkor szerintem azt át tudod tenni vagy veszel egy utángyártottat és annak a mechanikáját aplikálod bele bár ez az opció nem hiszem hogy fog játszani...mikori a gyártású a cliod? 18 ker királyhágó utcai bontót kérdezted már ?[link]
-
tresh
addikt
A helyedben a valeot is beru-ra cserélném mivel a valeo-t is a sagem gyártja csak a színe más ergo kalap sz@r... csak a biztonság kedvéért
Nekem is sagem volt igaz megane 1 de mindig volt valami baja aztán kicseréltem és lás csodát a motor mint a svájci óra úgy jár
szerk: a képe egy mazda műszerfala de az ikon neked is hasonló ezért linkelte a kolléga
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
FRENK1988 #9874 üzenetére
Értem most azon gondolkozok hogy mi a francért csinálhatja ezt mert kint minőségibb mindig az üzemanyag mint itthon...szóval nem hiszem hogy ez okozná a gondot.. csak tankolás után volt ez a jelenség utána eltűnt? Esetleg az próbáltad hogy amikor erőtlen a motor félre állsz leállítod majd picit vár és újra beröfented? Mellesleg ez a megtorpan dologhoz nem párosul semmi csak hogy nem "húz" úgy ? tehát nem dadog be,nem fulladozik?
-
tresh
addikt
válasz
FRENK1988 #9876 üzenetére
ha rángat akkor üzemanyag szűrő / ac pumpát kéne ellenőrizni mert szerintem nem kap elég üzemanyagot és ezért csinálja..anno 306omnál is ez volt hogy az ac felszívott vmi piszkot és nem kapott elég üzemanyagot a kocsim ugyan ezt játszotta majd szétszedtem kitakarítottam mindent csatikat helyre tettem és kapott 10 liter 98-ast majd meg hajtottam hibátlan lett
Amúgy semmi hiba kódot nem dob fel ilyenkor?
-
tresh
addikt
Szerintetek egy zsugorcsöves gyorsmegoldás hozna valami eredménytaz én helyzetemben?
Mit szeretnél evvel a megoldással orvosolni ?
Mellesleg én megane 1 hez gyújtótrafó 2db mert ugye az még nem külön van mint a 16v -knél 19.700Ft (angol márka nem jut eszembe de mindenki ezt viszi) plusz kábel 4 db 4000ft tehát 24000Ft-ból kijött a komplett felújítása...ami pl a nagyon bárdi stb nél kedvezményel is 40-50 ropi lett volna.. ezt csak azért írtam mert az a 7500 is kicsit soknak tűnik nekem..(jó tudom másabb de akkor is) hol nézted?
rob210: még a rönyó is tudja hogy a sagme/valeo hulladék és vissza is hívták öket cserére és denson(made in japan) trafókat tettek be ill berukat
Nekem is le lett cserélve a sagem és lás csodát olyan gyönyörűen jár a motor hogy csak na..édesanyám vw 1.6 -ja traktor mellette
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát azért én majd rá kérdezek erre kíváncsiság végett mert diósdon van az a hely ahol én is veszem az alkatrészeket és jóval olcsóbb mint a többi helyen és ugyan az papíros/garis stb...(szak szervizbe még ha ingyen adnák az alkatrészt se vinném a kocsimat soha..se ár se minőségbe nem megfelelő egyik se...
