- Mini-ITX
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- RAM topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz
norbert1998 #92927 üzenetére
Ha már láttak olyat, hogy a régivel is működik, akkor jön az a döntés, hogy minek venni bele újat?
"Spórolás" címén nagyon sok fixen cserélendő cucc kerül mégis visszaépítésre, aztán ha történik valami, jön a sírás, meg akár az egész autómárka fikázása...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
lsebestyen
addikt
válasz
norbert1998 #92944 üzenetére
A 3 ajtós tenyleg pofásabb. De még mindig nem tudom a csomagtartó nyílás átmérőjét a három ajtósnak.
-
lsebestyen
addikt
válasz
norbert1998 #92959 üzenetére
Nem sürgős, de megköszönöm ha leméred!
Azóta se tettek fel hahura egy normális darabot sem...
1.4Tce-ből van merítés, de Rob hozzászólásai alapján azt kihagynám.
-
lsebestyen
addikt
válasz
norbert1998 #92971 üzenetére
Köszi a mérést!
Az még akár jó is lehet…
-
rodeo74
csendes tag
válasz
norbert1998 #93029 üzenetére
Ezt nem tudom, nem értek hozzá sajnos, pontosan mit kéne keresni vagy nézni hogy kiszúrjam ?
-
rodeo74
csendes tag
válasz
norbert1998 #93039 üzenetére
Nem is veszem degradálasnak, valóban nem értek hozzá, nem is én állnék neki keresni a hibát, csak érdekel.
Meg jó lenne ha nem kéne hónapokat szervizeltetni egy taliga zsetonért 😁Egy 2019 M4 1.3Tce 140 grandtour ról van szó amúgy.
És minden segítséget köszönök
-
den89
tag
válasz
norbert1998 #92910 üzenetére
Bejelentkeztem lengéscsillapító cserére. Kérdeztem a szerelőt, hogy rugóval együtt cseréli-e. Mondta, hogy ááá, nem, azt csak akkor, ha törött. Megegyeztünk, hogy megnézi előtte azt is, ha nem törött, akkor rugó marad. Mondjuk én szívem szerint inkább kicseréltetném azt is, ha törött, ha nem.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
norbert1998 #93045 üzenetére
Gyanítom van erre szabatos módszer is (padlólemez talajtól való magasságának mérése?). Nekem szubjektív ítélet alapján volt Mondeon cserélve: orral beállva jóformán minden padkán súrolt az alja, csere után megjavult. De csak második körben: az elsőként berakott noname rugó szerintem még gyengébb volt mint a gyári.
Másrészt rugót/lengécsillapítót egyébként is csak párban
-
kcsa
veterán
válasz
norbert1998 #93068 üzenetére
Ha ismerten problémás a típus (nem tudtam), kicsit másabb a dolgok állása. Ha kell, akkor kell.
-
szebe
őstag
válasz
norbert1998 #93071 üzenetére
Elnézést a tudatlanságomért, melyik az az említett mexikói szerpentin?
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93073 üzenetére
410150002R
Ezzel kompatibilis a csonkálványod ez a plafon ami rárakható.Renault power
-
szebe
őstag
válasz
norbert1998 #93162 üzenetére
Van fent egy 265 lovas RS, de itt azért merülnek fel kérdések [link]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
t.imi
addikt
válasz
norbert1998 #93142 üzenetére
Nekem a videóban szereplő vas van - hirtelen ezt találtam - csak más színben [link] . Delphi, Conti, Siemens/VDO cerka sem tudja befecskendező. Megnéztem forgalmiban, 2013! a gyártási év, K9K836 motorkód.
Ok, hivatal tud csodákat művelni. -
den89
tag
válasz
norbert1998 #93200 üzenetére
Köszi, szerencsére nincs jele a turbó és kuplung meghibásodásnak sem.
Akkor most a következő olajcsere alkalmával egy vezérlés és hajtókarcsapágy esélyes, hogy beficcen. Azért így mindenestől lesz egy 200-220k biztos (a vezérlésre 150k-t mondott a szerelő). De akkor véleményem szerint patent lesz az autó pár évig. Egyébként évek óta gondolkodom, hogy lecseréljem. De nem visz rá a lélek, szeretjük és elégedettek vagyunk vele. Mindenesetre ha ezek meg lesz rajta csinálva, és esetleg eladjuk, nem fog rosszul járni a vevő... Ráadásul kívül is rendbe lett rakva az eleje, lefújattam egy koccanás miatt, körbe az autón meg alig van pár karc. Így egy év alatt 400-450-ben benne lesz az autó, így saját szempontból nem lenne szerencsés most eladni.
Sirus86: az szép. Ezek a dieselek örökélet+1 nap. Valaki mintha írta volna itt fórumon, vagy lehet máshol láttam, hogy 3 millió km-es 1.5 dci-s taxival találkozott valahol külföldön.
forceberg: azt értem, de előre ki tekeri?
[ Szerkesztve ]
-
den89
tag
válasz
norbert1998 #93205 üzenetére
Jó is lenne, csak az anyag lesz 60-80k
Pár évvel ezelőtthöz képest amúgy is kb mindennek felment az ára minimum 1,5x-esére. Kollégám 10 éves Ford Focusán 300 ezerbe került (nem márkaszervízben az sem). Mondjuk az valószínű egy bonyolultabb rendszer, vagy legalábbis tökölősebb munka.
Hány óra lehet egy hozzáértőnek 1.5 dci-n a vezérlés csere? 3-4? Ha mondjuk 20k/órával számolsz, 60-80k a munkadíj. Az anyag is kb 60-80k körül (vagy sokat mondok?), máris ott vagy 150-nél.[ Szerkesztve ]
-
den89
tag
válasz
norbert1998 #93208 üzenetére
70k-ért senki nem fogja neked megcsinálni. Max egy falusi sufnituningos. (Nem a falusiakat bántva)
Amatőrnek azért nem neveznélek, aki ilyeneket meg tud otthon csinálni.40-70k közötti árakat dob ki a vezérlés szettre a google. Szóval nagy a szórás. Kedvesség vagy nem kedvesség, ebből az árból nem fog engedni a szerelő, de ha én megveszem, akkor is ennyi. A szerelő munkadíja most hirtelen nem tudom mennyi, de 20k körül lehet/óra. Amúgy igazad van, hogy sok. Meg lehetne úszni 100-120-ból. Megkérdezek azért majd egy másik szerelőt is. De nem hiszem, hogy jelentősen olcsóbban megcsinálná.
[ Szerkesztve ]
-
Jimmy8
senior tag
válasz
norbert1998 #93237 üzenetére
Bocsi, csak korábban írtam : Megane 2 1.6 benzin K4M812
Hiába cserélem fel a trafót, most sem tudom melyik hengerben volt égéskimaradás, éppen ez a gondom -
rob210
Topikgazda
-
nrbx
tag
válasz
norbert1998 #93380 üzenetére
most is R15 van rajta, 16osra ha akarnek cserelni akkor a gumit is kellene,
-
gergo5991
őstag
válasz
norbert1998 #93426 üzenetére
így vettem, nappali led-es menetfény van ott, 1ik oldalt kiégett 4 ből 2 dióda, ezért húztak meg műszakin
nem tudom eredetileg mi volt ott, be volt tömve, vagy ködlámpa no idea[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Politika
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Horgász topik
- Stellar Blade
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...