)
mellesleg lehet volt benne valami gyújtás hiba és azért jelez vissza(de sok más is lehet amihez mindenképp diagolni kéne a kocsit kb 5 perc ) akku saru le picitpihen majd vissza és elvileg kiveszi a hiba kódot..ha nem akkor 1-2 ezerét kiveszik és várni hogy mi történik mert ha trafó hiba végett jelez akkor szinte rögtön vissza fog villanni a szervizjel.(#9885) Ghandi: 20000Km néz rá és NKG gyertyát használj (legjobb szerintem) ill eg ykis leírás
gyújtótrafó szinte mindenkinél gond nekem amikor elszállt 1db, kivettem a gyertyákat ez kb 50000km-ernél volt a gyertya hézag 1,1mm volt a gyári 0,8mm (elõírt hézag: 0,95 +/-0,05mm. a szerk.) helyett, tehát jótanács kb 20000km-enként vedd ki a gyertyákat ellenõrizd a hézagot állítsd be 0,8mm-re ,hogy miért mert valószínû ,hogy ezért szállnak el a trafók a levegõ átütési szilárdsága 21 kv/cm kb ez a gyújtó feszültség is de a motorban 10-11 bar nál már ez lényegesen több, így ha megnövekszik a gyertya hézag a trafó felépítése miatt a blokknál adja le a szikrát nem a motortérben és így tönkreteszi a trafót, azóta figyelem a gyertya hézagot és láss csodát még mindíg jók a SAGEM trafók kivéve azt az egyet amit cseréltem.Én áprilisban vettem egy Megane I-et, 1.4 16V-t, megbíztható, elsõ tulajtól, megkímélt, nagyon jó állapotban, 44500 Km-vel. Azzal kezdtem, hogy másfél hónapig szétszedtem meg összeraktam a masinát, különösen odafigyelve az ismert hibalehetõségekre. Kivettem a gyertyákat, a hézag 1,1 mm volt, rögtön visszavettem 0,9-re (elõírt hézag: 0,95 +/-0,05mm. a szerk.), mivel manapság a legtöbb gyertya hézaga 0,9. Eredeti Sagem trafóim vannak, semmi gondom velük. Egy cimborámnak 104000 Km-nél szintén semmi gondja a trafókkal, de õ is 30 ezrenként visszaállítja a gyertyahézagot.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Csak az első oldal ablakért b@szogat ami jogos hátsókért nem
Mellesleg a felni tényleg nagyon baba
De a fólia annyira nem is lényeg nekem se bár az első szélvédőre felülre egy csíkba felteszek a gyárival megegyező fokozatosan sötétedő fóliát mert elég magas vagyok és pont szépen kitakarja a szemembe sütő napocskát...(utálom hajtogatni az ellenzőt)[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Szerintem eladni már nem kell azt a gépet használni kell még komolyabb baja nem lesz (ez a típus nagyon jó motorikusan és meghálálja a gondoskodást) én is csak azért adtam el mert megette az idő a kaszniját de én imádtam 1.4 8v 74 paci kis zsebrakéta volt és 6-8 lityóval jártam vele mikor milyen nehéz volt a lábam..viszont valami jó ablaktörlő lapátot nekem is ajánlhatna valaki mert a régi bosch amivel vettem kezdi elhagyni magát vagy csak a gumit cseréljem ?
-
tresh
addikt
Hát a vadi új is csíkozhat...ez a bajom mert ugye sz@r a gumi minőség nincs benne szilikon és nem töröl szépen...próbáltam már sok fajtát de annyira rossz a minőségük...ablakmosó folyadék kikezdi őket meg az időjárás...megtöredezik a gumi stb és utána már mindenre jó csak ablakot törölni nem
Ezért vagyok én is tanácstalan mert mind1 hogy 500ft ért veszem vagy 5000ért mindig hamar feladják a harcot...ezért gondoltam mi lenne ha csak a gumicsíkot venném bele mert azt hiszem az enyémen lehet cserélni a lapáton
-
tresh
addikt
válasz
frankyh #9933 üzenetére
Ha erőtlen akkor lehet hogy a turbo rendetlenkedik és az nem két forint
Hiba jelzés vagy valami van? Mellesleg így elég nehéz megtalálni a hiba forrását a legbiztosabb a hibakód kiolvasása ha van valami vissza jelzés ha nem akkor egy diag és meg nézni mente közbe mi a baj ..tudom 3-4 ropi egy 10 perces műveletért drága de úgy rögtön tudod hova kell nyúlni és nem cserélsz főlős alkatrészeket csak az amit tényleg hibás
Amúgy én autót (rönyót) is csak úgy vennék hogy független márka szervizbe elvinném egy full diagra ill átvizsgálásra ez max 10-15 ropi amit nem a kereskedő meg a cimbora ajánl... még ha csak 5-600 ezerért is veszem a kocsit...de egy 2004 espace 1,5 alatt nincs és akkor az a +10-15 nem összeg érte hogy tud mik a bajai
-
tresh
addikt
válasz
frankyh #9938 üzenetére
1.7T ??? valamit elírtál vagy kevered
[motorok amivel kiadták] apám 2001-es 1.9 dti je 4 ember megrámolva pályán +klima 7 liter 130 nál városban is 7-8 körül evett..de hát nem is kis autó... az újabb dcivel 7,5 körül klimával el kell mennie annál többet tuti nem ehet..(jó ez láb függő is persze) mellesleg irigykedem mert az espace-nek olyan frankó fordulóköre van hogy hihetetlen...imádtam hogy bárhol meg tudtam fordulni vele és a legszűkebb helyre is be lehetett préselni..legjobb családi autó
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #9952 üzenetére
Amúgy még lehet az is nála hogy a turbó cső lecsúszott vagy elmozdult..az lenne a szerencsésebb..anno haverom a4 én is ez volt 2 napig kereste a vérprofi német szervizes srác nem találta
majd mondtam neki hogy szerintem ez lesz a gond mert a frankó német minőségi rögzítés+magyar utak párost nem szereti
ja és rögtön jött hogy miért ilyen sz@r rönyót vettem mert hogy hulladék stb stb mondom néz bele a motortérbe és ha majd látsz francia alkatrészt szólj (full bosch az egész) az ővében meg a minőségi magneti marreli
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #9954 üzenetére
Igen ez a "veszélyes" ebben ha előzés közben gondolja meg magát a turbó... és akkor jön az ima hogy csak előzzem le
de ha szerencséje van és csak ennyi a baja az olcsóbb mulatság mert max egy normális új bilincs ...de ha "generálozni" kell a turbót az már zsebbe nyúlós főleg ha új kell
-
tresh
addikt
Akkor módosítom :
Tudjátok az Alfások miért köszönnek egymásnak?
Mert minden reggel találkoznak már a szervizben.mód by rob210
Hát igen bár tény hogy gyönyörű autókat csinálnak és jól mutatnak a garázsba..de a minőségük...
szerk: amúgy a km/h óra módosításon még mindig dolgozok
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ha csak az elektronika lenne a gond... sajnos előszeretettel rohadnak is... haverom 156 os alfája 4 évesen a hátsódoboknál szépen elindult végeredmény hogy beláttál a csomagtartóba
ja és 40000km-nél motor cserén volt az 1.6 os alfa mert úgy kerregett mint egy 20éves diesel ford transit..pedig én is filóztam rajta mert a 156 os forma világát imádom de nekem autó kellett ezért lett egy 306 most meg egy megane
Mellesleg köszi valahogy megoldom az órás kérdést..[link] < ha ő meg tudta csinálni kékre így akkor én is max narancsból pirosat csinálok
amúgy volt olyan megane 1 vagy scenic amibe volt digitális fogyasztásmérő pillanatnyi/átlag? Mert keresgélek de nem találok
pedig az se lenne rossz..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Igen azt tudom hogy nem tudja csak gondoltam hátha volt már bociba olyan ami tudta
Na mind1 nem ér vágás az órát meg tuti megcsinálom csak legyen időm picit... lehet az az opció lesz hogy narancs háttér vörös mutatókkal mert azt szerintem meg tudom oldani ha teszek egy "veres bugyit
" a rizsszem izzóra és csókolom
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #9970 üzenetére
Köszi. De most úgy is ledezés/ világítás moddolás őrületbe vagyok és a 50ropis sony xlpod fejegységet nem dobom ki már meg van a megoldás hogy peros legyen
Amúgy sok sikert a megane hoz
rob210: nem írtál butaságot a pollen szűrő cseréhez nem kell semmit se bontani bár jó lenne tudni milyen típusról beszélünk
FRENK1988: ha tényleg leinformálható a kocsi / be van vizsgálva márka szervizbe (nem amit a kereskedő mond) akkor 800 ropit megérhet
jaj szegénykém hátulja de kis csúnya
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
mycso,Josi, köszi az infókat.. most már csak ezt kell kitalálnom hogy az újabb műszercsoport+fed.comp. megoldható e
98-as RT-m van nem tudom ha egy újabb 2000-es RT felszereltségűvel operálok mi lesz...majd valami angol fórumon utána nézek mik a lehetőségek igazából nem arra kell hogy lesem pillanatnyilag mennyit eszik inkább az hiányzik hogy kb mennyi van még hátra amit kocsikázhatok...mert ha jól tudom egy minimális benya mindig bent marad a megane-ba a tank kialakítása végett ( talán meagne klubnál olvastam ezt)
FerNandor: elvileg fehér megvilágítás van végig így fóliával meg tudom oldani hogy vörös legyen a fejegység megvilágítása..
Nordik: ahogy rob is írta a kuplung állítással óvatosan mert tényleg ha túl "húzod" kopni fog...minimális holt játéknak kell lennie
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát én a pillanatnyi fogyira nem adok sokat..városba ha ráérősen mászkálok max 2000 nél elváltok 7,5 el eljár a megane..ha rálépek akkor értelem szerűen eszik mert teljesítmény benya falás nélkül nincs
De azért jó lenne látni mit ír mennyi van még hátra ha bevillan a lámpa..mondjuk én akkor már elmegyek tankolni ha folyamatosan világít mert nem szeretném hogy felszedje az esetleges "trutyit" a tank aljáról.
-
tresh
addikt
Erre cserélném a megane-om[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #10016 üzenetére
Örülök én ennek a "fos" franciázásnak mert így olcsón megveszem a kétszer jobban felszerelt, fiatal évjáratú "fos" franciát amit ha karban tartok (minimális ráfordítással) a világból kimegy
AMD Power: elfogadnám hétvégi autónak cirkálni tuti hatalmas élmény lehet vezetni egy ilyen gépet..bár magyar utakra nem biztos hogy nagyon ki merném vinni..sajnálnám szegény kocsit
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #10018 üzenetére
Jaja..pont most néztem ha minden jól megy akkor a köv. autó egy megane II 1.6 16v lesz nagyon jó áron vannak kicsit bánom is hogy nem vártam a megane 1 vételével de hát kellett az autó és venni kellett.. esetleg valakinek valami tapasztalat hogy a megane II grandtour evvel az 1.6 os motorral mennyire vállalható?
Mert ez a nagy szerelmem :
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #10020 üzenetére
Mintha nem is kombi lenne úgy egybe folyik igaz asszony utálja a kombikat(lehet parkolás végett) de mondtam neki hogy meg kell szeretnie mert ő a második szerelmem
Amúgy én is dci vel venném de 1.9-el mert az tuti dinamikusan mozgatja ezt a kasznit viszont azt hiszem pont itt írtátok hogy nem túl nyerő
Jut eszembe valakinek 1.9dci hez kuplung tárcsa komplett nem kell vadi új luke fater vette csak kiderült hogy ez a 120le-hoz való az övé meg 136 lovas
-
tresh
addikt
Nagyon szép gép
Igazából én attól félek hogy az a 105 Le kicsit már sok egy 1.5 dciből..meg most számolgattam hogy igazából én évi szinten max 20ezret autózok..annyi idő alatt meg nem biztos hogy visszahozná azt az ár különbözetet, viszont a nyomaték miatt nagyon csábulok
Mellesleg a mostani 1.6 om is bekap ilyenkor dugóba 7,5 -et szal az a 8 még vállalhatónak tűnik..bár tény hogy a 6 barátibb számszerk: a másik hogy 1.5dciből nehéz lesz nem céges gépet kifogni bár a fehéreket alapból kerülni kell (ABB flóta autók
)
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #10025 üzenetére
Jó persze csak viszonyítás kép 1.9 dci 120/130le + 400cm3 és csak 15/20le eltérés ..bár nem ez ami izgat hanem a tartóssága és a szervizelhetősége alkatrész egyéb téren.. mert eddig jókat olvasok róla illetve a régi 1.5 dci vel volt dolgom egy clio kapcsán de az csak 86 Le volt viszont nagyon jól mozgatta a gépet és 4-4,5 lityóval elmászkáltam vele és most ha jól tudom már 260ezer km van benne de még nem volt semmi extra baja igaz a rendszeres szervizt szakszerűen megkapja szakembertől
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
AMD Power #10030 üzenetére
Na igen és ugye "új" autó vételkor kezdődik az egész újra műszaki,alkatrészek cseréje stb stb...meg ha most eladnám az új tulaj nagyon jól járna mert csak be kéne ülnie és hajtan a vasat szóval hiába kacérkodok én is a gondolattal most picit várok kivéve ha nem jön valami nagyon jó lehetőség
-
tresh
addikt
válasz
AMD Power #10032 üzenetére
A válasz egyszerű ha van hozzá plusz xy ft amiből fiatalabb autót tudnál venni akkor szerintem érdemes elgondolkodni a dolgon..de bele kell kalkulálni hogy ok megveszed de ezek a költségek jönnek még : tehát új autó+átírás+biztosítás+műszaki(ha a végén jár)+kötelező dolgok cseréje(vezérlés,olaj,szűrők) tehát ha ezt eladod és mondjuk plusz 300e kapsz egy fiatalabb gépet és marad még 150ned rákölteni hogy tip top legyen akkor szerintem megéri..mellesleg német autókhoz nem olcsó az alkatrész szerintem én a rönyón komplett vezérlést cseréltem mindennel együtt (valeo) 27500Ft+munkadíj..haver 1.6os golfján ez 75 +munka díj volt..ugyan onnan hoztuk az alkatrészt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Politika
- Diablo IV
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Új belépő a Honornál
- Autós topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fotók, videók mobillal
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter